Hij's een beetje flauw, maar "minder dan twee stations" kan ook nul zijn. Die steden heb je ook nogquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:51 schreef Ireyon het volgende:
Volgens mij lees ik ergens overheen.. wat is het verschil tussen één station en minder dan twee stations? Sinds wanneer heeft Oosterhout een station? Vragen, vragen..
Wie zou dit zijn? Nou? Nou? Nou?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Rectum het volgende:
kijk toch eens beter naar die brandbeveiliging aub, ik spreek namens de railhobbyisten die vaak onterecht weg gestuurd worden, ga dit maar eens aanpakken, echt waar leef ik in Nederland of in de DDR. Maar jullie slapen liever, okay pro rail welterusten dan maar weer, echt ongeloofelijk, ze kwamen wel 4 keer langs met de auto en een keer te voet,maar niks deden ze, daar gooien we ons belastingsgeld aan weg, aan die ................... zal het maar niet zeggen, ik wil netjes blijven.Ik heb gisteren ontelbare overtredingen gezien,maar prorail deed niks,totaal niks, wel als ik treinen sta te spotten, komen ze me treiteren, controleren, en dan zo schijnheilig naar me lachen, o jee wat hebben we weer lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Ah, onze grote Limburgse vriendquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wie zou dit zijn, nou? Nou? Nou?
ook "nul" is minder dan tweequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:51 schreef Ireyon het volgende:
Volgens mij lees ik ergens overheen.. wat is het verschil tussen één station en minder dan twee stations? Sinds wanneer heeft Oosterhout een station? Vragen, vragen..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wie zou dit zijn? Nou? Nou? Nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMFG dit meen je niet
![]()
![]()
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Proost!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook "nul" is minder dan twee
edit: Pintje voor Scarlet_Dragonfly![]()
"Namens alle railhobbyisten". Het kan bijna niet anders. Jammer dat het forum nog geen zachte g-functie heeft ingebouwd, dan zouden we het zeker weten.quote:
Ja ik geloof het meteenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
"Namens alle railhobbyisten". Het kan bijna niet anders. Jammer dat het forum nog geen zachte g-functie heeft ingebouwd, dan zouden we het zeker weten.
quote:21.12 uur: Burgemeester Wolfsen: buitengewoon vervelende situatie.
Blij om dat te lezen.quote:
Dat dus, want als je het allemaal bekijkt dan zijn er in de afgelopen jaren veel zaken verbeterd. Ze zijn er nog niet, maar ze zijn wel degelijk op de goede weg.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef V2 het volgende:
't Zal idd wel weer ongegeneerd ProRail-bashen worden ja ... deels misschien terecht, maar iets minder mag soms wel vind ik.
Kijk, the total chaos foto!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zou foto's maken![]()
Lamaarzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |