Erg he, een spiegel voorgehouden krijgen?quote:Op zondag 21 november 2010 10:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het enige wat jij jezelf moet afvragen is of je Wilders nog wel een haatzaaier moet noemen, als je het zelf grof overdoet.
Toch niet elke medewerker van de steenfabriek is aan het woord geweest toch? dus nee, deze mensen die aan het woord kwamen zijn dom, maar dan ook echt dom. Het falen van de lokale politiek, waar ik het overigens wel mee eens ben, Spijk is nu eenmaal het "Afrika" van Rijnwaarden een bodemloze put waar niks te redden valt, en waar de mensen in goede tijden alles hadden en kregen, maar toch uiteindelijk het aan zichzelf dankende ondergang van het dorp,namelijk het blijven steunen op de steenfabriek.quote:Op zondag 21 november 2010 10:27 schreef Holograph het volgende:
[..]
Omdat je een steenbakker bent, ben je dom? En dan Wilders beschuldigen van generaliseren. Wat wil je zeggen? Het Linkse-übermensch moet regeren over het PVV-untermensch?
OK ga ik doen, vanmiddagquote:Op zondag 21 november 2010 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tragisch.
Moet je even kijken op UG bij Zembla.
Ik weet niet of hij opent;quote:Op zondag 21 november 2010 10:38 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Niet gezien, wat was de strekking?
1. Toon mij aan dat ik iemand over een kamp scheer, hoewel ik begrijp dat het leuk is ongefundeerde dingen te roepen.quote:Op zondag 21 november 2010 10:43 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Erg he, een spiegel voorgehouden krijgen?
Wat heb je nu geleerd? Dat groepen mensen over 1 kam scheren niet wenselijk is?
En als je dat geleerd hebt, waarom blijf je Wilders dan steunen?
Laat je niet beetnemen door onze Wilders-adept. Karami heeft zich aangesloten bij een tegenstander van het islamitische regime. Holo noemt zo'n figuur voor de gelegenheid terrorist, maar normaliter heeft hij het gewoon over vrijheidsstrijders.quote:Op zondag 21 november 2010 10:29 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee wist ik niet. Als dit klopt, dan is dat fout van Groenlinks.
Wat overigens onverlet laat dat de PVV gewoon Lucassen en al het andere tuig eruit moet flikkeren als ze geloofwaardig willen blijven.
Weet je ook op wat voor een manierquote:Op zondag 21 november 2010 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat je niet beetnemen door onze Wilders-adept. Karami heeft zich aangesloten bij een tegenstander van het islamitische regime. Holo noemt zo'n figuur voor de gelegenheid terrorist, maar normaliter heeft hij het gewoon over vrijheidsstrijders.
Vind je het zelf niet een beetje paradoxaal dat je enerzijds zegt dat Wilders haatzaait, maar dat je aan de anderzijds het zelf ook doet?quote:Op zondag 21 november 2010 10:57 schreef ethiraseth het volgende:
Toch leuk dat Holograph vooraan staat om arme zielige beledigde pvv'ers te beschermen, een groep van maximaal 1,5 miljoen mensen, maar als Wilders 1,5 miljard moslims beledigt is dat geen belediging, maar bestrijding van een ideologie.
Gok met bommen en granaten. Maar jij vind het verkeerd dat zij zich verzette tegen het islamitische regime? In jouw ogen is Karami een verzetsstrijder en de Iraanse leiders de nazi's, nietwaar?quote:Op zondag 21 november 2010 10:51 schreef Holograph het volgende:
[..]
Weet je ook op wat voor een manier?
Daar is niks paradoxaals aan. Het is enkel kinderachtig dat jij dit argument elke van stal haalt wanneer PVV-stemmers in het verdomhoekje worden gedrukt.quote:Op zondag 21 november 2010 10:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Vind je het zelf niet een beetje paradoxaal dat je enerzijds zegt dat Wilders haatzaait, maar dat je aan de anderzijds het zelf ook doet?
Ieder land heeft het recht op een eigen cultuur. Iran dus ook.quote:Op zondag 21 november 2010 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gok met bommen en granaten. Maar jij vind het verkeerd dat zij zich verzette tegen het islamitische regime? In jouw ogen is Karami een verzetsstrijder en de Iraanse leiders de nazi's, nietwaar?
Als ik zeg dat Ajax een kut club is, beledig ik daar alle Ajax-fans mee?quote:Op zondag 21 november 2010 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar is niks paradoxaals aan. Het is enkel kinderachtig dat jij dit argument elke van stal haalt wanneer PVV-stemmers in het verdomhoekje worden gedrukt.
Ooh, nu plots wel? Je bent dus per definitie tegenstander van revolutionairen?quote:Op zondag 21 november 2010 11:02 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ieder land heeft het recht op een eigen cultuur. Iran dus ook.
Ik zeg helemaal niet dat jij dat doet, ik zeg dat Wilders dat doet, en dat de PVV stemmers massaal achter hem aanlopen.quote:Op zondag 21 november 2010 10:48 schreef Holograph het volgende:
[..]
1. Toon mij aan dat ik iemand over een kamp scheer, hoewel ik begrijp dat het leuk is ongefundeerde dingen te roepen.
36, wat heeft dat ermee te maken?quote:2. Hoe oud ben je?
Natuurlijk. Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 21 november 2010 11:03 schreef Holograph het volgende:
[..]
Als ik zeg dat Ajax een kut club is, beledig ik daar alle Ajax-fans mee?
Ik wil maar zeggen dat wanneer ik zeg dat de Islam achterlijk is, dat ik daarmee Moslims nog niet beledig. Als jij zegt dat de PVV een achterlijke partij is, beledig je de PVV-stemmer daar niet mee.quote:Op zondag 21 november 2010 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat wil je hiermee zeggen?
Als er maar een klein groepje achter de revolutionairen staat ben ik daar tegen ja.quote:Op zondag 21 november 2010 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, nu plots wel? Je bent dus per definitie tegenstander van revolutionairen?
Hoe kan jij de achterlijkheid van de PVV dan los zien van de PVV'ers?quote:Op zondag 21 november 2010 11:09 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen dat wanneer ik zeg dat de Islam achterlijk is, dat ik daarmee Moslims nog niet beledig. Als jij zegt dat de PVV een achterlijke partij is, beledig je de PVV-stemmer daar niet mee.
Nou volgens mij zie je dit totaal verkeerd, maar dat is echt al 5000 keer uitgelegd.quote:Op zondag 21 november 2010 11:09 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen dat wanneer ik zeg dat de Islam achterlijk is, dat ik daarmee Moslims nog niet beledig. Als jij zegt dat de PVV een achterlijke partij is, beledig je de PVV-stemmer daar niet mee.
Je snapt dat dit gewoon gelul is, toch?quote:Op zondag 21 november 2010 11:09 schreef Holograph het volgende:
[..]
Omdat de PVV'er niet per definitie achter alle standpunten moet staan. Net zoals dat de meeste Moslims niet precies uitvoeren wat de Koran hen voorschrijft.quote:Op zondag 21 november 2010 11:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe kan jij de achterlijkheid van de PVV dan los zien van de PVV'ers?
De motivatie van revolutionairen moet reden zijn om hen wel al dan niet steunen, niet de omvang van de groep.quote:Op zondag 21 november 2010 11:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Als er maar een klein groepje achter de revolutionairen staat ben ik daar tegen ja.
Kan je mij 5 punten noemen die je goed vindt aan de PVV en 5 waarmee je het niet eens bent?quote:Op zondag 21 november 2010 11:12 schreef Holograph het volgende:
[..]
Omdat de PVV'er niet per definitie achter alle standpunten moet staan. Net zoals dat de meeste Moslims niet precies uitvoeren wat de Koran hen voorschrijft.
Uit Westers oogpunt zal ik het vast wel met ze eens zijn, maar Iran is geen Westers land. En als de bevolking van Iran over het algemeen tevreden is met het regime, waarom zou ik dan zeggen dat onze Westerse ideologie daar doorheen moet worden gedrukt?quote:Op zondag 21 november 2010 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De motivatie van revolutionairen moet reden zijn om hen wel al dan niet steunen, niet de omvang van de groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |