in friesland zal het vast wel een paar dagen eerder beginnenquote:
en ik danquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dandybleu
Gert283
Sesamzaadje
BerendLL
Keeswinterpeen
Falukorvarna.
maar dan moet ik weer aan jou denkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
niet er aan denken eigenlijk maar voor je zien
Wat is dat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
en ik heb zin in chocoladevlaaaa
oke oke +2quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dandybleu
Gert283
Sesamzaadje
BerendLL
Keeswinterpeen
Falukorvarna.
want?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer aan jou denken
Hoiquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:54 schreef ainoo het volgende:
hallo wie wil er met mij een nieuw topic maken waar wat minder mongolen in zitten zodat het nog te volgen is
dan kunnen we het ook hebben over dingen als planten kweken en dat soort ongein haha lachen
wie doet mee
had je maar niet die aardbei voor je moeten zienquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
en ik heb zin in chocoladevlaaaa
wie?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:54 schreef ainoo het volgende:
hallo wie wil er met mij een nieuw topic maken waar wat minder mongolen in zitten zodat het nog te volgen is
dan kunnen we het ook hebben over dingen als planten kweken en dat soort ongein haha lachen
wie doet mee
Dat zou ik wel tof vindenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
in friesland zal het vast wel een paar dagen eerder beginnen
doe ik nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had je maar niet die aardbei voor je moeten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |