"n avond ST..quote:
same herequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hey trev..
beetje uitgekakt hier
(hoe toepasselijk bij de TT)
hoe is het daar??
Doe ik ook wel maar om nou met 5 man in Marijke's keuken te gaan staanquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou...
en iets meer helpen dan een luchtbedpomp meenemen en aansluiten mag best hoor, schat.
nja, niet echt anders he?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:25 schreef Barretje80 het volgende:
"n avond ST..
hoe voelt het 30 jarig zijn??
Zoals ik al zei..ontbijt..afwas daarnaquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
Doe ik ook wel maar om nou met 5 man in Marijke's keuken te gaan staanligt er aan wat er moet gebeuren
met ramen lappen maak je marijke ook wel blijquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
same here
[..]
Doe ik ook wel maar om nou met 5 man in Marijke's keuken te gaan staanligt er aan wat er moet gebeuren
We zien welquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei..ontbijt..afwas daarna
Wat is niet al te laat?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef Trevland het volgende:
We zien wel, ben alleen deze keer van plan niet al te laat naar huis te gaan
Extra kilometers?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb even gekeken, de snelste rout is 48 km om voor nog geen 10 minuten winst
om 3 uur s nachts kieperen we hem over het balkonquote:
Oh, nou, dan hebben we al wel ontbeten denk ik toch zo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
Als het kan rond een uur of 12, iets met dat mijn zusje dan haar verjaardag geeft
Ik vind dat anders vrij laatquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om 3 uur s nachts kieperen we hem over het balkon![]()
geintje trev
Dat denk ik ook, maar ja je weet nooit van te voren hoe het looptquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nou, dan hebben we al wel ontbeten denk ik toch zo.
dat haal ik nooooooooooitquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dat anders vrij laat :p, hoewel wel een mooie tijd om te gaan slapen
Dan help je maar met de pannenkoekenafwas hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ja je weet nooit van te voren hoe het loopt
Heb je al wel eens gedaanquote:
Ik ga niet weg zonder ontbijtquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan help je maar met de pannenkoekenafwas hoor
Ik breek in Ede de laatste dagen mijn nek over de borden "VoH LINKSAF" "VoH Crew en Sponsoren rechtdoor" en zo. Zijn er opnames in de buurt?quote:
Ben ik blij dat ik daar sinds mei niet meer op school zitquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik breek in Ede de laatste dagen mijn nek over de borden "VoH LINKSAF" "VoH Crew en Sponsoren rechtdoor" en zo. Zijn er opnames in de buurt?
Ja blijkbaar hequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik breek in Ede de laatste dagen mijn nek over de borden "VoH LINKSAF" "VoH Crew en Sponsoren rechtdoor" en zo. Zijn er opnames in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |