Had ik nog een beetje aangevuld later. Sectie S3, operatieën. Ook verantwoordelijk voor de opleidingen ed. Zeg maar in oorlogstijd plan je de oorlog en in vredestijd plan je de opleiding naar de oorlog toe. Meestal bestaat de sectie 3 uit veul personen.quote:Op zondag 21 november 2010 00:41 schreef Vronsky het volgende:
Ja ik was nog benieuwd.. wat is een S3?
S5 Planning op hoger niveauquote:Op zondag 21 november 2010 00:46 schreef Sine_Pari het volgende:
S3 is operaties, S1 is personeel, S2 is Inlichtingen en S4 is bevoorrading
Hoezo? Ik heb de hele administratie door moeten kijken om de precieze data van mijn functies te achterhalenquote:Op zondag 21 november 2010 00:41 schreef AchJa het volgende:
Overigens best tam in: Overzicht DEF-ers, wie doet wat?
Toen hebben ze de dienstvakken ook die lelijke kleur beige/oranje ( wat is het eigenlijk ) gegeven.quote:Op zondag 21 november 2010 00:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
S5 Planning op hoger niveau
S6 Verbindingen
S7 O&T op hoger niveau
S8 Financieën
S9 Cimic
Wel te rustenquote:Op zondag 21 november 2010 00:55 schreef EllaN het volgende:
Dag Sine.
Ik ga snel slapen heren, fijne nacht nog!
Teruggedraaid!quote:Op zondag 21 november 2010 01:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Toen hebben ze de dienstvakken ook die lelijke kleur beige/oranje ( wat is het eigenlijk ) gegeven.
Nee, ik heb net een lekkere Pinot noir opengetrokken, en zat even wat foto's met Image shack te uploaden.quote:
Is GNK weer groen Transport blauw ( al is Transport met Intendance toch samegegaan?) etc.quote:
Ik ben van de luchtdoelquote:Op zondag 21 november 2010 01:10 schreef Clan het volgende:
[..]
Is GNK weer groen Transport blauw ( al is Transport met Intendance toch samegegaan?) etc.
Ze hebben de afgelopen tien jaar echt veel staan door te voeren.
Wie had ook weer bij Luchtdoel gezeten? Mooie foto van, ik meen Oirschot.
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |