Voordat ik ga slapen luister ik altijd even lekker naarquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef Splutje het volgende:
Ik was al fan, maar dit overtreft alles
Dandy, je bent een held
bij 0:55 ejaculeerde ik zachtjes in mijn onderbroekquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Voordat ik ga slapen luister ik altijd even lekker naar
heerlijk ontspannen.
Samen met 'koffie met suiker' één van zijn betere werken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:59 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb 'Evil Clown', de limited-edition LP. Fan van het eerste uur hier.
De enige echte natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef Nikmans het volgende:
Maar is dat nou echt dandybleu dan of is het weer zo'n dutchtrainmanseries = socios verhaal?
'koffie met suiker'. Daar zeg je me wat, het maakt me weer emotioneel. Aan dat nummer zijn onlosmakelijk mijn diepste jeugdherinneringen verbonden. Deze pokoe breekt de hardste man.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Samen met 'koffie met suiker' één van zijn betere werken.
Ga je mond en toetsenbord spoelen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb 't filmpje niet gezien maar het zal wel weer nergens over gaan, zo'n NON-held.
gaarne niet te haten op socios,quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef Nikmans het volgende:
Maar is dat nou echt dandybleu dan of is het weer zo'n dutchtrainmanseries = socios verhaal?
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef dandybleu het volgende:
ha ha hallo ik ben dandyblue.... ha ja ik had er express een "flapfilmpje" van gemaakt.... ja heel mn haar ongewassen en ongekamd .... en ha ja dan rook ik een sjekkie......ja je moet weten hey? een roker is al heel laag kwa status in NL.....maar onder de rokers heb je ook rangen en standen want als je verteld ergens dat je shag rookt? dan vinden veel rokers je een pauper.....Dus ja dan ben je een soort uitschot onder de rokers dus.....
vandaag heel gedoe hier : mn rustige leventje is opeens voorbij : mn bankpasje is kapot en nu moet ik vanavond heel de stad rotterdam doorheen om aan eten te komen...naar mn zus toe die aan de andere kant van de stad woont....helemaal geen zin in ( boehoe ik wil verhuizen naar een rustig dorp ha ha alleen als ik dat doe ben ik mn familie kwijt dus ik zit helemaal klem tussen twee dingen die ik wil )
ja rotterdam ? das een grote "autobahn" met toeterende stress autos.....een grote file...en met scheurende autos die allemaal net een tikje te snel rijden..........tegenwoordig is het echt geen pretje meer als voetganger.....
dus ja normaal mijd ik dat gedeelte van de stad als het even kan hey? maar geen keuze heb ik opeens....ik heb nog een sneetje brood in huis en dan is alles op en moet ik de deur uitgaan de "jungle" in dus....
internet is tegenwoordig echt mijn lust en mijn leven : ik ben altijd heel goed geweest in engels.... dus ja sinds een jaar heb ik dan internet...en ja ik spreek dan echt vaak eke dag met mensen uit pakistan an bangladesh....en ik ken iemand in ierland en ook iemand in texas america.....wat wel jammer is soms dat het virtuele kennissen blijven vaak ( immers de reis is te duur ) maar ha ja is wel leuk om mensen uit alle uithoeken van de wereld te spreken....
( op yahooh-chat daar zitten veel wereldburgers...... daar ben ik ook vaak te vinden...bijvoorbeeld in "room paganisme" af en toe leer je dan opeens iemand kennen )
toi toi toi dandyblue
Uitgeprint en op mijn rug laten tatoeërenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef dandybleu het volgende:
ha ha hallo ik ben dandyblue.... ha ja ik had er express een "flapfilmpje" van gemaakt.... ja heel mn haar ongewassen en ongekamd .... en ha ja dan rook ik een sjekkie......ja je moet weten hey? een roker is al heel laag kwa status in NL.....maar onder de rokers heb je ook rangen en standen want als je verteld ergens dat je shag rookt? dan vinden veel rokers je een pauper.....Dus ja dan ben je een soort uitschot onder de rokers dus.....
vandaag heel gedoe hier : mn rustige leventje is opeens voorbij : mn bankpasje is kapot en nu moet ik vanavond heel de stad rotterdam doorheen om aan eten te komen...naar mn zus toe die aan de andere kant van de stad woont....helemaal geen zin in ( boehoe ik wil verhuizen naar een rustig dorp ha ha alleen als ik dat doe ben ik mn familie kwijt dus ik zit helemaal klem tussen twee dingen die ik wil )
ja rotterdam ? das een grote "autobahn" met toeterende stress autos.....een grote file...en met scheurende autos die allemaal net een tikje te snel rijden..........tegenwoordig is het echt geen pretje meer als voetganger.....
dus ja normaal mijd ik dat gedeelte van de stad als het even kan hey? maar geen keuze heb ik opeens....ik heb nog een sneetje brood in huis en dan is alles op en moet ik de deur uitgaan de "jungle" in dus....
internet is tegenwoordig echt mijn lust en mijn leven : ik ben altijd heel goed geweest in engels.... dus ja sinds een jaar heb ik dan internet...en ja ik spreek dan echt vaak eke dag met mensen uit pakistan an bangladesh....en ik ken iemand in ierland en ook iemand in texas america.....wat wel jammer is soms dat het virtuele kennissen blijven vaak ( immers de reis is te duur ) maar ha ja is wel leuk om mensen uit alle uithoeken van de wereld te spreken....
( op yahooh-chat daar zitten veel wereldburgers...... daar ben ik ook vaak te vinden...bijvoorbeeld in "room paganisme" af en toe leer je dan opeens iemand kennen )
toi toi toi dandyblue
Je bent weer mijn heldquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef dandybleu het volgende:
toi toi toi dandyblue
Pics van je zusquote:
dandybleu die erover in zit dat hij eventueel geen originele dingen meer kan bedenken waardoor de gespreksonderwerpen op raken.quote:
komt eraan : ik voer haar eerst dronken ha ha en dan gooi ik haar voor de cam..... ha ha ik weet nog een sneaky onderwerpquote:
Krijgen Penisbaard en ik een vernoeming in je volgende videoblog?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:22 schreef dandybleu het volgende:
[..]
komt eraan : ik voer haar eerst dronken ha ha en dan gooi ik haar voor de cam..... ha ha ik weet nog een sneaky onderwerp
Wat een held.quote:
Prachtig die maniakale blik vanaf 3:14quote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef dandybleu het volgende:
ha ha ik was vandaag in een feeststemming....en had een plan om een video te maken over sex die ik op chatroulette gezien had.... ( meisjes ha ha ) maar alleen er kwam allemaal gezeik tussendoor en nu heb ik zowaar een klaagvideo gemaakt.... ha ha ik haal hem over een paar dagen weer weg ....
Homo.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
Ook hier even een'je plaatsen. Komt ie.
Breng het omhoog voor dandybleu.
Geweldig weerquote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef dandybleu het volgende:
ha ha een nieuwe video
genaamd : de kater van dandybleu
Die heb ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 21:07 schreef Maisnon het volgende:
stevenmac wanneer link je ons naar jouw vlogs
Super weerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:42 schreef dandybleu het volgende:
ha stevenmac? als je een filmpje maakt dan kijk ik hem zeker hey?
okidoki toi toi
en ja hier een nieuw nummer van me ( ja ha ha was alweer een heel oud nummer )
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef dandybleu het volgende:
ik ben altijd heel goed geweest in engels....
Ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:54 schreef Trannellius het volgende:
Ik had wat anders verwacht van dit topic
Ik kan niet wachten! Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef dandybleu het volgende:
ha ik kreeg vandaag een mailtje van mn internet vriendinnetje : ja die woont 100 kilometer ver weg bij mij maar ze wil een video met me maken .... dus ja dat kan wel heel leuk worden.....ze is het nichtje van een bn-er ( welke durf ik niet te zeggen want ik moet haar dan eerst vragen of ze dat wel leuk vind als ik dat publiekelijk ga vertellen dus )
Ik kwam.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:42 schreef dandybleu het volgende:
ha stevenmac? als je een filmpje maakt dan kijk ik hem zeker hey?
okidoki toi toi
en ja hier een nieuw nummer van me ( ja ha ha was alweer een heel oud nummer )
Pics?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha mn vriendin is knapper dan die van jou
Zie hem die insult pareren dan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha mn vriendin is knapper dan die van jou
Mijn steun heb je dandybleuquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef dandybleu het volgende:
mario? als je wil bitchfighten? is mij prima maar dan moet je even een pic vanjezelf posten zodat ik ook een analyse van jou kan maken...
hey?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef dandybleu het volgende:
mario? als je wil bitchfighten? is mij prima maar dan moet je even een pic vanjezelf posten zodat ik ook een analyse van jou kan maken...
Ik wil je kinderenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef dandybleu het volgende:
ha mijn nieuwe video is uit ha ha ha
Raap me op hier gaarne.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef dandybleu het volgende:
Geweldige videoblog weer, denderblur.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef dandybleu het volgende:
Er zullen altijd meer mensen zijn die je stom vinden dan die je goed vinden. Dat is bij alles en iedereen zo. Michael Jackson en Barack Obama. Tevens neem ik in genoemde punten geen standpunt in, het is slechts een voorbeeld.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:12 schreef dandybleu het volgende:
ha ik bekijk het altijd met een lach en een traan : er is altijd wel iemand die je stom vind hey?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |