Trusten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zet maar in je agenda. 43 December.
Ik heb heerlijke dikke sokken uit Noorwegen aan..met van die elandjes erop enzulksquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:38 schreef ainoo het volgende:
[..]
ik mocht ze lenen van een toen nog aardige jongen maar het is een klootzak dus mooi niet dat hij ze ooit maar dan ook OOIT nog terug gaat zien. ze zijn toevallig de warmste sokken in huis snapjuh
jij dan?????
mijn ideequote:
geen idee, alweer nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG ik moet morgen gewoon 7,5 uur achter elkaar bar draaien SNACHTS waarom heb ik dat verzonnen
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG ik moet morgen gewoon 7,5 uur achter elkaar bar draaien SNACHTS waarom heb ik dat verzonnen
Hoi..ik kom wel even een biertje doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whatthefuck jonge, geiten wollen sokken zijn hét, die moet je hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb heerlijke dikke sokken uit Noorwegen aan..met van die elandjes erop enzulksKom je op mn berenvelletje liggen?
Ja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:39 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Lobi![]()
ben ik er eens, ben jij er maar 2 minuten ofzo
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flippie nee wacht alsjeblieft ik kan het uitleggen!!Dat had ik serieus bijna een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je wel naar strp gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi..ik kom wel even een biertje doen
doeisels en dagselsquote:
Wat ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat had ik serieus bijna een keer.
mja zal aan je denkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Trusten honnie.![]()
![]()
Tot zometeen?
Ja zo'n filmscène maar dan irl. Maar ik ga er niet over uitwijden want dan vinden jullie me een trut of een hoer of een mongolenwijf.quote:
Das niet in de buurt..sorryquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
moet je wel naar strp gaan.
Owquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja zo'n filmscène maar dan irl. Maar ik ga er niet over uitwijden want dan vinden jullie me een trut of een hoer of een mongolenwijf.
ja . als je een open haard hebt , neppe mag ook maar dan wel echte kaarsjes en wijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb heerlijke dikke sokken uit Noorwegen aan..met van die elandjes erop enzulksKom je op mn berenvelletje liggen?
wat jij wilt!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Das niet in de buurt..sorryVolgende keer beter he
Die is de liefde die ik zochtquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
OKE JULLIE HALEN ME OVER KUTHOEREN.
Ik ga nog wel eventjes in bed, baggeren. Brb.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
OKE JULLIE HALEN ME OVER KUTHOEREN.
Ik ga nog wel eventjes in bed, baggeren. Brb.
omg zo moeilijk uit te vinden ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hihi ik weet hoe jij heet het begint met N
fail wederomquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:42 schreef Lysdexie het volgende:
[ [url=[IMG]http://i53.tinypic.com/smcyls.png]afbeelding[/url] ][/img]
Dat vind ik sowieso wel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja zo'n filmscène maar dan irl. Maar ik ga er niet over uitwijden want dan vinden jullie me een trut of een hoer of een mongolenwijf.
Ik zet wel even zo'n romantische openhaard dvd opquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:41 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja . als je een open haard hebt , neppe mag ook maar dan wel echte kaarsjes en wijn
PAUL! O dominerende wereldheerser, ik aanbid u al mijn gehele miezerige levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |