LIEFquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee al 4 jaar (ja ik weet het, breek me de bek niet open)
[ afbeelding ]
Ooh pas 4 jaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:12 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee al 4 jaar (ja ik weet het, breek me de bek niet open)
[ afbeelding ]
ik ben pas 19quote:
dat verklaard een hoopquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik ben pas 19
[ http://www.feestartikelenlimburg.nl/contents/media/f-08220_000.jpg&t=1]afbeelding ]
Vrouwen vinden alles liefquote:
verklaar u naderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je bent de leeftijd gepasseerd dat je alles lief mag vinden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
verklaar u nader
[ afbeelding ]nee dus......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Integriteit, ho maar..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je bent de leeftijd gepasseerd dat je alles lief mag vinden
[ afbeelding ]
je bent toch een vrouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
sorryquote:
Je bevestigt mijn punt dat vrouwen alles schattig vindenquote:
Tsja, ik heb idd een zwak voor kleine, lieve en weerloze wezensquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn punt dat vrouwen alles schattig vinden
[ http://www.kyudan.com/funny/img/blonde_chick_with_nice_pussy.jpg&t=1]afbeelding ]
Ja dat gezeur gaat door. misschien kan wilders nu wel meteen mensen in de kamer halen die wel iets kunnen....quote:
Dus ook verse studenten?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb id een zwak voor kleine, lieve en weerloze wezens
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dus ook verse studenten?
[ afbeelding ]
Verdorie, tv niet aan..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Zolcon het volgende:
Twan Huys zet Uri Rosenthal even voor lul
[ afbeelding ]
Het was niet zo heel interessant, maar wel grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |