abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88941688
Commandant der strijdkrachten Rob Bertholee heeft gemengde gevoelens over de luxe nieuwe Kromhoutkazerne in Utrecht. De generaal vindt het eigenlijk niet kunnen dat het hoofdkwartier van de landmacht zo sjiek is terwijl andere militairen in verouderde kazernes zitten. Dat laat hij zaterdag weten in De Telegraaf.

Voor de generaal had het een tikkeltje minder luxe gemogen. "Natuurlijk heeft de dienst gebouwen van Defensie voor een prachtig complex gezorgd. Ik heb er echter veel moeite mee om te zien dat wij hier de meest fantastische faciliteiten hebben, terwijl ik weet dat onze mensen aan de basis er overal in Nederland veel minder goed bij zitten."

Het nieuwe complex, dat vrijdag in gebruik werd genomen, kostte 450 miljoen euro. Het gebouw is onder meer aangekleed met dure natuursteen. Er zijn riante appartementen met privé badkamers, fitnessruimten, een sporthal, gezondheidscentrum en een luxe restaurant.

Deze week werd bekend dat door bezuinigingen bij defensie tot tienduizend banen verdwijnen. De lege kas leidt er volgens de krant ook toe dat overal in het land kazernes verpauperen.

Maar laten we wel lekker bezuinigen op kunst en cultuur, want dit is geld in nuttige dingen steken, ja.

Gadverdamme wat een rechtse ellende dit. :r
It's you my love, you who are the stranger
pi_88941781
Ik denk niet dat dit iets van het nieuwe kabinet is, maar correct me if i'm wrong.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_88941829
Als we nog eens aangevallen worden heb je weinig aan een strijkorkest hoor
Eens met wat hierboven staat
pi_88941869
Het is gewoon eigenlijk schandelijk dat dit goedgekeurd is ooit.

pi_88941898
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:20 schreef Splutje het volgende:
Nee de bovenstaande stoelen en designartikelen hebben we nodig om naar de vijand te gooien inderdaad. :')
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:22:38 #6
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_88941904
Ja, 't is wel scheef. Bezuinigen aan de onderkant van de organisatie, maar wel miljoenen in dure panden steken....
How can I make this topic about me?
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:22:43 #7
318398 S.VanOekel
Ik word niet goed....REEDS!
pi_88941907
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:20 schreef Splutje het volgende:
Alsof we ooit aangevallen worden man ___________________! :')
Het is gewoon de dumbing down van de samenleving. Straks ga je niet meer naar een opera van Verdi, maar zit je thuis Oh Oh Cherso! te kijken.
Van Leemhuyzen's semi-communistische privacyschending
Lenin's anarchistische Pikachu-imitatie
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:22:58 #8
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_88941913
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:19 schreef 9611Niels het volgende:
Ik denk niet dat dit iets van het nieuwe kabinet is, maar correct me if i'm wrong.
Nee die 1 miljard aan bezuinigingen op de defensie is van dit kabinet.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_88941928
450 miljoen? Om een paar soldaatjes te laten slapen?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_88941933
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:19 schreef 9611Niels het volgende:
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_88941936
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:21 schreef Inverted_World het volgende:
Het is gewoon eigenlijk schandelijk dat dit goedgekeurd is ooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar zoals Niels zegt, denk je echt dat dit bewerkstelligd is tijdens die maand dat we een nieuw kabinet hebben?
Eens met wat hierboven staat
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:24:56 #12
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_88941971
Ik meen dat leger kazernes alleen uit halfronde barakken bestonden vol met bedden met een stormloop ban erbij :P

Oke dat is gezeik maar dit slaat gewoon Nergens op, uberhaupt waarom hebben zij zo een kazerne nodig? Hier in de buurt is de KMS groot zat, er wordt onzetten bezuinigt op defensie en er staat nog een aantal grote oude politie academies leeg in Nederland, dit had veeeeel goedkoper opgelost moeten kunnen worden....
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_88942160
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:23 schreef Splutje het volgende:

[..]

Maar zoals Niels zegt, denk je echt dat dit bewerkstelligd is tijdens die maand dat we een nieuw kabinet hebben?
Nee het lijkt me niet dat dit in een maand bewerkstelligd is, máár het kan natuurlijk überhaupt eigenlijk niet, zo'n gebouw. Maar dit een klein FP-berichtje en daar hoor je binnenkort niets meer over. Ze zouden degene die dit heeft goedgekeurd het hele gebouw uit eigen zak moeten laten terug betalen.
pi_88942208
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:22 schreef S.VanOekel het volgende:

[..]

Alsof we ooit aangevallen worden man ___________________! :')
Het is gewoon de dumbing down van de samenleving. Straks ga je niet meer naar een opera van Verdi, maar zit je thuis Oh Oh Cherso! te kijken.
Nee echt nooit...
Jongen ga is geschiedenis leren.

De wereld heeft steeds nieuwe oorlogen/ vijanden nodig, wapenhandel is 1 van de grootst draaiende economieën.
pi_88942821
_O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88942860
Waarom moet een kazerne nou weer designmeubilair hebben? Straks kleden ze de soldaten nog aan met camouflagesjaaltjes met roze tint en kisten voorzien van een harig Uggs-leertje.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_88942936
quote:
8s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef Mendeljev het volgende:
Waarom moet een kazerne nou weer designmeubilair hebben? Straks kleden ze de soldaten nog aan met camouflagesjaaltjes met roze tint en kisten voorzien van een harig Uggs-leertje.
ja dit inderdaad.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_88942971
Het is allemaal de schuld van rechts.
Jeffster! _O_
pi_88943008
Het is gewoon ordinaire protserigheid. Kansloos.
pi_88943542
quote:
8s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef Mendeljev het volgende:
de uniformen waren in 2003 ontworpen door jan molenaar (die homo)
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_88943592
liever een mooi stukje architectuur dan 1 of andere kankerbagger langs de kant van de weg dat ze kunst noemen.
pi_88943642
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:13 schreef Jahr00n het volgende:
liever een mooi stukje architectuur dan 1 of andere kankerbagger langs de kant van de weg dat ze kunst noemen.
Architectuur is prima, maar niet in deze context.
Jeffster! _O_
pi_88943658
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:13 schreef Jahr00n het volgende:
Godverdomme zeg. Hoe oud ben jij eigenlijk.
  Moderator zaterdag 20 november 2010 @ 15:17:46 #24
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_88943727
Rechte hobbyisten.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_88943909
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:15 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Godverdomme zeg. Hoe oud ben jij eigenlijk.
hoe oud ben jij zeg linkse rat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')