quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:50 schreef Iska het volgende:
[..]
Yup (doe zelf ook aan paardrijden)
Wat doet hij dan zo goed met paarden?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht in 1e instantie wat moet je met die man... maar die man is wunderbare!!
Er was daar een probleempaard die niet aangeraakt wilde worden. Loopt hij erop af, laat mijn zijn lichaam heel duidelijk zien dat er niets aan de hand is, en dat paard komt rustig op hem aflopen en gaat tegen hem aanstaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:51 schreef Maitje het volgende:
![]()
Ik dacht in 1e instantie wat moet je met die man... maar die man is wunderbare!!
je bedoelt een horse whispererquote:
I know, maar geen goesting anquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:50 schreef Iska het volgende:
[..]
Je weet dat je meerdere quotes in 1 post kan doen he ER
Tja, je moet op een manier je "gemiddeld 6 per dag" volhoudenquote:
Ja. Je weekend is bijna voorbij.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Je weekend is bijna voorbij.
quote:
Erg rustig. Maar dat komt goed uit. Nu kan ik tenminste wat nieuwe documentatie van de nctb rustig doornemen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hoe is het werken? Spannende dienst of valt het tegen?
Meevaller danquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg rustig. Maar dat komt goed uit. Nu kan ik tenminste wat nieuwe documentatie van de nctb rustig doornemen.
En dat in je vrije weekend? Goede zaak.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:10 schreef EllaN het volgende:
[..]
Meevaller dan. Ik heb weer met mijn neus in de boeken gezeten.
Voor studenten is het onderscheid tussen werkweek en weekend zeer vaagquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
En dat in je vrije weekend? Goede zaak.
Zeg maar gerust niet-bestaand.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:18 schreef Iska het volgende:
[..]
Voor studenten is het onderscheid tussen werkweek en weekend zeer vaag
Want jullie feesten en zuipen natuurlijk de hele week door.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:18 schreef Iska het volgende:
[..]
Voor studenten is het onderscheid tussen werkweek en weekend zeer vaag
En studeren ook de hele week door.. Case in point, ikkequote:Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Want jullie feesten en zuipen natuurlijk de hele week door.
Net tentamenweek achter de rug dus dat duurt nog ffkesquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef EllaN het volgende:
En studeren ook de hele week door.. Case in point, ikke![]()
.
Stappen!? Geen tijd voor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef Maitje het volgende:
Jeetje wat stil hier!
Iedereen voorbereidingen aan het treffen om te stappen vanavond ofzo?
Met een goed (studie)boek?quote:
V, de serie, is veel beter.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee, mijn hersenen zijn verzadigd voor vandaag. V for vendetta staat op. Mooie film vind ik.
Tot 2300 uur. Maar daarna thuis nog wat papierwerk doornemen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:23 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Tot hoe laat moet je werken dan?
Ik ben hem ook aan het kijken. Maar ondertussen druk aan het internettenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee, mijn hersenen zijn verzadigd voor vandaag. V for vendetta staat op. Mooie film vind ik.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:29 schreef EllaN het volgende:
[..]
De alienserie? Die keek ik vroeger met mijn broers.
Goeie post van jou. Sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Vortix het volgende:
Nieuwe kazerne: 450.000.000,-
DEF, kom er maar in
Vind ik nog best meevallen, het lijkt veel, maar gebouwen kosten nu éénmaal wat, vooral voor defensie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Vortix het volgende:
Nieuwe kazerne: 450.000.000,-
DEF, kom er maar in
Ja goed, toen dit project werd begonnen waren de problemen waarschijnlijk nog niet zo torenhoog als dat ze nu zijn. Maar het allemaal best wat minder luxe gekund.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:36 schreef Vronsky het volgende:
Van die 450 miljoen hadden ook salarissen kunnen worden betaald.
Tip: haal het masker van je gezicht voor je gaat stappen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef Maitje het volgende:
Zow, vrouwenavond
Net maskertje op het gezicht en in het haar.. en zo maar is stappen...
Daar moet dus nog behoorlijk wat miljoentjes vanaf, want deze is vorig jaar op Prinsjesdag gepresenteerd. Voor 2011 gaan we dus al naar 7,9 ipv 8,1 en de jaren daarna wordt het alleen nog maar erger.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:48 schreef Clan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miljoenennota_2010
Kijk hier eens en huiver.
Helaas stond die nog niet op Wikipedia, ik kan eens op de site van CBS kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:51 schreef Vortix het volgende:
[..]
Daar moet dus nog behoorlijk wat miljoentjes vanaf, want deze is vorig jaar op Prinsjesdag gepresenteerd. Voor 2011 gaan we dus al naar 7,9 ipv 8,1 en de jaren daarna wordt het alleen nog maar erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |