Pittige boontjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond ga ik een heerlijke Indische rijsttafel maken voor Lotusss en mijzelf.
Echte Indische nasi, saté met satésaus, pittige specieboontjes, gebakken ei, zilveruitjes, en kroepoek
Selamat Makan.
Als je dan maar wel een bordje bij mij komt afgeven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Pittige boontjes![]()
Ik lees dat we vanaaf allemaal bij ER en Lotuss eten
Whehehe, ik kom je gewoon halenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dan maar wel een bordje bij mij komt afgeven.
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet in de buurt woon, krijg ik hier in elk geval geen meute die de deur plat loopt vanwegen een blauwe hap.
Oh en natuurlijk goede middag
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet in de buurt woon, krijg ik hier in elk geval geen meute die de deur plat loopt vanwegen een blauwe hap.
Oh en natuurlijk goede middag
Ja zeker weten, en anders om ben ik ook wel eens bij collegas voor een blauwe hapquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je jouw collega's al eens kennis laten maken met de blauwe hap?
Nee hoor kook zelf ook bijna altijd een blauwe hap, had gister bv. babi ketjap met sambal goreng boontjes.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja zeker weten, en anders om ben ik ook wel eens bij collegas voor een blauwe hap
[..]
Nee hoor kook zelf ook bijna altijd een blauwe hap, had gister bv. babi ketjap met sambal goreng boontjes.
Dat klinkt erg lekker. Ik heb zelf ook nog wat Javaanse recepten voor hete kip, en javaanse bami. Dat moet je wel een geruime tijd voor het eten klaarmaken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond ga ik een heerlijke Indische rijsttafel maken voor Lotusss en mijzelf.
Echte Indische nasi, saté met satésaus, pittige specieboontjes, gebakken ei, zilveruitjes, en kroepoek
Selamat Makan.
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Net als bij ER heeft de family van mijn moeder in Java en Sumatra gezetten en heb dan ook lekker leren koken. Gebruik dan ook meestal verse kruiden en oelek het, smaakt altijd beter. Maar maak ook veel Thai en Korean eten, en af en toe Japanese (bv. Sushi). Maar ik ga even de laatste spullen pakken.
Een horsewhisper?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:42 schreef Iska het volgende:
Hellow allemaal
Net terug uit Arnhem na een dagje mee te hebben gelopen met Chris Irwin
Nog spannende dingen gebeurd hier?
Voor goed eten moet je altijd de tijd nemenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat klinkt erg lekker. Ik heb zelf ook nog wat Javaanse recepten voor hete kip, en javaanse bami. Dat moet je wel een geruime tijd voor het eten klaarmaken.
Idd!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Net als bij ER heeft de family van mijn moeder in Java en Sumatra gezetten en heb dan ook lekker leren koken. Gebruik dan ook meestal verse kruiden en oelek het, smaakt altijd beter. Maar maak ook veel Thai en Korean eten, en af en toe Japanese (bv. Sushi). Maar ik ga even de laatste spullen pakken.
Ik vind het best, ga ik echt Indisch eten voor jullie voorschotelen, en geen conimexquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Pittige boontjes![]()
Ik lees dat we vanaaf allemaal bij ER en Lotuss eten
Heh, wil het wel toesturen, maar denk niet dat je maag daar tegen kan na zo een lange rit van een indische rijsttafelquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:17 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Volgende week verwacht ik dat wat je gepost hebt in Afghanistan!
Niet dat t eten hier slecht is, absoluut niet maar tis vaak t zelfde. Vandaag op n amerikaans kamp geweest en daar ff gesnaveld. Ondanks dat t vette troep is, is dat amerikaanse voer wel echt lekker!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het best, ga ik echt Indisch eten voor jullie voorschotelen, en geen conimex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |