Je meent hetquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
19.52: ProRail: Grote schade aan de verkeersleidingspost
oeioeioei
Dat had ik helaas wel aan zien komen. Het is nu te hopen dat andere posten Utrecht wat over kunnen nemen, zodat het treinverkeer (misschien in uitgedunde vorm) weer op gang kan komen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
19.52: ProRail: Grote schade aan de verkeersleidingspost
oeioeioei
quote:
bronquote:Files 19-11-2010 19:55 u.
in het gebied Het Noordoosten van het Land Mist
A2 5 km
Amsterdam richting 's-Hertogenbosch tussen Maarssen en knp. Oudenrijn 5 km
A2 3 km
's-Hertogenbosch richting Utrecht tussen Nieuwegein en knp. Oudenrijn 3 km, Filelengte neemt af
A12 3 km
Utrecht richting Den Haag tussen Harmelen en Nieuwerbrug 3 km, Filelengte neemt toe
Ik vermaak me kostelijk iddquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:05 schreef Yreal het volgende:
Ik ga maar even popcorn halen..
dit is leuker dan tv.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
20.07 uur: VRIJDAG GEEN TREINEN MEER
dat dus.
Via Deventer en dan kopmaken in Arnhem?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:24 schreef Yreal het volgende:
In arnhem
20:07 +84 min. Berlin Ostbhf/Hamburg 6b Hannover, Berlin Hbf Euronight
Hoe ze dat dan gaan flikken..
Ik krijg een beetje een Libelle Vriendinnendag idee...quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Rot eens op met die bezoekers van die winter fair, dat boeit namelijk precies nul komma niks.
Ja dat is het ook. Exactly that.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een Libelle Vriendinnendag idee...
Ieuw. Ik heb ooit eens in de buurt van een of ander park gewoond waar dat wel eens werd georganiseerd. Het komt nog wel eens terug in mijn nachtmerries...quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Exactly that.
Als ze nou ook gratis thee uitdelen, kunnen ze er een gezellig theekransje van maken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een Libelle Vriendinnendag idee...
Met een 714 er bij?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Als ze nou ook gratis thee uitdelen, kunnen ze er een gezellig theekransje van maken.
Dat is hier in de buurt ja, kloptquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ieuw. Ik heb ooit eens in de buurt van een of ander park gewoond waar dat wel eens werd georganiseerd. Het komt nog wel eens terug in mijn nachtmerries...
Godzijdank niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is hier in de buurt ja, klopt![]()
[ afbeelding ]
Oh niet? Almere Strand is de Plees toe Bie jongequote:
Nee, volgens mij was mijn stad tot voor kort de grootste stad van Nederland met maar één treinstation.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet? Almere Strand is de Plees toe Bie jongeDat is niet heel ver weg
Apeldoorn?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was mijn stad tot voor kort de grootste stad van Nederland met maar één treinstation.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |