Nee de bovenstaande stoelen en designartikelen hebben we nodig om naar de vijand te gooien inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:20 schreef Splutje het volgende:
Als we nog eens aangevallen worden heb je weinig aan een strijkorkest hoor
Alsof we ooit aangevallen worden man ___________________!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:20 schreef Splutje het volgende:
Als we nog eens aangevallen worden heb je weinig aan een strijkorkest hoor
Nee die 1 miljard aan bezuinigingen op de defensie is van dit kabinet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:19 schreef 9611Niels het volgende:
Ik denk niet dat dit iets van het nieuwe kabinet is, maar correct me if i'm wrong.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:19 schreef 9611Niels het volgende:
Ik denk niet dat dit iets van het nieuwe kabinet is, maar correct me if i'm wrong.
Maar zoals Niels zegt, denk je echt dat dit bewerkstelligd is tijdens die maand dat we een nieuw kabinet hebben?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:21 schreef Inverted_World het volgende:
Het is gewoon eigenlijk schandelijk dat dit goedgekeurd is ooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee het lijkt me niet dat dit in een maand bewerkstelligd is, máár het kan natuurlijk überhaupt eigenlijk niet, zo'n gebouw. Maar dit een klein FP-berichtje en daar hoor je binnenkort niets meer over. Ze zouden degene die dit heeft goedgekeurd het hele gebouw uit eigen zak moeten laten terug betalen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maar zoals Niels zegt, denk je echt dat dit bewerkstelligd is tijdens die maand dat we een nieuw kabinet hebben?
Nee echt nooit...quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:22 schreef S.VanOekel het volgende:
[..]
Alsof we ooit aangevallen worden man ___________________!
Het is gewoon de dumbing down van de samenleving. Straks ga je niet meer naar een opera van Verdi, maar zit je thuis Oh Oh Cherso! te kijken.
ja dit inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom moet een kazerne nou weer designmeubilair hebben? Straks kleden ze de soldaten nog aan met camouflagesjaaltjes met roze tint en kisten voorzien van een harig Uggs-leertje.
de uniformen waren in 2003 ontworpen door jan molenaar (die homo)quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom moet een kazerne nou weer designmeubilair hebben? Straks kleden ze de soldaten nog aan met camouflagesjaaltjes met roze tint en kisten voorzien van een harig Uggs-leertje.
Architectuur is prima, maar niet in deze context.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:13 schreef Jahr00n het volgende:
liever een mooi stukje architectuur dan 1 of andere kankerbagger langs de kant van de weg dat ze kunst noemen.
Godverdomme zeg. Hoe oud ben jij eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:13 schreef Jahr00n het volgende:
liever een mooi stukje architectuur dan 1 of andere kankerbagger langs de kant van de weg dat ze kunst noemen.
hoe oud ben jij zeg linkse ratquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Hoe oud ben jij eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |