Nee voor logies gelden weer andere toeslagen.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee voor logies gelden weer andere toeslagen.
Dat gaat dus de goede kant op.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:58 schreef Maitje het volgende:![]()
Oke, klinkt miss ff stom maar ik merk dat mijn krachttrainingen echt resultaat hebben. Eerst kon ik maar 5 keer opdrukken ofzo, en nu 10 of meer. Trots!
maar ook een beetje epic.
Heb je dan je armen naast je lichaam of heel erg ver uit elkaar?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:58 schreef Maitje het volgende:
![]()
Oke, klinkt miss ff stom maar ik merk dat mijn krachttrainingen echt resultaat hebben. Eerst kon ik maar 5 keer opdrukken ofzo, en nu 10 of meer. Trots!
maar ook een beetje epic.
Uuhm, gewoon normaal hoe push upps behoren te gaan...quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:08 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heb je dan je armen naast je lichaam of heel erg ver uit elkaar?
Laatste is veel zwaarder en je pakt dan ook meer je borst spieren.
Is allebei de goede manier maar heb zelf de voorkeur naar #2.
Werksequote:
quote:Het nieuwe complex, dat vrijdag in gebruik werd genomen, kostte 450 miljoen euro. Het gebouw is onder meer aangekleed met dure natuursteen. Er zijn riante appartementen met privé badkamers, fitnessruimten, een sporthal, gezondheidscentrum en een luxe restaurant.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:22 schreef jankaas020 het volgende:
Generaal heeft gemengde gevoelens over luxe kazerne
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:45 schreef Vortix het volgende:
Ik ben momenteel aan het opruimen bij mijn moeder (ter voorbereiding van mijn verhuizing over een aantal maanden) en er komt me toch een grote hoeveelheid jeugdsentiment omhoog![]()
Met stip op een: De Millennium Falcon die ik ooit kreeg voor mijn verjaardag
http://www.kneesinthebreeze.com/quote:Oorlog is vies, smerig en vernederend. Maar de mensen in een oorlog zijn altijd een bijzonder verhaal. Roland Hayes, Sergeant 1st Class Ret. toont je op zeer persoonlijke wijze zijn verhaal.
Dank je.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond ga ik een heerlijke Indische rijsttafel maken voor Lotusss en mijzelf.
Echte Indische nasi, saté met satésaus, pittige specieboontjes, gebakken ei, zilveruitjes, en kroepoek
Selamat Makan.
Mprf, ik krijg er honger van!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Echte Indische nasi, saté met satésaus, pittige specieboontjes, gebakken ei, zilveruitjes, en kroepoek
Selamat Makan.
Slechter kan niet. Dus moet wel beter zijn.quote:
Mijn moeke is geboren in Indië, oma en wijlen opa idem.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:53 schreef Pumatje het volgende:
maakt mijn moeder ook altijd, gelukkig is die ook half indische en heeft die keuken ook de grootste invloed in ons wekelijks eetpatroon.
wish we still had that colony
Volgende week verwacht ik dat wat je gepost hebt in Afghanistan!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beter zeker dan Paresto KBR
Pittige boontjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Selamat Makan.
Als je dan maar wel een bordje bij mij komt afgeven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Pittige boontjes![]()
Ik lees dat we vanaaf allemaal bij ER en Lotuss eten
Whehehe, ik kom je gewoon halenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dan maar wel een bordje bij mij komt afgeven.
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet in de buurt woon, krijg ik hier in elk geval geen meute die de deur plat loopt vanwegen een blauwe hap.
Oh en natuurlijk goede middag
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet in de buurt woon, krijg ik hier in elk geval geen meute die de deur plat loopt vanwegen een blauwe hap.
Oh en natuurlijk goede middag
Ja zeker weten, en anders om ben ik ook wel eens bij collegas voor een blauwe hapquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je jouw collega's al eens kennis laten maken met de blauwe hap?
Nee hoor kook zelf ook bijna altijd een blauwe hap, had gister bv. babi ketjap met sambal goreng boontjes.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja zeker weten, en anders om ben ik ook wel eens bij collegas voor een blauwe hap
[..]
Nee hoor kook zelf ook bijna altijd een blauwe hap, had gister bv. babi ketjap met sambal goreng boontjes.
Dat klinkt erg lekker. Ik heb zelf ook nog wat Javaanse recepten voor hete kip, en javaanse bami. Dat moet je wel een geruime tijd voor het eten klaarmaken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Selamat Makan.
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Net als bij ER heeft de family van mijn moeder in Java en Sumatra gezetten en heb dan ook lekker leren koken. Gebruik dan ook meestal verse kruiden en oelek het, smaakt altijd beter. Maar maak ook veel Thai en Korean eten, en af en toe Japanese (bv. Sushi). Maar ik ga even de laatste spullen pakken.
Een horsewhisper?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:42 schreef Iska het volgende:
Hellow allemaal
Net terug uit Arnhem na een dagje mee te hebben gelopen met Chris Irwin
Nog spannende dingen gebeurd hier?
Voor goed eten moet je altijd de tijd nemenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat klinkt erg lekker. Ik heb zelf ook nog wat Javaanse recepten voor hete kip, en javaanse bami. Dat moet je wel een geruime tijd voor het eten klaarmaken.
Idd!quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef Sine_Pari het volgende:
Net als bij ER heeft de family van mijn moeder in Java en Sumatra gezetten en heb dan ook lekker leren koken. Gebruik dan ook meestal verse kruiden en oelek het, smaakt altijd beter. Maar maak ook veel Thai en Korean eten, en af en toe Japanese (bv. Sushi). Maar ik ga even de laatste spullen pakken.
Ik vind het best, ga ik echt Indisch eten voor jullie voorschotelen, en geen conimexquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Pittige boontjes![]()
Ik lees dat we vanaaf allemaal bij ER en Lotuss eten
Heh, wil het wel toesturen, maar denk niet dat je maag daar tegen kan na zo een lange rit van een indische rijsttafelquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:17 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Volgende week verwacht ik dat wat je gepost hebt in Afghanistan!
Niet dat t eten hier slecht is, absoluut niet maar tis vaak t zelfde. Vandaag op n amerikaans kamp geweest en daar ff gesnaveld. Ondanks dat t vette troep is, is dat amerikaanse voer wel echt lekker!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het best, ga ik echt Indisch eten voor jullie voorschotelen, en geen conimex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |