De kans op een vierde seizoen wordt zo heel klein, in Amerika kijkt niemand op vrijdag naar de tvquote:Op zaterdag 20 november 2010 09:28 schreef Orealo het volgende:
FOX gaat Fringe verplaatsen naar vrijdagavond. En blijkbaar (als ik overal de reacties zo lees) is dat een slecht teken.
http://insidetv.ew.com/20(...)sdays-and-thursdays/
2 december gewoon weer hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:19 schreef Frankii het volgende:
Geniale aflevering, ben gruwelijk benieuwd
Helaas wachten tot februari op de volgende ep
probeer seizoen 3 eensquote:Op zondag 21 november 2010 11:46 schreef Granmal het volgende:
GeweldigTot nu toe vond ik S02 tegenvallen maar dit was weer een goedmakertje
Hoeveel afleveringen krijgen we nog dan?quote:Op zondag 21 november 2010 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou er vrede mee kunnen hebben, als ze het maar een waardig einde geven. Maar ik ben bang dat je het verhaal in de resterende afleveringen van dit seizoen niet rond krijgt.
Zullen er nog een stuk of 14 minimaal zijn toch? Ok, het zou kunnen, ik ben misschien wat pessimistischquote:Op zondag 21 november 2010 12:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen krijgen we nog dan?
Super gaaf inderdaad! Ik vond deze laatste aflevering een van de beste. Dat peter dat telefoontje van die schoonmaakster krijgt. Wat een cliffhanger. Kijk uit naar S3E8quote:Op zondag 21 november 2010 02:18 schreef Rainesz het volgende:
Erg goede ep!
Veel spanning en een lekker verhaal! Kijken hoe Peter reageert next week.
Observer stond buiten het restaurant waar Olivia met Henry zat. Helaas nog geen screenshot.
Over de verplaatsing van fringe naar vrijdag doet mijn vermoeden aansterken dat dit wel eens het laatste seizoen kon zijn. Al weet fox zelf ook wel dat veel mensen fringe tivo'en e.d.
Hopelijk geven ze het nog een kans!
Dat moet je zeker doen, ook als je die series al een keer eerder gezien hebt. Maar Fringe vergelijken met The X-Files vind ik altijd erg lastig. Het is beide FBI en speelt zich (gedeeltelijk) af in de fringe science, maar daar houdt de vergelijking ook al snel op. The X-Files was qua story arc veel simpeler terwijl bij Fringe groots uitgepakt wordt met het overstappen naar andere universa. Het verhaal van The X-Files was ook Mulder die Scully en de wereld probeerde te overtuigen van het bestaan van het paranormale en aliens, waar bij Fringe Peter, Walter en Olivia (en de rest van de FBI) allang overtuigd zijn van het bestaan van een parallel universum en de mogelijkheden van fringe science.quote:Op maandag 22 november 2010 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, ik moet toch maar the X-files kijken.
Vooral thematisch verschillen de series inderdaad erg. De X-files gaat meer over complotten binnen de regering (over buitenaardse wezens), scepticisme versus geloof, en de relatie tussen Mulder en Scully. Neem dan de laatste aflevering van Fringe, waarin Olivia suggereert dat de dader misschien zijn slachtoffers aftapt om langer te kunnen leven. Bij de X-files zou dat resulteren in een afleveringlange discussie tussen Mulder en Scully of dat mogelijk is, hier accepteert de collega van Olivia direct dat het plausibel is.quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Migue het volgende:
[..]
Dat moet je zeker doen, ook als je die series al een keer eerder gezien hebt. Maar Fringe vergelijken met The X-Files vind ik altijd erg lastig. Het is beide FBI en speelt zich (gedeeltelijk) af in de fringe science, maar daar houdt de vergelijking ook al snel op. The X-Files was qua story arc veel simpeler terwijl bij Fringe groots uitgepakt wordt met het overstappen naar andere universa. Het verhaal van The X-Files was ook Mulder die Scully en de wereld probeerde te overtuigen van het bestaan van het paranormale en aliens, waar bij Fringe Peter, Walter en Olivia (en de rest van de FBI) allang overtuigd zijn van het bestaan van een parallel universum en de mogelijkheden van fringe science.
Wat mij betreft is de vergelijking met The X-Files vooral goede promotie praat, maar zijn beide series in essentie compleet verschillend zoals Star Trek en Battlestar Galactica dat ook waren: Star Trek was ongetwijfeld een inspiratie voor BSG, maar het had qua verhaal totaal niets met elkaar te maken.
Olivia zit in een parallel universum en in dat universum hebben ze ook nog eens betere technologie. Niet zo raar dat Olivia zoiets gewoon plausibel acht.quote:Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vooral thematisch verschillen de series inderdaad erg. De X-files gaat meer over complotten binnen de regering (over buitenaardse wezens), scepticisme versus geloof, en de relatie tussen Mulder en Scully. Neem dan de laatste aflevering van Fringe, waarin Olivia suggereert dat de dader misschien zijn slachtoffers aftapt om langer te kunnen leven. Bij de X-files zou dat resulteren in een afleveringlange discussie tussen Mulder en Scully of dat mogelijk is, hier accepteert de collega van Olivia direct dat het plausibel is.
quote:Op woensdag 24 november 2010 02:17 schreef Gravereaper het volgende:
Zou echt kut zijn als Fox hier niet langer mee door gaat. Fringe staat voor mij absoluut in de top3 van beste nieuwe series in de afgelopen 2 jaar.
Kerel ik let daar totaal niet op.quote:
ik zie die kale met die hoed dus ook echt nooitquote:Op woensdag 24 november 2010 18:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kerel ik let daar totaal niet op.
Ik heb hem in een of twee afleveringen dus wel gezien, best een slechte score.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zie die kale met die hoed dus ook echt nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |