De markt is ook niet alles weet jequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Niemand maakt hier indruk op mij met Latijn, dat is een linkse hobby. Hoogstens met kennis van de invisible hand.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef TomLievense het volgende:
Ik kan alleen een beetje biologisch en ecologisch latijn.
homo sapiens
mitilius edulis
skeletonema costatum
felis cattus domisticus
aorta
sepre idem sepre penis
mollusca
mammalia
chordata
carnivora
omnivora
plantae
algae
Ik vrees dat je daar weinig indruk mee maakt op POL
Gelukkig probeer je het ook zelf niet..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Niemand maakt hier indruk op mij met Latijn, dat is een linkse hobby. Hoogstens met kennis van de invisible hand.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum est.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig probeer je het ook zelf niet..
Niemand maakt hier indruk op mij met Latijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum est.
De neefjes en nichtjes van Gordon wil ik inderdaad niet iedere dag ontmoeten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
De markt is ook niet alles weet je
nu al?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef Zolcon het volgende:
ik verplaats me langzaamaan richting mijn bedstee.
[ afbeelding ]
Maar nu eerlijk, heeft de markt zo goed gewerkt de afgelopen decennia?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De neefjes en nichtjes van Gordon wil ik inderdaad niet iedere dag ontmoeten.
ja ik ben een nerd. Die doen dat soort dignenquote:
Voaaral als ze morgen moeten werkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:03 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ja ik ben een nerd. Die doen dat soort dignen
[ afbeelding ]
Als jij dat echt bent dan blijft je bedstede voorlopig nog wel 1 persoons.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:03 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ja ik ben een nerd. Die doen dat soort dignen
[ afbeelding ]
Well, you can't win them all.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemand maakt hier indruk op mij met Latijn
PS Ik snap deze best
Nee ik moet morgenochtend trainen voor mijn Rubikscubeoploswedstrijd over twee wekenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voaaral als ze morgen moeten werken
Mijn lieve vriendin denkt daar anders overquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Als jij dat echt bent dan blijft je bedstede voorlopig nog wel 1 persoons.
Je hoeft de vloerpuzzel toch alleen maar WEG te halen??quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee ik moet morgenochtend trainen voor mijn Rubikscubeoploswedstrijd over twee weken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee ik moet morgenochtend trainen voor mijn Rubikscubeoploswedstrijd over twee weken
[ afbeelding ]
nee dat is vals spelen!quote:
Toch niet zo'n klef stelletje wat bij verjaardagen en uitgaan coninu over elkaars rug strelen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mijn lieve vriendin denkt daar anders over
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Toch niet zo'n klef stelletje wat bij verjaardagen en uitgaan coninu over elkaars rug strelen?
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
nee dat is vals spelen!
[ afbeelding ]
Is het nog "vers" dan??quote:
Je moet natuurlijk wel de regels kennen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |