Het had bij mij ook niet veel gescheeld of ik had mijn trui uitgedaanquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een jongen die werkte aan de weg, in een t-shirt met korte mouwen![]()
quote:21.12 uur: Burgemeester Wolfsen: buitengewoon vervelende situatie.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
Het had bij mij ook niet veel gescheeld of ik had mijn trui uitgedaan
Kimmie was wel goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit VoH te kijken maar een echt uitblinker heb ik nog niet gezien..
Het valt wat tegen
dat zinnetje heeft hij goed ingestudeerdquote:
wel de beste tot nu toequote:
jij papt ook met iedereen aan he...quote:
ik heb het op de achtergrond aanstaan ben het met je eensquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit VoH te kijken maar een echt uitblinker heb ik nog niet gezien..
Het valt wat tegen
Waarom zou ze genoeg nemen met alleen een mannelijke harem?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij papt ook met iedereen aan he...
ik zou een mannelijke harem beginnen
ik wil wel helpen hoor
omdat ze mij verteld heeft dat ze niet van de vrouwenliefde isquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou ze genoeg nemen met alleen een mannelijke harem?
Vast wel. Vanuit zijn dienstauto met chauffeur. Terwijl de ellende inmiddels 5 uur duurt en voorlopig nog niet echt opgelost isquote:
ik zou het niet aanpappen noemen, maar okee..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
jij papt ook met iedereen aan he...
ik zou een mannelijke harem beginnen
ik wil wel helpen hoor
He jammer dat als je in die harem zit als kerel er geen vrouwen extra zijn en van mij mag jequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ze mij verteld heeft dat ze niet van de vrouwenliefde is
En al was ze dat wel dan was ik de eerste
Dat idee had ik alquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Vanuit zijn dienstauto met chauffeur. Terwijl de ellende inmiddels 5 uur duurt en voorlopig nog niet echt opgelost is
oke dan zeg ik het even op een andere manier:quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zou het niet aanpappen noemen, maar okee..
en hoezo beginnen?
moet niet, mag altijd!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
oke dan zeg ik het even op een andere manier:
Moet ik helpen je harem te onderhouden
huh wat, wordt er weer in mannen gehandelt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moet niet, mag altijd!
heb je nog voorkeuren?
nee joh, LL biedt gewoon heel lief haar hulp aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
huh wat, wordt er weer in mannen gehandelt?
i just want our hamster backquote:
Maar wel leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
i just want our hamster back
maar dat is intussen al heeeeeel oud
Dat zei ikquote:
je weet toch wat ik lekker vind?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
moet niet, mag altijd!
heb je nog voorkeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |