De kans op een vierde seizoen wordt zo heel klein, in Amerika kijkt niemand op vrijdag naar de tvquote:Op zaterdag 20 november 2010 09:28 schreef Orealo het volgende:
FOX gaat Fringe verplaatsen naar vrijdagavond. En blijkbaar (als ik overal de reacties zo lees) is dat een slecht teken.
http://insidetv.ew.com/20(...)sdays-and-thursdays/
2 december gewoon weer hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:19 schreef Frankii het volgende:
Geniale aflevering, ben gruwelijk benieuwd
Helaas wachten tot februari op de volgende ep
probeer seizoen 3 eensquote:Op zondag 21 november 2010 11:46 schreef Granmal het volgende:
GeweldigTot nu toe vond ik S02 tegenvallen maar dit was weer een goedmakertje
Hoeveel afleveringen krijgen we nog dan?quote:Op zondag 21 november 2010 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou er vrede mee kunnen hebben, als ze het maar een waardig einde geven. Maar ik ben bang dat je het verhaal in de resterende afleveringen van dit seizoen niet rond krijgt.
Zullen er nog een stuk of 14 minimaal zijn toch? Ok, het zou kunnen, ik ben misschien wat pessimistischquote:Op zondag 21 november 2010 12:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen krijgen we nog dan?
Super gaaf inderdaad! Ik vond deze laatste aflevering een van de beste. Dat peter dat telefoontje van die schoonmaakster krijgt. Wat een cliffhanger. Kijk uit naar S3E8quote:Op zondag 21 november 2010 02:18 schreef Rainesz het volgende:
Erg goede ep!
Veel spanning en een lekker verhaal! Kijken hoe Peter reageert next week.
Observer stond buiten het restaurant waar Olivia met Henry zat. Helaas nog geen screenshot.
Over de verplaatsing van fringe naar vrijdag doet mijn vermoeden aansterken dat dit wel eens het laatste seizoen kon zijn. Al weet fox zelf ook wel dat veel mensen fringe tivo'en e.d.
Hopelijk geven ze het nog een kans!
Dat moet je zeker doen, ook als je die series al een keer eerder gezien hebt. Maar Fringe vergelijken met The X-Files vind ik altijd erg lastig. Het is beide FBI en speelt zich (gedeeltelijk) af in de fringe science, maar daar houdt de vergelijking ook al snel op. The X-Files was qua story arc veel simpeler terwijl bij Fringe groots uitgepakt wordt met het overstappen naar andere universa. Het verhaal van The X-Files was ook Mulder die Scully en de wereld probeerde te overtuigen van het bestaan van het paranormale en aliens, waar bij Fringe Peter, Walter en Olivia (en de rest van de FBI) allang overtuigd zijn van het bestaan van een parallel universum en de mogelijkheden van fringe science.quote:Op maandag 22 november 2010 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, ik moet toch maar the X-files kijken.
Vooral thematisch verschillen de series inderdaad erg. De X-files gaat meer over complotten binnen de regering (over buitenaardse wezens), scepticisme versus geloof, en de relatie tussen Mulder en Scully. Neem dan de laatste aflevering van Fringe, waarin Olivia suggereert dat de dader misschien zijn slachtoffers aftapt om langer te kunnen leven. Bij de X-files zou dat resulteren in een afleveringlange discussie tussen Mulder en Scully of dat mogelijk is, hier accepteert de collega van Olivia direct dat het plausibel is.quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Migue het volgende:
[..]
Dat moet je zeker doen, ook als je die series al een keer eerder gezien hebt. Maar Fringe vergelijken met The X-Files vind ik altijd erg lastig. Het is beide FBI en speelt zich (gedeeltelijk) af in de fringe science, maar daar houdt de vergelijking ook al snel op. The X-Files was qua story arc veel simpeler terwijl bij Fringe groots uitgepakt wordt met het overstappen naar andere universa. Het verhaal van The X-Files was ook Mulder die Scully en de wereld probeerde te overtuigen van het bestaan van het paranormale en aliens, waar bij Fringe Peter, Walter en Olivia (en de rest van de FBI) allang overtuigd zijn van het bestaan van een parallel universum en de mogelijkheden van fringe science.
Wat mij betreft is de vergelijking met The X-Files vooral goede promotie praat, maar zijn beide series in essentie compleet verschillend zoals Star Trek en Battlestar Galactica dat ook waren: Star Trek was ongetwijfeld een inspiratie voor BSG, maar het had qua verhaal totaal niets met elkaar te maken.
Olivia zit in een parallel universum en in dat universum hebben ze ook nog eens betere technologie. Niet zo raar dat Olivia zoiets gewoon plausibel acht.quote:Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vooral thematisch verschillen de series inderdaad erg. De X-files gaat meer over complotten binnen de regering (over buitenaardse wezens), scepticisme versus geloof, en de relatie tussen Mulder en Scully. Neem dan de laatste aflevering van Fringe, waarin Olivia suggereert dat de dader misschien zijn slachtoffers aftapt om langer te kunnen leven. Bij de X-files zou dat resulteren in een afleveringlange discussie tussen Mulder en Scully of dat mogelijk is, hier accepteert de collega van Olivia direct dat het plausibel is.
quote:Op woensdag 24 november 2010 02:17 schreef Gravereaper het volgende:
Zou echt kut zijn als Fox hier niet langer mee door gaat. Fringe staat voor mij absoluut in de top3 van beste nieuwe series in de afgelopen 2 jaar.
Kerel ik let daar totaal niet op.quote:
ik zie die kale met die hoed dus ook echt nooitquote:Op woensdag 24 november 2010 18:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kerel ik let daar totaal niet op.
Ik heb hem in een of twee afleveringen dus wel gezien, best een slechte score.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zie die kale met die hoed dus ook echt nooit
Je moet het toch een beetje spannend maken om te kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kerel ik let daar totaal niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze Broyles leeft nog. Alter Broyles is dood.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Hoe kan Broyles nou bij de dode Broyles staan... Is dat onze Broyles, die ernaast staat? Snappetnie..
Verder een meesterlijke ep!
Ja dat snap ik, maar stond onze Broyles nou bij dat lichaam van alter-Broyles? Daar leek het wel op... of is het een andere donkere man die er erg op leek...?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Onze Broyles leeft nog. Alter Broyles is dood..Ik vond ze allebei wel leuk
Dat was dan ook zo. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar stond onze Broyles nou bij dat lichaam van alter-Broyles? Daar leek het wel op...
Hoe kan onze broyles dan in de alter universe zijn? Of was de dode broyles bij ons? Hij lag toch niet in de tank? Hoe is danwel de een danwel de ander dan naar de alter universe gekomen? Is toch niet zo'n rare vraag?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was dan ook zo. Zo moeilijk is het toch niet?
De Olivia uit de alternate universe werd ontdekt, dus moest terug. Dit kon, door onze Olivia en de hare te verwisselen. Hetgene wat verwisseld wordt moest namelijk dezelfde massa hebben. Onze Olivia wist echter te ontsnappen. Alternate Broyles werd gevangen omdat hij zichzelf opofferde zodat Olivia kon oversteken naar onze universe. Ze hebben dus (stukken van) hem gebruikt om met Bolivia te switchen, omdat ze onze Olivia niet hadden. Daarom is Bolivia terug in de altemets universe, en de alternate Broyles in onze universe.quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:58 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Hoe kan onze broyles dan in de alter universe zijn? Of was de dode broyles bij ons? Hij lag toch niet in de tank? Hoe is danwel de een danwel de ander dan naar de alter universe gekomen? Is toch niet zo'n rare vraag?
Die link was toch wel te leggen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De Olivia uit de alternate universe werd ontdekt, dus moest terug. Dit kon, door onze Olivia en de hare te verwisselen. Hetgene wat verwisseld wordt moest namelijk dezelfde massa hebben. Onze Olivia wist echter te ontsnappen. Alternate Broyles werd gevangen omdat hij zichzelf opofferde zodat Olivia kon oversteken naar onze universe. Ze hebben dus (stukken van) hem gebruikt om met Bolivia te switchen, omdat ze onze Olivia niet hadden. Daarom is Bolivia terug in de altemets universe, en de alternate Broyles in onze universe.
Verhelderendquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De Olivia uit de alternate universe werd ontdekt, dus moest terug. Dit kon, door onze Olivia en de hare te verwisselen. Hetgene wat verwisseld wordt moest namelijk dezelfde massa hebben. Onze Olivia wist echter te ontsnappen. Alternate Broyles werd gevangen omdat hij zichzelf opofferde zodat Olivia kon oversteken naar onze universe. Ze hebben dus (stukken van) hem gebruikt om met Bolivia te switchen, omdat ze onze Olivia niet hadden. Daarom is Bolivia terug in de altemets universe, en de alternate Broyles in onze universe.
Aha. Maar ik had dus die Broyles in die wagen gemistquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:47 schreef zoem het volgende:
Na einai kalytero anthropo apo ton patera toy.
Haha ja!quote:
Heel de serie is goed! Samen met Dexter de beste serie die ik volg op het momentquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:31 schreef Merel het volgende:
Super aflevering. Dit seizoen is zo goed!
Het gaat slecht..quote:#9 Fringe moet het op de vrijdag in januari echt laten zien, want anders is het over en uit. Zeker als je kijkt naar het verleden van FOX op de vrijdag. Zicht op een mogelijk vierde seizoen is pas duidelijk in januari/februari. Tot die tijd zal deze positie niet veel veranderen.
nou iddquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Ereinion het volgende:
Die product placement scene met die video chat was trouwens wel heel erg
Daar kunnen we naar fluiten ben ik bang.. binnenkort geen Fringe meer.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:45 schreef Henno het volgende:
Enige waar je op kan hopen is dat de kijkcijfers weer wat stijgen.
Pushing Daisies was ook zo'n visueel orgasme, elke keer. Heeft het ook maar twee seizoenen volgehouden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:45 schreef Henno het volgende:
Wow wat een macabere aflevering, en die ballerina scene was echt eng, ook hoe ze keek etc.
Het is echt een prachtige serie geworden.. als ze hier niet mee doorgaan zijn ze echt niet goed bij hun hoofd. Maar ja, tegenwoordig heeft een serie geen bestaansrecht meer als het niet de massa aanspreekt, draait allemaal om geld. Enige waar je op kan hopen is dat de kijkcijfers weer wat stijgen.
Misschien gloort er toch wat hoop:quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar kunnen we naar fluiten ben ik bang.. binnenkort geen Fringe meer.
quote:Fringe - Renewed for a 4th Season? [RUMOUR]
I just heard from one of my sources that Fox are close to announcing a 4th Season of Fringe.
Please take this with a pinch of salt for now until I can confirm with another source.
Hopefully this turns out to be true.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:29 schreef Houniet het volgende:
IK HEB DE OBSERVER GEZIEN KAN ALLEEN GEEN PRINTSCREEN MAKEN [ afbeelding ] [ afbeelding ] !!
Daar ging ik ook vanuit, Peter zal belangrijk blijken omdat hij een drijfveer is voor Walter. Tenminste dat is mijn interpretatie.quote:Op zondag 12 december 2010 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had eerlijk gezegd het idee dat de Observer het over Walter had. Klinkt niet logisch gezien alle gebeurtenissen, maar toch.
Het liefst zie ik hetzelfde gebeuren al met Lost. De makers bedenken hoeveel seizoenen ze nodig hebben om hun verhaal te vertellen en krijgen die seizoenen ook.quote:Op zondag 12 december 2010 21:04 schreef Henno het volgende:
4e seizoen zou geweldig zijn, en dan het verhaal afsluiten (een serie zonder einde is al helemaal kut als het al even draait...)
supervet! vooral Olivia "i don't belong here"quote:Op woensdag 15 december 2010 00:09 schreef Waaghals2010 het volgende:
Promo van Fox, heel gaaf om zo te promoten:
Nope, pas in januari. Rond de 22equote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef shitbrick het volgende:
hmmm. maar deze week weer geen aflevering?
Die grap heeft iedereen hier al gemaaktquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
Hey hee heej Ik heb de observer gespot in 3x09!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
Lekkere kick. Kreeg al hoop dat ik het verkeerd had begrepen en Fringe deze week al een ep had uitgezonden.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Fringe wordt voortaan op vrijdagavond uitgezonden, vanaf 21 januari.
da's heul niet 14.gif, vrijdag is een soort van hospice voor TV seriesquote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Fringe wordt voortaan op vrijdagavond uitgezonden, vanaf 21 januari.
13.gif is een correcte aanname.quote:Op maandag 10 januari 2011 06:21 schreef Henno het volgende:
[..]
da's heul niet 14.gif, vrijdag is een soort van hospice voor TV series
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een filmpje over Peter en Walter!
Om alvast in de stemming te komen![]()
Het is geen preview. Maar oke!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:50 schreef Houniet het volgende:
Ik ga niet kijken, doe sowieso niet aan previews etc.
Die zit in de eerste EP van S02.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik denk dat ik na bijna 2 jaar maar aan seizoen 2 ga beginnen
Is er nog een soort van samenvatting uitzending van seizoen 1?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:21 schreef Merel het volgende:
Dit was toch een test om te zien hoe Walter zou reageren als het later écht nodig is?
Nou ja, Wij hoorden in het begin al dat observer nr 1 (degene die Walter en Peter heeft gered) een plan aan het uitwerken was om Walter te testen. Waar de test over ging werd later duidelijk. Walter heeft, met hulp van de observer, het verloop van het universum gewijzigd, door Peter te redden. De observer mag geen invloed hebben op het verloop van de geschiedenis, dus moet dit rechtzetten. Walter kwam dus tot de conclusie dat dit zou betekenen dat Peter alsnog dood zou moeten. Toen Walter de boodschap kreeg dat hij z'n sleutels af moest geven en het meisje moest redden, kreeg Walter door dat dit het plan was van de observer, en dat het dus zou leiden tot Peters dood. Peter haalt Walter over om toch de sleutels te geven, wat Walter ook doet, wetende wat de uitkomst zou zijn. Daarom verwacht Walter ook dat Peter dood is, als Olivia 'we've lost him' zegt. De observer heeft Peter echter alleen neergeschoten, niet vermoord, omdat Peter blijkbaar nog niet dood moet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Heeft iemand The Observer kunnen spotten?
Mooie aflevering. Ik snap echter niet hoe men tot de conclusie is gekomen dat Walter bereid is zijn zoon op te geven...
ik neem aan dat de afleveringen toch gewoon hetzelfde zijn op dvd?quote:Op zondag 23 januari 2011 08:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar is dat ook het geval op de dvd (![]()
) of slechts bij de tvrips?
Later dacht Walter dat het het plan was van de Observer om hem nogmaals te redden, toen Peter de melk uit de koelkast opdronk waardoor Walter had kunnen sterven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, Wij hoorden in het begin al dat observer nr 1 (degene die Walter en Peter heeft gered) een plan aan het uitwerken was om Walter te testen. Waar de test over ging werd later duidelijk. Walter heeft, met hulp van de observer, het verloop van het universum gewijzigd, door Peter te redden. De observer mag geen invloed hebben op het verloop van de geschiedenis, dus moet dit rechtzetten. Walter kwam dus tot de conclusie dat dit zou betekenen dat Peter alsnog dood zou moeten. Toen Walter de boodschap kreeg dat hij z'n sleutels af moest geven en het meisje moest redden, kreeg Walter door dat dit het plan was van de observer, en dat het dus zou leiden tot Peters dood. Peter haalt Walter over om toch de sleutels te geven, wat Walter ook doet, wetende wat de uitkomst zou zijn. Daarom verwacht Walter ook dat Peter dood is, als Olivia 'we've lost him' zegt. De observer heeft Peter echter alleen neergeschoten, niet vermoord, omdat Peter blijkbaar nog niet dood moet.
Klopt ja, dat was wat verwarrend, maar de Observer zegt aan het eind duidelijk dat hij het niet verwacht had, maar Walter bereid is zijn zoon te laten sterven, en dat ze nu weten dat hij het ook zal doen wanneer het later nodig is.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Orealo het volgende:
[..]
Later dacht Walter dat het het plan was van de Observer om hem nogmaals te redden, toen Peter de melk uit de koelkast opdronk waardoor Walter had kunnen sterven.
Ooh, ik dacht dat Peter de sleutels van het lab waarna de Observer hem schiet, Peter de melk drinkt en daarmee Walters leven red. Ik zat ook al te denken op het eind van, hoezoe wil Walter Peter opofferen, hij had Olivia toch het medicijn aangewezen, haha.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, Wij hoorden in het begin al dat observer nr 1 (degene die Walter en Peter heeft gered) een plan aan het uitwerken was om Walter te testen. Waar de test over ging werd later duidelijk. Walter heeft, met hulp van de observer, het verloop van het universum gewijzigd, door Peter te redden. De observer mag geen invloed hebben op het verloop van de geschiedenis, dus moet dit rechtzetten. Walter kwam dus tot de conclusie dat dit zou betekenen dat Peter alsnog dood zou moeten. Toen Walter de boodschap kreeg dat hij z'n sleutels af moest geven en het meisje moest redden, kreeg Walter door dat dit het plan was van de observer, en dat het dus zou leiden tot Peters dood. Peter haalt Walter over om toch de sleutels te geven, wat Walter ook doet, wetende wat de uitkomst zou zijn. Daarom verwacht Walter ook dat Peter dood is, als Olivia 'we've lost him' zegt. De observer heeft Peter echter alleen neergeschoten, niet vermoord, omdat Peter blijkbaar nog niet dood moet.
Die vader was er om Walter duidelijk te maken dat hij met het terugbrengen van Peter iemand anders had vermoord, als het ware. Hierdoor werd hij dus weer overtuigd om de sleutels aan Peter te geven, omdat hij het anders weer zou doenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat Peter de sleutels van het lab waarna de Observer hem schiet, Peter de melk drinkt en daarmee Walters leven red. Ik zat ook al te denken op het eind van, hoezoe wil Walter Peter opofferen, hij had Olivia toch het medicijn aangewezen, haha.
Maar dat gedoe van die vader dan? Hoe hoorde hij Walter te helpen, wat is nu eigenlijk het doel daarvan geweest, het zijn eigenlijk 2 observer verhalen in een aflevering die eigenlijk niets met elkaar te maken hebben, of niet?
Marty?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef Houniet het volgende:
Haha ja Marty uit BTTF.
Tevens heeft Fringe goed gescoord met de kijkcijfers in de USA. Dat is erg goed nieuws.
Zelf bedacht deze grap? Leuk hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:49 schreef schijffie het volgende:
Ik heb deze episode de observer kunnen vinden hoor.
Ja die andere jongequote:
.quote:so the machine is a giant bacteriophage structure?? And Peter is the DNA?
That certainly gives reciprocity a whole new meaning
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Denk dat er sowieso 2 apparaten zijn, 1 voor elk universum. Fauxlivia heeft toch maar 1 onderdeel meegenomen naar haar universum (in dat houten doosje) en het apparaat in dit universum is ook toch niet helemaal af?omg die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
ook zo grappig dat ie zei: I was just thinking about youquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Denk dat er sowieso 2 apparaten zijn, 1 voor elk universum. Fauxlivia heeft toch maar 1 onderdeel meegenomen naar haar universum (in dat houten doosje) en het apparaat in dit universum is ook toch niet helemaal af?Nog een Fringe-junkie die zich hier meldt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er in elk universum 1 apparaat is hebben ze al verteld, maar die spoilerAAAAAAAAAGHHH! Denk dat het nog echt waar ook is.
vind je? Ik vind haar veel mooier zonder die harde rode lippenstiftquote:Op zondag 6 februari 2011 10:43 schreef Adelante het volgende:
Olyvia zag er bijna lekker uit in jurk en met make-up
quote:Op zondag 6 februari 2011 10:59 schreef PPL het volgende:
Volgens mij is de boodschap van afgelopen aflevering dat een van de twee universa onherroepelijk ten onder zal gaan.
De sleutel ligt in handen van Peter (sterker nog: hij is de sleutel).
Is daarmee het verhaallijntje dat beide universa naast elkaar zouden kunnen blijven bstaan definitief naar de knoppen?
Of houdt Sam Weiss nog wat achter?
Hij vertelt wel dat het zo zit, maar wij zijn reeds gewaarschuwd hem niet te vertrouwen.
Wat is zijn agenda?
En hoe staan de Observers in dit alles?
Ik vertrouw hem in ieder geval niet.quote:A chalkboard in Secretary Bishop's old Harvard lab (Over There, Part 2) has the phrase "A DEMONS TWIST RUSTS" written on it. One anagram for this is "DON'T TRUST SAM WEISS".
Dat vond ik ook een erg 'quote:Dat straks bepaald zou worden welk universum overleeft op basis van welke Olivia Peter leuker vindt is wel ergIk vertrouw er maar op dat de Fringe schrijvers weten wat ze doen.
Dat is nog te bezien. Ik denk dat de kans inderdaad nog heel groot is dat Fringe gecancelled gaat worden, maar desondanks zijn de ratings sinds ze op vrijdag uitgezonden worden met 12% omhoog gegaan. Als ze dit voor de rest van het seizoen volhouden dan is een extra seizoen ook niet ondenkbaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:39 schreef Xaobotnik het volgende:
Ze moeten wel opschieten met het verhaal. Ik begin steeds beter te begrijpen dat deze show op het punt staat gecanned te worden.
Dit dus. Ik moest er bijna een zakdoekje bijnemen. Wat een gezemel :S Ik ben die PeterxFauxlivia-verhaallijn al veel te veel afleveringen beu. Als ik dit soort gezemel wil, kijk ik wel naar GTST.quote:Dat straks bepaald zou worden welk universum overleeft op basis van welke Olivia Peter leuker vindt is wel ergIk vertrouw er maar op dat de Fringe schrijvers weten wat ze doen.
Was mij ook niet helemaal duidelijk. Kennelijk heeft hij een tweede?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, die zwangerschap. Moest dat nou? Geeft het wel een erg hoog soap-gehalte, allemaal.
Trouwens, wie was die Oosterse geliefde van Walternate in godsnaam? Wat heb ik gemist? Hij was toch nog samen met de moeder van Peter?
weet jij het, weet ik het!quote:Op zondag 13 februari 2011 01:57 schreef schijffie het volgende:
Wie/wat moet deze gast voorstellen?
[ afbeelding ]
bowlingbaangast
Jon Smith bedoel je? nee, die zag er heel anders uit toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 03:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Was mij ook niet helemaal duidelijk. Kennelijk heeft hij een tweede?
Verder dacht ik dat die Bolivia met dezelfde kerel als Olivia was (maar die in de wereld van Oliva al dood is)....
Die zwangerschap is gewoon simpelweg omdat haar relatie met Peter een consequentie moest hebben. Geen soap ding, want dan zou ze er achter komen en het geheim houden, etc. etc.
Wellicht dat dat de redder van het alternatieve universum kan worden, zodat er twee van hetzelfde bloed aan beiden kanten zijn, en beiden universa gered kunnen worden oid.
4e Seizoen.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:29 schreef Merel het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang die verhaallijn dan gaat duren, want om daar nou nog negen maanden op te wachten...
Godverredomme,quote:Op zondag 13 februari 2011 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, die zwangerschap. Moest dat nou? Geeft het wel een erg hoog soap-gehalte, allemaal.
Trouwens, wie was die Oosterse geliefde van Walternate in godsnaam? Wat heb ik gemist? Hij was toch nog samen met de moeder van Peter?
Daarnaast, met de huidige kijkcijfers is de serie al lang afgelopen als de baby van Fauxlivia geboren wordt, dus we hoeven ons nergens zorgen over te makenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:29 schreef Merel het volgende:
Ik vind die zwangerschap wel een leuke ontwikkeling eigenlijkWant ik denk niet dat ze het doen om het verhaal in een soap te veranderen, maar omdat de baby een rol kan spelen tussen de twee universa. Ben wel benieuwd hoe lang die verhaallijn dan gaat duren, want om daar nou nog negen maanden op te wachten...
Van Fringepedia.net:quote:Op maandag 14 februari 2011 10:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah ja, misschien is die baby wel handig ja, kunnen ze hem in the machine pluggen en beide werelden redden. Maar dan nog vind ik het stom. Is iemand er al achter wie die Oosterse geliefde van Walternate was, als we dan toch de soapkant op gaan?
Gewoon zijn minnares waarschijnlijk. Vraag me dan af hoe de band is tussen hem en zijn vrouw.quote:Reiko is Secretary Bishop's mistress. Someone he trusts more than anyone else.
Hij kwam vaak in seizoen 2 voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:57 schreef schijffie het volgende:
[ afbeelding ]
bowlingbaangast
Beetje rare introductie van dat karakter dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Van Fringepedia.net:
[..]
Gewoon zijn minnares waarschijnlijk. Vraag me dan af hoe de band is tussen hem en zijn vrouw.
Sam Weiss, die helpt mensen door ze te laten bowlen. Toch wel een belangrijk stuk in het seizoen waar Olivia ontdekt dat ze toch wel enige psychische krachten heeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:57 schreef schijffie het volgende:
[ afbeelding ]
bowlingbaangast
Nope in de US lopen ze denk ik 5 a 6 afleveringen voor en die kijkt iedereen hier trouw op zaterdagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:58 schreef tripack het volgende:
ff een dom vraagje... jullie volgen hier niet afleveringen die op net 5 wordt uitgezonden, toch?
Waar ze zijn in seizoen 3 afl.
dan moet ik hier maar niet gaan lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nope in de US lopen ze denk ik 5 a 6 afleveringen voor en die kijkt iedereen hier trouw op zaterdag
Nope.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:08 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moet ik hier maar niet gaan lezen
Dat weet ik ook nog wel ongeveer Maar die Nina zegt dat hij al die boeken zou hebben geschreven, wat impliceert dat hij een van de 'first people' is. En als het hele "meerdere beschavingen zijn al uitgevaagd door die machine" idee ook waar is dan is die toch onsterfelijk, of iig miljoenen jaren oud.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sam Weiss, die helpt mensen door ze te laten bowlen. Toch wel een belangrijk stuk in het seizoen waar Olivia ontdekt dat ze toch wel enige psychische krachten heeft.
Leuke cameo had 'ie in Community trouwens.
Je haalt niets door elkaar, je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog wel ongeveer Maar die Nina zegt dat hij al die boeken zou hebben geschreven, wat impliceert dat hij een van de 'first people' is. En als het hele "meerdere beschavingen zijn al uitgevaagd door die machine" idee ook waar is dan is die toch onsterfelijk, of iig miljoenen jaren oud.
Hoop nu niet dat ik series door elkaar aan het halen ben, want klinkt beetje vaag als ik het zo terug lees.
Idd, en ik ben benieuwd hoe het verder gaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je haalt niets door elkaar, je hebt helemaal gelijk.
Het is Jacob.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Idd, en ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Nee hoor, volgens mij klopt dat wel Ik wilde het zelf opschrijven, maar ben het met je eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog wel ongeveer Maar die Nina zegt dat hij al die boeken zou hebben geschreven, wat impliceert dat hij een van de 'first people' is. En als het hele "meerdere beschavingen zijn al uitgevaagd door die machine" idee ook waar is dan is die toch onsterfelijk, of iig miljoenen jaren oud.
Hoop nu niet dat ik series door elkaar aan het halen ben, want klinkt beetje vaag als ik het zo terug lees.
hij oogt idd erg moe vooral vind ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij klopt dat wel Ik wilde het zelf opschrijven, maar ben het met je eens.
Heeft iemand een idee waarom Peter elke aflevering er zieker uit lijkt te zien? Of maak ik me nu illusies?
Dit idee had ik ergens ook wel. Maar ik denk dat ze het met een bedoeling doen, namelijk om het belang van emotie en de mogelijkheden van een mens om erin te tappen in verband met de mogelijkheid om tussen beide universums over te stappen, willen benadrukken. Het is niet onbelangrijk om dit door te krijgen voor het verhaal. Persoonlijk zat ik ook meer richting iets genetisch te denken voor de mensen die het moeten kunnen. Kennelijk is dit niet zo.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef Houniet het volgende:
Ik vond het een lamme aflevering, mensen met gevoelens zijn er dagelijks.
Dan hadden we meer van dit soort afleveringen moeten hebben.
quote:Fringe Season 4? - Fox Boss Kevin Reilly ‘Psyched’ About Fringe Ratings
Everyone thought Fringe would bomb on Fridays, but it (luckily) didn’t. The show gets the same ratings as on Thursdays which is really good.
Fox entertainment president Kevin Reilly told EW he’s happy with the ratings: “I’m so psyched about it,” and continues with thanking the fans: “It does go to show you the loyalty of the genre audience, when you get the right show. I’m so grateful to that audience, I’d like to shake their hands. We have a lot of passion for that show here.”
I don’t see why Fox won’t renew Fringe for a fourth season, it’s not like they have any other show they can air on Fridays and will get such strong ratings? What do you think — should Fox give Fringe an early renewal for season four?
Source: http://thevoiceoftv.com/b(...)ason-4-renewal/31147
Nou denk dat je zonder verlenging juist helemaal geen climax had gehad denk ik eerder, dus die verlenging is zeker welkomquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:30 schreef RanTheMan het volgende:
aan de ene kant goed nieuws, maar t irritante is dat we nu nog langer moeten wachten op de climax, mega irritant
Zeg !quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:57 schreef Waaghals2010 het volgende:
Dat bericht is van twee weken oud, voor de dramatische ratings van de laatste weken.
Deze aflevering was een belangrijke voor het achtergrondverhaal. Het verklaart namelijk waarom Peter uiteindelijk niet is teruggebracht door Walter, ondanks dat dat het plan was. Om Peter terug te sturen, zou hij Olivia terug moeten sturen naar huis. Daar zijn namelijk de ideale factoren aanwezig om haar te laten crossoveren. En dat krijgt hij niet over z'n hart.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef sbientje het volgende:
ik vond het niet echt een top aflevering. Ik hou gewoon niet van die flashbacks enzo.
Hoe zat het nou op het laatst met Olivia? dat vond ik wel een vaag stukje. Moet er nog even goed over nadenken
oh ja, en walternate had zijn bishop dynamic waar walter zijn daycare had, toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Deze aflevering was een belangrijke voor het achtergrondverhaal. Het verklaart namelijk waarom Peter uiteindelijk niet is teruggebracht door Walter, ondanks dat dat het plan was. Om Peter terug te sturen, zou hij Olivia terug moeten sturen naar huis. Daar zijn namelijk de ideale factoren aanwezig om haar te laten crossoveren. En dat krijgt hij niet over z'n hart.
Het einde met Olivia was ook belangrijk, want het beantwoordde de vraag hoe Walternate in godsnaam van het bestaan van een ander universum af wist. Door de angst die Olivia voelt op het moment dat haar stiefvader haar gaat ophalen, steekt ze weer over. Terwijl ze denkt dat ze Walter vertelt over haar stiefvader, en hoe ze tussen de universums kan switchen, vertelt ze het eigenlijk Walternate.
Ah, hij was dus niet alleen bij mij dubbel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:50 schreef NotYou het volgende:
Dan download je eens een 720p versie...Toffe episode though.
neh dat was retroquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:51 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Ah, hij was dus niet alleen bij mij dubbel?
Ik ook. Echt super genotenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
Matig? Ik vond dit juist een geweldige aflevering!
Dat ja, ik vond het een prima aflevering ter afwisseling van alle actie.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik ook. Echt super genoten![]()
Misschien dat het algemene plot niet echt opgeschoten was met deze aflevering, maar het vulde wel veel gaten uit het verleden op, en bracht vooral meer diepte in het karakter van Walter (en Olivia en Peter).
Ik kijk alles in 720, heerlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:50 schreef NotYou het volgende:
Dan download je eens een 720p versie...Toffe episode though.
Het vreemde is dat hij op een gegeven moment dit wel doet. Zelfs in de mate dat hij Olivia een jeugdtrauma oplevert waardoor ze hem zich niet eens meer kan herinneren, kennelijk. Waarom kon hij het eerst niet, en later wel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Deze aflevering was een belangrijke voor het achtergrondverhaal. Het verklaart namelijk waarom Peter uiteindelijk niet is teruggebracht door Walter, ondanks dat dat het plan was. Om Peter terug te sturen, zou hij Olivia terug moeten sturen naar huis. Daar zijn namelijk de ideale factoren aanwezig om haar te laten crossoveren. En dat krijgt hij niet over z'n hart.
Dan is het nog vreemd dat ze werkelijk alles vergeet. Die school van Walter is immers een plaats van veiligheid.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
Het jeugdtrauma van Olivia was meer het neerschieten van haar stiefvader denk ik en dat gebeurde na de gebeurtenissen in deze aflevering.
Toen Peter het eenmaal door had, reageerde hij alsof hij het niet wist. Dus dan is mij het toch wel vergeten? Immers zou hij vanaf het moment dat ze bezig gingen met de alternatieve dimensie toch iets moeten hebben van "zie je wel dat ik gelijk had?"quote:Peter is het niet vergeten, maar ik denk dat hij uiteindelijk z'n moeder geloofde dat hij het ingebeeld had door z'n ziekte.
Ik denk dat de jeugdtrauma's wel een redelijke verklaring zijn, maar opzich zou ik het niet verkeerd vinden dat ze daar in een latere aflevering nog even wat meer op in gaan. Want het is nu een beetje vaagquote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dan is het nog vreemd dat ze werkelijk alles vergeet. Die school van Walter is immers een plaats van veiligheid.
[..]
Toen Peter het eenmaal door had, reageerde hij alsof hij het niet wist. Dus dan is mij het toch wel vergeten? Immers zou hij vanaf het moment dat ze bezig gingen met de alternatieve dimensie toch iets moeten hebben van "zie je wel dat ik gelijk had?"
Idd. Daar zijn ze goed in daar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:08 schreef Henno het volgende:
Vast weer een of ander kansloos sportevenement of Obama speech o.i.d. waar dan het hele openbare leven voor stil moet liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:14 schreef Symer het volgende:
Gastacteur volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Gastacteur volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastacteur volgende week:BAAAAAASSSSS!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die laatste paar spoilers bevatten geen verhaal-spoilers, alleen plaatjes. Voor de Lost-fans is het wel leuk. Voor anderen maakt het niets uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef Houniet het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig, maar lezen doe ik niet.
Fuck, dan mis je echt wat. Fringe is wel aardig. Of eigenlijk minder dan 'aardig' wanneer je het vergelijkt met Lost wat gewoon top is. Met name de eerste twee seizoenen. Maar ook kwa productie-value kan Fringe daar niet tegen op. Downen die hap. Geloof me, dat gaat je niet tegenvallen.quote:
Ik volg 26 series, dus ik kan er effe geen bij hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:50 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Fuck, dan mis je echt wat. Fringe is wel aardig. Of eigenlijk minder dan 'aardig' wanneer je het vergelijkt met Lost wat gewoon top is. Met name de eerste twee seizoenen. Maar ook kwa productie-value kan Fringe daar niet tegen op. Downen die hap. Geloof me, dat gaat je niet tegenvallen.
Als je de eerste aflevering van Lost hebt gezien, denk je hier anders over...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik volg 26 series, dus ik kan er effe geen bij hebben.
Lost zuigt elke minuut vrije tijd die je hebt helemaal op. Ik geloof dat ik een weekend per seizoen nodig had.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik volg 26 series, dus ik kan er effe geen bij hebben.
Het eerste seizoen heb ik non stop gekeken, in 1 ruk. De enige serie waarbij ik dat heb gedaan... Stapel 720p'tjes naar binnen hengsten, en lekker als een zombie alles verwerkenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:24 schreef Young_David het volgende:
[..]
Lost zuigt elke minuut vrije tijd die je hebt helemaal op. Ik geloof dat ik een weekend per seizoen nodig had.
Dit is toch juist hartstikke leuk? Dan kun je vanaf het begin alles in een ruk doorkijken en hoef je na een cliffhanger niet te wachten tot de volgende week. Ik ben echt jaloers op de mensen die Lost (mn. de eerste twee seizoenen) in één ruk kunnen doorkijken. Hetzelfde geldt voor iets als Prison Break (ook weer de eerste twee seizoenen) of 24.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:19 schreef Henno het volgende:
de epische series weet ik nooit vanaf het begin te vinden).
Gastacteur volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar was die van afgelopen week?!?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:53 schreef Houniet het volgende:
Maar hier zitten we bij Fringe.
Wanneer komt de nieuwe? Aanstaande vrijdag weer?
It's going to be so awkwardquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Nog niemand deze week?
Mijn eerste gedachte na het einde: They will never ever have sex again!![]()
Dat weet ik haast wel zeker dat ze er nog inzit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef sbientje het volgende:
omg ik moest zo lachen om het einddie stem!!! Ben benieuwd of Olivia er ook nog inzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |