Prachtig die maniakale blik vanaf 3:14quote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef dandybleu het volgende:
ha ha ik was vandaag in een feeststemming....en had een plan om een video te maken over sex die ik op chatroulette gezien had.... ( meisjes ha ha ) maar alleen er kwam allemaal gezeik tussendoor en nu heb ik zowaar een klaagvideo gemaakt.... ha ha ik haal hem over een paar dagen weer weg ....
Homo.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
Ook hier even een'je plaatsen. Komt ie.
Breng het omhoog voor dandybleu.
Geweldig weerquote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef dandybleu het volgende:
ha ha een nieuwe video
genaamd : de kater van dandybleu
Die heb ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 21:07 schreef Maisnon het volgende:
stevenmac wanneer link je ons naar jouw vlogs
Super weerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:42 schreef dandybleu het volgende:
ha stevenmac? als je een filmpje maakt dan kijk ik hem zeker hey?
okidoki toi toi
en ja hier een nieuw nummer van me ( ja ha ha was alweer een heel oud nummer )
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:28 schreef dandybleu het volgende:
ik ben altijd heel goed geweest in engels....
Ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:54 schreef Trannellius het volgende:
Ik had wat anders verwacht van dit topic
Ik kan niet wachten! Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef dandybleu het volgende:
ha ik kreeg vandaag een mailtje van mn internet vriendinnetje : ja die woont 100 kilometer ver weg bij mij maar ze wil een video met me maken .... dus ja dat kan wel heel leuk worden.....ze is het nichtje van een bn-er ( welke durf ik niet te zeggen want ik moet haar dan eerst vragen of ze dat wel leuk vind als ik dat publiekelijk ga vertellen dus )
Ik kwam.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:42 schreef dandybleu het volgende:
ha stevenmac? als je een filmpje maakt dan kijk ik hem zeker hey?
okidoki toi toi
en ja hier een nieuw nummer van me ( ja ha ha was alweer een heel oud nummer )
Pics?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha mn vriendin is knapper dan die van jou
Zie hem die insult pareren dan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha mn vriendin is knapper dan die van jou
Mijn steun heb je dandybleuquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef dandybleu het volgende:
mario? als je wil bitchfighten? is mij prima maar dan moet je even een pic vanjezelf posten zodat ik ook een analyse van jou kan maken...
hey?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:56 schreef dandybleu het volgende:
mario? als je wil bitchfighten? is mij prima maar dan moet je even een pic vanjezelf posten zodat ik ook een analyse van jou kan maken...
Ik wil je kinderenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef dandybleu het volgende:
ha mijn nieuwe video is uit ha ha ha
Raap me op hier gaarne.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:54 schreef dandybleu het volgende:
ha mijn nieuwe video is uit ha ha ha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |