Ja dat is het ook. Exactly that.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een Libelle Vriendinnendag idee...
Ieuw. Ik heb ooit eens in de buurt van een of ander park gewoond waar dat wel eens werd georganiseerd. Het komt nog wel eens terug in mijn nachtmerries...quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Exactly that.
Als ze nou ook gratis thee uitdelen, kunnen ze er een gezellig theekransje van maken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een Libelle Vriendinnendag idee...
Met een 714 er bij?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Als ze nou ook gratis thee uitdelen, kunnen ze er een gezellig theekransje van maken.
Dat is hier in de buurt ja, kloptquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ieuw. Ik heb ooit eens in de buurt van een of ander park gewoond waar dat wel eens werd georganiseerd. Het komt nog wel eens terug in mijn nachtmerries...
Godzijdank niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is hier in de buurt ja, klopt![]()
[ afbeelding ]
Oh niet? Almere Strand is de Plees toe Bie jongequote:
Nee, volgens mij was mijn stad tot voor kort de grootste stad van Nederland met maar één treinstation.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet? Almere Strand is de Plees toe Bie jongeDat is niet heel ver weg
Apeldoorn?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was mijn stad tot voor kort de grootste stad van Nederland met maar één treinstation.
Mja lijkt me duidelijk. Ook al jaaaaaren het station met de meeste buurstations van NL. Want het enige met 6. Er zijn er nog 3 met 5 ( Ut, Amf en Zp) en niet zo heel veel met 4, stuk of 20 dacht ik.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:41 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Wat zal nu de grootste stad met maar 1 station zijn...
Zwolle?
Klopt. Nummer 20 in de lijst van steden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:41 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Wat zal nu de grootste stad met maar 1 station zijn...
Zwolle?
Wel als station in de reizigersdefinitie, lijkt me. Niet als station in de spoorjargondefinitie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Maar ook niet lang meer, als straks de Hanzelijn er ligt gaan ze het huidige Kamperlijntje ombouwen tot wat lightrail achtigs met een paar extra haltes (of tellen die gewoon niet als station?)
Dan blijven het er 6, want dan mag je de hanzelijn als zesde lijn meetellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Maar ook niet lang meer, als straks de Hanzelijn er ligt gaan ze het huidige Kamperlijntje ombouwen tot wat lightrail achtigs met een paar extra haltes (of tellen die gewoon niet als station?)
Ja, daar praten ze al over sinds ik begon met studeren (2001). Dat zou mij echt zoveel reistijd schelen naar m'n ouders toe...quote:
Kijk dan is 't uiteindelijk toch nog leuker dan treinen geweest.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb het toch gered:
• Twee GVU-bussen naar Maarssen genomen.
• Gelift tot Breukelen.
• Tot Amsterdam Holendrecht met Connexxion gereisd.
• Het laatste stukje tot Amsterdam Sloterdijk met de metro gedaan.
Roosendaal is toch nog een stuk groter dan Zutphen, me dunkt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou wel grappig zijn wat er straks gebeurt als Zwolle ook een tweede station krijgt. dan wordt "grootste stad met maar één station" Zutphen, ..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_grote_Nederlandse_stedenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Roosendaal is toch nog een stuk groter dan Zutphen, me dunkt?
Daar staat noch ROosendaal noch Zutphen tussen. Maar zelfs al zou Ireyon gelijk hebben, dan blijft mijn punt gewoon staan denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_grote_Nederlandse_steden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |