Prorail bevestigde dat ze stilgevallen treinen op de routes naar perrons zouden dirigeren jah..quote:
Fyra?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:48 schreef Fixers het volgende:
Hij is toeslag vrij en VOL! Dat hebben ze nog nooit meegemaakt een bezetting van 90%+
Loos.quote:
Je meent hetquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
19.52: ProRail: Grote schade aan de verkeersleidingspost
oeioeioei
Dat had ik helaas wel aan zien komen. Het is nu te hopen dat andere posten Utrecht wat over kunnen nemen, zodat het treinverkeer (misschien in uitgedunde vorm) weer op gang kan komen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
19.52: ProRail: Grote schade aan de verkeersleidingspost
oeioeioei
quote:
bronquote:Files 19-11-2010 19:55 u.
in het gebied Het Noordoosten van het Land Mist
A2 5 km
Amsterdam richting 's-Hertogenbosch tussen Maarssen en knp. Oudenrijn 5 km
A2 3 km
's-Hertogenbosch richting Utrecht tussen Nieuwegein en knp. Oudenrijn 3 km, Filelengte neemt af
A12 3 km
Utrecht richting Den Haag tussen Harmelen en Nieuwerbrug 3 km, Filelengte neemt toe
Ik vermaak me kostelijk iddquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:05 schreef Yreal het volgende:
Ik ga maar even popcorn halen..
dit is leuker dan tv.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
20.07 uur: VRIJDAG GEEN TREINEN MEER
dat dus.
Via Deventer en dan kopmaken in Arnhem?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:24 schreef Yreal het volgende:
In arnhem
20:07 +84 min. Berlin Ostbhf/Hamburg 6b Hannover, Berlin Hbf Euronight
Hoe ze dat dan gaan flikken..
Ik krijg een beetje een Libelle Vriendinnendag idee...quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Rot eens op met die bezoekers van die winter fair, dat boeit namelijk precies nul komma niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |