quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:51 schreef aight1 het volgende:
where did I go wrong I lost a friend
somewhere along in the bitterness
and how I would;ve stayed up with you all night
had I known how to safe a lifeeee
Waar blijven die foto's man?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was een grapje. [ afbeelding ]
[..]
![]()
![]()
[..]
dat terwijl je toen niet langs geweest bent en ik sindsdien niet meer gewerkt hebquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
[..]
het is eigenlijk gewoon prutweer, het is net niet koud genoeg voor ijs, maar te koud voor aangename tempquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:52 schreef Dyr. het volgende:
[..]
dat terwijl je toen niet langs geweest bent
Wie zijn de andere genomineerden dan???? Anders voel ik me wel genaaid hoor, dat ik me eerst vereerd voelde en daarna waren er ineens geen andere nieuwkomersquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
[..]
het is kutweer schatje ik wil je kut weer jij zegt wat!? grapje dushiquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is eigenlijk gewoon prutweer, het is net niet koud genoeg voor ijs, maar te koud voor aangename temp
EIN DE LIJKquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:53 schreef aight1 het volgende:
het is gewoon koud maar wel droog
volgende week gaat het sneeuwen hoorde ik
Dandybleuquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:53 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Wie zijn de andere genomineerden dan???? Anders voel ik me wel genaaid hoor, dat ik me eerst vereerd voelde en daarna waren er ineens geen andere nieuwkomers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |