Proost!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:21 schreef Yreal het volgende:
bier![]()
Op onze broerders die gestrand zijn
Christus wat een kakmongolen.quote:Op last van de brandweer zijn de perrons van Utrecht Centraal ontruimd. Er is momenteel geen treinverkeer van en naar de stad mogelijk. Het is onbekend hoe lang de stremming zal duren.
Voor Servex is het prima als mensen rond etenstijd in de centrale hal worden gedreven...quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Christus wat een kakmongolen.![]()
Waarom kunnen die mensen daar niet gewoon blijven staan? Waar ga je ze laten?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:28 schreef Crientj het volgende:
Vooruit; het was vanmiddag licht.
[ afbeelding ]
Wat is dat felle licht aan de linkerkant nou? Een schijnwerper of zo?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:28 schreef Crientj het volgende:
Vooruit; het was vanmiddag licht.
[ afbeelding ]
Volgens mij is 't gewoon zo gebouwdquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
![]()
Zie ik het nou verkeerd of heeft dat halve gebouw in de fik gestaan?
Nja idd. Vraag me af of de rijen dit keer uit de winkel komen ipv tot aan de koelingen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Voor Servex is het prima als mensen rond etenstijd in de centrale hal worden gedreven...
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel tof van die Servexer om precies midden in de spits de boel in de hens te steken dan daar
Whehequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel tof van die Servexer om precies midden in de spits de boel in de hens te steken dan daar
quote:De zaal waar de treindienstleider normaal gesproken zit, ziet er inmiddels zwartgeblakerd uit en staat vol rook!
De brandweer is ook nog steeds bezig.
En de omroep maar steeds omroepen dat door een storing aan de cta's iedereen voor reisinformatie op de vertrekstaten moet kijken..
quote:De NS laat weten dat mensen die op weg zijn naar Utrecht Centraal het beste kunnen proberen om rond Utrecht te reizen.
Okee dat wordt morgen ook geen hobbyrondje dus.quote:
Ja, en als je naar Utrecht zelf moet?quote:
Zoietsquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en als je naar Utrecht zelf moet?Naar Driebergen-Zeist/Utrecht Terwijde/Vleuten/wat dan ook gaan en dan de bus nemen zeker?
EN toch blijven mensen het iedere dag proberenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:51 schreef James1988 het volgende:
Ik hoop dat het maandag allemaal weer een beetje rijdt... ik heb geen zin om dan met de auto van Breda naar Utrecht te moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |