quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Geen ideequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
In de blote kont..neeeee, hoezoooo?
laat Marijke nou even antwoord gevenquote:
Die afwas komt wel goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik meld mij vrijwillig voor de afwas zaterdag
en de tweede is er ook.quote:
ik heb ook geen moeite om af te wassen of af te drogenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
er is ook nog het ontbijt...en de afwas daarnaquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:16 schreef Trevland het volgende:
Zo te zien wordt mij het werk uit m'n handen genomen
Ik kan ook als er een aantal rond kwart voor 5 op het station zijn met de bus meenemenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
ik ben trouwens ook nog taxi vanaf het station (op aanvraag)
o, dan ga ik daar parkerenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
ik ben trouwens ook nog taxi vanaf het station (op aanvraag)
Ik heb me alleen aangeboden voor de afwas van de pannenkoekenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er is ook nog het ontbijt...en de afwas daarna
ik kan ook heul goed stofzuigen, vooral trappenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er is ook nog het ontbijt...en de afwas daarna
dat mag ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan ook als er een aantal rond kwart voor 5 op het station zijn met de bus meenemen
ja, je zou ook eens echt wat moeten doen zeg...quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:18 schreef Trevland het volgende:
Ik heb me alleen aangeboden voor de afwas van de pannenkoeken
Doe ik sowieso toch alquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, je zou ook eens echt wat moeten doen zeg...
ik denk dat jouw auto ook fijner is dan de mijne hoorquote:
ohjaaa, dat is hard werken voor je hequote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
ow heeft iemand een electrische pomp?
Ik ben niet gekquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohjaaa, dat is hard werken voor je he![]()
tssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tssik heb een 2 persoonslunchtbed met de mond opgeblazen.
2 keerDat is ook niet slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik al, maar 1tje extra kan geen kwaadquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
beetje onzin als we allemaal een pomp meenemen toch?
ik wil best die electrische meenemen hoor
hey trev..quote:
Nou...quote:
"n avond ST..quote:
same herequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hey trev..
beetje uitgekakt hier
(hoe toepasselijk bij de TT)
hoe is het daar??
Doe ik ook wel maar om nou met 5 man in Marijke's keuken te gaan staanquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...
en iets meer helpen dan een luchtbedpomp meenemen en aansluiten mag best hoor, schat.
nja, niet echt anders he?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:25 schreef Barretje80 het volgende:
"n avond ST..
hoe voelt het 30 jarig zijn??
Zoals ik al zei..ontbijt..afwas daarnaquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
Doe ik ook wel maar om nou met 5 man in Marijke's keuken te gaan staanligt er aan wat er moet gebeuren
met ramen lappen maak je marijke ook wel blijquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
same here
[..]
Doe ik ook wel maar om nou met 5 man in Marijke's keuken te gaan staanligt er aan wat er moet gebeuren
We zien welquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei..ontbijt..afwas daarna
Wat is niet al te laat?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef Trevland het volgende:
We zien wel, ben alleen deze keer van plan niet al te laat naar huis te gaan
Extra kilometers?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb even gekeken, de snelste rout is 48 km om voor nog geen 10 minuten winst
om 3 uur s nachts kieperen we hem over het balkonquote:
Oh, nou, dan hebben we al wel ontbeten denk ik toch zo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
Als het kan rond een uur of 12, iets met dat mijn zusje dan haar verjaardag geeft
Ik vind dat anders vrij laatquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om 3 uur s nachts kieperen we hem over het balkon![]()
geintje trev
Dat denk ik ook, maar ja je weet nooit van te voren hoe het looptquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nou, dan hebben we al wel ontbeten denk ik toch zo.
dat haal ik nooooooooooitquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dat anders vrij laat :p, hoewel wel een mooie tijd om te gaan slapen
Dan help je maar met de pannenkoekenafwas hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ja je weet nooit van te voren hoe het loopt
Heb je al wel eens gedaanquote:
Ik ga niet weg zonder ontbijtquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan help je maar met de pannenkoekenafwas hoor
Ik breek in Ede de laatste dagen mijn nek over de borden "VoH LINKSAF" "VoH Crew en Sponsoren rechtdoor" en zo. Zijn er opnames in de buurt?quote:
Ben ik blij dat ik daar sinds mei niet meer op school zitquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik breek in Ede de laatste dagen mijn nek over de borden "VoH LINKSAF" "VoH Crew en Sponsoren rechtdoor" en zo. Zijn er opnames in de buurt?
Ja blijkbaar hequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik breek in Ede de laatste dagen mijn nek over de borden "VoH LINKSAF" "VoH Crew en Sponsoren rechtdoor" en zo. Zijn er opnames in de buurt?
Jij moest dagelijks van Varsseveld / Aalten / Terborg / Gaanderen / Whatever naar Ede?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik daar sinds mei niet meer op school zit
Ik vroeg het aan Symp die er vast MEER van weetquote:
Die eerste jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moest dagelijks van Varsseveld / Aalten / Terborg / Gaanderen / Whatever naar Ede?
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:44 schreef Panda72 het volgende:
zo net lekker in bad geweest en nu eventjes verder relaxen met:
[ afbeelding ]
Trev, ik ga toch echt m'n koekenpannen niet weggooienquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik gok van rondgaan met de plastic zak
lul niet ik volg het ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Symp die er vast MEER van weet![]()
![]()
![]()
Maar ik bedoelde de bordjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev, ik ga toch echt m'n koekenpannen niet weggooienDus dat wordt afwassen
Is wel een beetje zoet. Maar ik heb helaas geen whisky meer in huis en je mot toch watquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die eerste ja![]()
[..]
Ziet er goed uit
we zagen je nog in badquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:44 schreef Panda72 het volgende:
zo net lekker in bad geweest en nu eventjes verder relaxen met:
[ afbeelding ]
Huh wut?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we zagen je nog in baddankzij LL
Mee eensquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is wel een beetje zoet. Maar ik heb helaas geen whisky meer in huis en je mot toch wat
waar ongeveer ik heb geen zin om 100 post oid door te lezenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even terug lezen, je ziet de foto wel
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
waar ongeveer ik heb geen zin om 100 post oid door te lezen
Dat waren amper an 25 stuksquote:
VERScHRIKKELIJK nee vertelquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:50 schreef Panda72 het volgende:
Hebben jullie gehoord over die brand bij Utrecht Centraal treinen meer dan 60 minuten vertraging arme treinreizigers.
Welke vind jij lekker ik heb deze laatst gehad was zeker niet verkeerdquote:
Ik heb geen tattooquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Voor panda omdat die TE LUI is om naar boven te scrollen
[ afbeelding ]
Oeh liefquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
de poes probeert zich in te graven in mijn mouw
Nou, eigenlijk welquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben je in het echt ook zo leuk?
Is lekker maar dan wel zonder ijs dus straight upquote:
Ja dat is minder ja.quote:
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:55 schreef Panda72 het volgende:
Is lekker maar dan wel zonder ijs dus straight up
dat mag smaken verschillen gelukkigquote:
Heb nog nooit wisky gehadquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welke vind jij lekker ik heb deze laatst gehad was zeker niet verkeerd
[ afbeelding ]
maar ze is wel lief hoor, dat doet ze al sinds ik haar heb..ik kan ook niet met een dekentje op de bank zonder dat ze daar op de één of andere manier onder gaat zitten..vaak merk ik het niet eensquote:
Met enge trollen en heksen en zo?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
aaahh de jongste is aan het dromenheel zielig door de babyfoon
ja, jij lijkt me dan weer niet echt een Breezer-drinkerquote:
dat weet ik niet hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met enge trollen en heksen en zo?
Owh jammer. Maar dan weet je dus ook niet of je het lekker vind. Ik heb een keer een whiskyproeverij gedaan. Was behoorlijk aangeschoten daarnaquote:
Zit gewoon zn vriendinnetje te bellen. Met jouw mobielquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat weet ik niet hoor
ik hoorde door de babyfoon heel zielig : jah... neegek kind
Ik weet wel zeker dat ze lief is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ze is wel lief hoor, dat doet ze al sinds ik haar heb..ik kan ook niet met een dekentje op de bank zonder dat ze daar op de één of andere manier onder gaat zitten..vaak merk ik het niet eens
Nee inderdaad. Ik vind dat er zoveel prik in zit. Hoewel ik die met ananas best te pruimen vind.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, jij lijkt me dan weer niet echt een Breezer-drinker
Mijn werkweek op de middelbare school had als thema 'Limburgs nat'..gingen we allerlei drank proeven bij brouwers en stokers en waren we stomdronken..en daarna de bus in met de mensen die iets met archeologie hadden gekozenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:58 schreef Panda72 het volgende:
Owh jammer. Maar dan weet je dus ook niet of je het lekker vind. Ik heb een keer een whiskyproeverij gedaan. Was behoorlijk aangeschoten daarna
Klopt, ook maar eens doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Owh jammer. Maar dan weet je dus ook niet of je het lekker vind. Ik heb een keer een whiskyproeverij gedaan. Was behoorlijk aangeschoten daarna
Doe dan ook eens wat minderquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi viel net de stroom uit![]()
niet raar als je kijkt wat ik allemaal op die stop laat draaien
Jaaa, want ananasquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:00 schreef Panda72 het volgende:
Nee inderdaad. Ik vind dat er zoveel prik in zit. Hoewel ik die met ananas best te pruimen vind.
daar kwam ik dus ook achterquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, ook maar eens doen
[..]
Doe dan ook eens wat minder
dat kan nie hequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit gewoon zn vriendinnetje te bellen. Met jouw mobiel
hihihiquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn werkweek op de middelbare school had als thema 'Limburgs nat'..gingen we allerlei drank proeven bij brouwers en stokers en waren we stomdronken..en daarna de bus in met de mensen die iets met archeologie hadden gekozen![]()
Is leuk hoorquote:
Preciesquote:
je brengt me ineens op een idee zegquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi viel net de stroom uit![]()
niet raar als je kijkt wat ik allemaal op die stop laat draaien
wat voor drank?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
onder tussen zijn we bij de drank aanbeland
Moet ik alleen wel kijken of ik iemand mee kan krijgenquote:
Ik zit er nu ook aan, oke niet echt sterk maar tochquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
onder tussen zijn we bij de drank aanbeland
ik zit gewoon aan de colaquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik alleen wel kijken of ik iemand mee kan krijgen
[..]
Ik zit er nu ook aan, oke niet echt sterk maar toch
Heb ik al gehad en ook al wat monsterquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit gewoon aan de cola![]()
nee echt, puur
was leuk, want de buschauffeur vond ons het tofst, dus mochten we zijn microfoon lenenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
ik zit gewoon aan de cola![]()
nee echt, puur
wat voor een ideequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je brengt me ineens op een idee zeg![]()
Volgens mij was die bus reis niet saaiquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was leuk, want de buschauffeur vond ons het tofst, dus mochten we zijn microfoon lenen![]()
ging het de hele tijd zo : a-a-a-a-a-a-alweeeeeer een prijsssssssss!
Er is een jaar of 2 geleden in Herentals een keer een seinhuis uitgebrand. Daar hebben ze MAAAAANDEN lang last van gehad. En dan ging het nou niet bepaald om een knooppunt van het kaliber Utrecht Centraalquote:
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij was die bus reis niet saai
een SPIN?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
DUS .... dat kostte me bijna mijn laptop.... de kat zat een beetje te klooien bij, beetje spelend.
maar bijna op mijn laptop, dus ik duw hem aan de kant, en ga verder met lezen... zie ik in mijn ooghoek iets op mijn arm bewegen...
ik kijk... een spinen ik laat de laptop los en ieuwieuwieuw
gelukkig zat mijn vriendje naast me en die pakte snel de laptop
Hier in mijn kleine rommelhok is het warm zat met de pc/laptop/tv en de verwarming heel iets aanquote:
en niet te vergeten je eigen straalkachelquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:13 schreef Trevland het volgende:
Hier in mijn kleine rommelhok is het warm zat met de pc/laptop/tv en de verwarming heel iets aan
ik redde mezelf en mijn vriendje de laptopquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een SPIN?
en je vriendje redt de laptop en niet jou..hmmmmm...
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
ik redde mezelf en mijn vriendje de laptop
Oh ja en dan gewent zijn om bijna de hele dag in ongeveer buiten temperatuur te staanquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en niet te vergeten je eigen straalkachel
Ik zag vandaag een jongen die werkte aan de weg, in een t-shirt met korte mouwenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh ja en dan gewent zijn om bijna de hele dag in ongeveer buiten temperatuur te staan
Kom maar lekker hier hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit VoH te kijken maar een echt uitblinker heb ik nog niet gezien..
Het valt wat tegen
Het had bij mij ook niet veel gescheeld of ik had mijn trui uitgedaanquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een jongen die werkte aan de weg, in een t-shirt met korte mouwen![]()
quote:21.12 uur: Burgemeester Wolfsen: buitengewoon vervelende situatie.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
Het had bij mij ook niet veel gescheeld of ik had mijn trui uitgedaan
Kimmie was wel goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Het valt wat tegen
jij papt ook met iedereen aan he...quote:
ik heb het op de achtergrond aanstaan ben het met je eensquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Het valt wat tegen
Waarom zou ze genoeg nemen met alleen een mannelijke harem?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij papt ook met iedereen aan he...
ik zou een mannelijke harem beginnen
ik wil wel helpen hoor
omdat ze mij verteld heeft dat ze niet van de vrouwenliefde isquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou ze genoeg nemen met alleen een mannelijke harem?
Vast wel. Vanuit zijn dienstauto met chauffeur. Terwijl de ellende inmiddels 5 uur duurt en voorlopig nog niet echt opgelost isquote:
ik zou het niet aanpappen noemen, maar okee..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
jij papt ook met iedereen aan he...
ik zou een mannelijke harem beginnen
ik wil wel helpen hoor
He jammer dat als je in die harem zit als kerel er geen vrouwen extra zijn en van mij mag jequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ze mij verteld heeft dat ze niet van de vrouwenliefde is
En al was ze dat wel dan was ik de eerste
Dat idee had ik alquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Vanuit zijn dienstauto met chauffeur. Terwijl de ellende inmiddels 5 uur duurt en voorlopig nog niet echt opgelost is
oke dan zeg ik het even op een andere manier:quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zou het niet aanpappen noemen, maar okee..
en hoezo beginnen?
moet niet, mag altijd!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
oke dan zeg ik het even op een andere manier:
Moet ik helpen je harem te onderhouden
huh wat, wordt er weer in mannen gehandelt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moet niet, mag altijd!
heb je nog voorkeuren?
nee joh, LL biedt gewoon heel lief haar hulp aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
huh wat, wordt er weer in mannen gehandelt?
i just want our hamster backquote:
Maar wel leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
i just want our hamster back
maar dat is intussen al heeeeeel oud
Dat zei ikquote:
je weet toch wat ik lekker vind?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
moet niet, mag altijd!
heb je nog voorkeuren?
jaquote:
Ikke ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Deze aflevering nog niet gezien.
Ik sta voor alles openquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
maar soms is een beetje de grenzen verkennen ook niet verkeerd hoor
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta voor alles open![]()
snap je em?
Doe die saloondeuren eens dicht, het tocht hier.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sta voor alles open![]()
snap je em?
[enter fout muziekje, klikkende cowboyboots en rinkelende sporen]quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe die saloondeuren eens dicht, het tocht hier.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik van al die shows en daarom kijk ik niet
saloondeuren?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe die saloondeuren eens dicht, het tocht hier.
ik ben er helaas fan van...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik van al die shows en daarom kijk ik niet
Ja die turbo zestien schaamkleppen met bovenliggende kleppen-as van jequote:
Hoeveel pk?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die turbo zestien schaamkleppen met bovenliggende kleppen-as van je
oversekst mens dat het er isquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ok persoonlijk vond ik em niet zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oversekst mens dat het er is
Waarom denk je dat ik iets over PAARDENkrachten weet??quote:
Zegt de gene die chronische zin heeftquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oversekst mens dat het er is
Why the big smile?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ok persoonlijk vond ik em niet zo
quote:
jullie moesten eens wetenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
Zegt de gene die chronische zin heeft
Jij weet alles over treinen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik iets over PAARDENkrachten weet??![]()
Graag zelfsquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
jullie moesten eens weten
Dat willen we welquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
GTMAquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat willen we wel
Stuur maar een PM
ach verdorie, je zou toch maar geld verdienen zegquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffffffffffffff
ik heb het vandaag nog druk ook nog
nou, met al dat voorlezen.....quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hoe weet jij dat nou?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
forum admin, laatste waarschuwing
Wat een geluk heb jij toch weerquote:
o wacht, ik was niet aan het hackenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
[..]
Wat een geluk heb jij toch weer
ST, daar ben ik al 3 dagen in bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
ST, daar ben ik al 3 dagen in bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en je doet het zoooo goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Pas ik ook tussen jouw borsten taartje?quote:
als je maar niet voor het boekje gaat liggenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pas ik ook tussen jouw borsten taartje?
wie nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik op mijn rug lig past heel Utrecht er tussenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Met je grote hoofd nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga de blijde boodschap verkondigen op het Centraal Stationquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik op mijn rug lig past heel Utrecht er tussen
Ik kan er alleen even niet komenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de blijde boodschap verkondigen op het Centraal Station
Is me nog nooit opgevallenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik op mijn rug lig past heel Utrecht er tussen
En wat is dan je geboorte datum?quote:
Nee, jij hebt me dan ook nog nooit bh-loos op mijn rug zien liggenquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt me dan ook nog nooit bh-loos op mijn rug zien liggen
Jouw tieten mogen op de foto volgende week hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt me dan ook nog nooit bh-loos op mijn rug zien liggen
Aah, gelukkig maar, daar komen ze namelijk nooit opquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Jouw tieten mogen op de foto volgende week hoor
Ikke weet het nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat weet je.
Heb je zelfs gemeet
En ti's meerdere keren gezegd.
25?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat weet je.
Heb je zelfs gemeet
En ti's meerdere keren gezegd.
Flesquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw tieten mogen op de foto volgende week hoor
Ach ja, ze zijn nou eenmaal enorm..fotogeniekquote:
Zal ik helpen onthouden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, ze zijn nou eenmaal enorm..fotogeniek![]()
note to self: coltrui aan doen naar de meet
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, ze zijn nou eenmaal enorm..foto
geniek![]()
Ehm. Dat is om ze te bedekken hoorquote:
ik heb echt zo'n godsgruwelijke hekel aan coltruienquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, ze zijn nou eenmaal enorm..fotogeniek![]()
ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb echt zo'n godsgruwelijke hekel aan coltruien
Weet ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Dat is om ze te bedekken hoor
Ik normaal ook en ook aan sjaals maar die ik voor mijn werk gebruik vind ik wel fijn(kan het bovenste stuk dicht ritsen maar loopt weer naar buiten uit, zodat ik niet het gevoel krijg dat ik stik)quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb echt zo'n godsgruwelijke hekel aan coltruien
ow, wacht, ik ben niet meer net zo oud als fles.quote:
in mijn harem natuurlijk..quote:
Klopt wantquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ow, wacht, ik ben niet meer net zo oud als fles.
dat is na zijn verjaardag pas weer
hij wel, anders zou hij het niet zeggenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ow nee dat wist ik nog nietjij dan?
dat bedoelde ik dus ook ja.quote:
goffer... jij wel hequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in mijn harem natuurlijk..
Als welok zijn leeftijd zegt..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ow nee dat wist ik nog nietjij dan?
mijn ouders schelen 7 jaarquote:
Kennelijk dus 38quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als welok zijn leeftijd zegt..
Ben jij al 38 ja?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ow, wacht, ik ben niet meer net zo oud als fles.
dat is na zijn verjaardag pas weer
Dan ben ik dus niet de jongstequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn ouders schelen 7 jaar![]()
19
weet je dat nu nog niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als welok zijn leeftijd zegt..
Nee, dat ben je al lang niet meer..quote:
Dat klopt maar ik bedoel van de meetersquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat ben je al lang niet meer..
Ruilen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tot volgende week vrijdag weekend. De studie word steeds mooier.
luie hufters die studenten van tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nee joh. Ben ik even gek, dit heb ik wel verdiend.quote:
Wow..ik dacht dat ik het goed deed met alleen donderdag werken en dan weer weekendquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh. Ben ik even gek, dit heb ik wel verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |