Hm, ik vond het redelijk.
Het stukje met Marianne Weber die zelfmoord wilde plegen sloeg totaal de plank mis: niet grappig, zelfs de grappen over Sieneke waren om te janken. Hadden ze beter niet kunnen doen

Opsporing Verzocht met Keith Bakker en Anniko van Santen was daarentegen wél grappig, het "wekelijkse stukje amateurtoneel van de AVRO"

Irene deed Anniko ook erg goed na

Ook Thomas Acda en Raoul Heertje waren leuk om te zien, ook al had ik daar eerst mijn twijfels over na het zien van de promo met "hun".
Toch ook een paar kritische puntjes: Britt leek nergens op, Ymke had ook beter gekund. Te weinig Frogers en te weinig John de Mol (maar dat schijnt goed gemaakt te worden). En ik had liever gehad dat er een goede sneer in de richting van Bert van der Veer zou worden gemaakt nav zijn kritiek op de Televizierring.
Maar het absolute hoogtepunt van de aflevering was toch wel "One Thousand Broodjes"

En ook de grappen met VanVelzen en Angela waren sterk.
Ik zag trouwens dat Wijo Koek (o.a. scenarioschrijver van de Flodder TV-serie) aan het scenarioteam is toegevoegd. In mijn ogen een goede zet, kan de TV-kantine alleen maar ten goede komen
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:Kelder! Wat doe jij nou hier? :D