Inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou je Katzenjammerkaartje maar alvast kopen als ie in de verkoop is, scheelt toch meer 19%
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lowlands gaat over een week ook in de vvk.
Was is eigenlijk het verschil met de knop nieuw topic die er altijd al was?quote:
Dat de vorige OP mee gekopieerd wordt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:16 schreef lubje25 het volgende:
Was is eigenlijk het verschil met de knop nieuw topic die er altijd al was?
Ik las het, zorgen dat ik dan thuis zitquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kaartverkoop begint zaterdag, zowel voor Tivoli als de Melkweg...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou je Katzenjammerkaartje maar alvast kopen als ie in de verkoop is, scheelt toch meer 19%
Ja, het worden drukke tijden voor de dames en heren kaart(ver)kopers...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
10, want het kaartje is uiteraard weer 10 eu duurder geworden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
leuke actie idd, scheelt weer 20,-
scheelt 20 euro met in februari kopen (niet dat er dan nog kaarten over zijn)quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
10, want het kaartje is uiteraard weer 10 eu duurder geworden.
we zijn al met een andere vraag bezig en bovendien gebeurt dat zo'n beetje elke week in de UK.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:52 schreef Blogman het volgende:
Over de vorige vraag: binnenkomen op 1 in de hitparade van de UK ?
Goed, zo, Beregd.quote:
Alweer goed. Supersnel.quote:
Oké dan.quote:
Geen gokje?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:12 schreef ranja het volgende:
Lowlands
maar het vakje van de C moet nog wel open
Heel knap.quote:
Haal je eerst de C wegquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Heel knap.
Wil je gokken op de foto?
Nee, helaas, geen Trijntje.quote:
Oh, heeft ze al 2 albums uit?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:32 schreef bukgeit het volgende:
Antwoord op mijn vraag was: twee keer in een jaar op nummer 1 in zowel de US als UK albumlijst. Dat lukte alleen Monkees, Beatles en nu dus Susan Boyle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Waar staatquote:In 1999 bracht Santana het albumuit, wat mede door de hits Smooth en Maria, Maria en de samenwerking met enkele succesvolle artiesten (waaronder Wyclef Jean, Lauryn Hill, Eric Clapton, Rob Thomas van Matchbox 20 en Everlast) uitgroeide tot de grootste hit uit zijn carrière.
Die doet Grobbel nou nooit.quote:
Grobbel heeft geen tetten en een natte gleuf.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die doet Grobbel nou nooit.
Retorisch.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus eigenlijk geef je jezelf gewoon een punt.
tom jones-its not unusual?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Verlate vervolgvraag: Welk nummer en van wie?
[ afbeelding ]
Ik wist het ook. Gewoon omdat ik de dans beheers.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
dat ik het wist...(komt waarschijnlijk door die herhalingen van de herhalingen)
dansen als carltonquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik wist het ook. Gewoon omdat ik de dans beheers.
wat van wie?quote:Fed through the tube that sticks in me
Just like a wartime novelty
Tied to machines that make me be
Cut this life off from me
noobie +1quote:
ik ben soepel vandaag sorry ranjaquote:
quote:Soms ben ik wat neurotisch
psychotisch en chaotisch
labiel en neogotisch
maar vandaag dus niet
quote:Almost Happy is het zesde album van de Belgische rockgroep. Het kwam uit in oktober 2000 op het label van Double T. In Nederland en Vlaanderen haalde Almost Happy de top 10 van de hitlijsten en werd het bovendien goud, maar het succes van zijn voorgangers Paradise In Me en Cocoon Crash evenaarde het niet.
quote:vrijdag 19 november 2010 @ 15:57:09#101
quote:vrijdag 19 november 2010 @ 15:57:09#102
quote:Coming up beyond belief
On this coronary thief
More than just a light motive
More chaotic, no relief
Wel dus. Hun 6e moeten ze nog makenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was dat niet pas het 4e album?
Foutje van Wiki, kan datquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel dus. Hun 6e moeten ze nog maken
Die kennik nie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:17 schreef ranja het volgende:
Gokje op Kobus gaat naar Appelscha - Cornflakes
ErwinDikkie +1quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
dont you forget about me- simple minds?
ermmm.... neequote:
nopes. ik was gewoon beleefd.quote:
Ik hoop van ganse harte dat ik het op mijn werk voor elkaar krijg... En anders hoop ik dat het niet gelijk uitverkocht is.. Ben er niet gerust op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik las het, zorgen dat ik dan thuis zit
quote:
quote:
quote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:20 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nopes. ik was gewoon beleefd.
iedereen die aan het eten is steek je hand op.
peaceman +1quote:
maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:00 schreef peaceman het volgende:
Punt mag naar Blogman, die heeft er de meeste moeite voor gedaan.
idd apare combi.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:06 schreef Beregd het volgende:
Clip gezien, behoorlijk gekke combinatie.
Dat heb ik ook gezien. Wel gaaf 2 van die schreeuwers samenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
idd apare combi.
ik kwam erachter dat ze samen een nummer opgenomen hadden, op tv bij de nacht van de popmuziek met mathijs van nieuwkerk
Dit was natuurlijk een routine klusje voor Tom...quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:04 schreef Blogman het volgende:
Tom Jones voelt zich wat ongemakkelijk in die swingende boel..
Wat van wie ?quote:It's if you're gonna play with fire then you're gonna get burned
Don't try and test me cos you'll get ...
quote:... Another drink and I'm ready for action
quote:...I don't know who you think you are
But making people scared won't get you very far
quote:Ooo ooo ooo
Ooo ooo ooo
Ooo ooo ooo
Cee Lo Green - Fuck youquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:29 schreef WeezerButler het volgende:
Wie staat/ stond er recent in de Britse hitlijst met de titel Forget You?
Zelfde nummer is een hit in NL met een iets aangepaste tekst en titel
Le Freakin' +1quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Cee Lo Green - Fuck you
Eigenlijk.
Van welk nummer is dit een stukje tekst?quote:
quote:I remember when
I remember, I remember when I lost my mind
There was something so pleasant about that place
Even your emotions had an echo in so much space
quote:I'd studied your cartoons, radio, music, TV, movies, magazines
Richard said, "Withdrawal in disgust is not the same as apathy"
Frambozenpudding +1quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:28 schreef Frambozenpudding het volgende:
R.E.M. - What's the frequency, Kenneth?
Ik ben even zo vrij: Wie?quote:
Stimmt. Maar daar doe ik het uiteraard niet voorquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef belsen het volgende:
Ja, die meisjes van het Junior Sonfestival.
quote:, artiestennaam van mr. A. (Ruud) C. van den Berg (Hoeven, 10 september 1960) is een Nederlands zanger, entertainer, advocaat, presentator, producer, componist, tapdanser en columnist.
Juist. +1 voor de viool, -2 omdat-ie roze isquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Homdeck + 1
vandaag is de grote dag!
Briljante reactie.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist. +1 voor de viool, -2 omdat-ie roze is
Grobbel +1quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:04 schreef Grobbel het volgende:
Huub Hangop. Typerende bijdrage aan het culturele landschap in Nederland uit 'mijn' deel van Brabant.
Die is 74 ofzo.quote:
quote:Ik denk dat ik het jullie nu wel kan vertellen
Ik ga een zaak beginnen in madammevellen
'k Ga ze vangen op de Avenue Louise
Op banketten, paardenrennen en deftige recepties
In de Saturday Night Fever pub
Bij de Rotary en de Lion's club
Met m'n grote muizeval en m'n flesje vol vergif
Vang ik er zoveel ik er maar wif
Aja!quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:04 schreef Grobbel het volgende:
Huub Hangop. Typerende bijdrage aan het culturele landschap in Nederland uit 'mijn' deel van Brabant.
Nachtelijke call tv van jaren terugquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet bij Huub altijd aan Borka denken
Toch niet de heideroosjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:20 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
De geschiedenis van deze band is verweven met die van Urbanus.
Welke band?
De kreuners?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:20 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
De geschiedenis van deze band is verweven met die van Urbanus.
Welke band?
Toch wel een aantal leuke nummers.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:20 schreef Beregd het volgende:
de nieuwe snaar
toch altijd leuk welke leuke Belgische muziek je ook waardeert, belsen. Na de mens, nu de nieuwe snaar
Die wel.quote:
Wil 't ook wel doen, hoorquote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef Gehenna het volgende:
jefferson airplane licht me ook bij...
En dan is ie binnen! Gehenna +1quote:Op zondag 21 november 2010 13:04 schreef Gehenna het volgende:
jefferson airplane licht me ook bij...
Deze staat er nog niet bij. Is ook niet zo bekend, natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef Blogman het volgende:
Over lichies gesproken: iemand nog toevoegingen ?
http://rateyourmusic.com/list/Blogman/lights_out__spot_on__
Potver, wilde ome Neil nog noemen bij tante Patti..quote:Overige 9 opties waren:
Jimi Hendrix
Tears For Fears
Neil Young
The Rolling Stones
The Beatles
Paul Simon
The Doors
Allman Brothers
Stevie Wonder
Vaag bandje. Is het wat ?quote:Deze staat er nog niet bij. Is ook niet zo bekend, natuurlijk
http://rateyourmusic.com/release/album/u2/rattle_and_hum_f1/
Zal nooit stadions uitverkopen, that's for sure.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wil 't ook wel doen, hoor
[ afbeelding ]
quote:I remember the light of darkness doubled,
I recall lightning struck itself,
I was listenin', listenin' to the rain,
I was hearin', hearin' someone else.
quote:Well here we are in a special place
what are you gonna do here?
Now we stand in a special place
what will you do here?
Wat van wie?quote:And the drums, the drums, the drums, the drums, the drums, the drums, the drums, the drums, the drums, the drums, the drums, the drums.
Tony Rich Project- Nobody knowsquote:Op zondag 21 november 2010 17:12 schreef ralfseltje het volgende:
Wat van wie?
She bought a ticket on the midnight train
She says she gotta go and do her own thing
That was six years ago on this very night
And I ain't never ever see her again
Blogman +1 en een nieuwe vraag...quote:Op maandag 22 november 2010 10:42 schreef Blogman het volgende:
Zie de maan schijnt door de bomen
Sinterklaas kapoentje
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht
O kom er eens kijken
Het paard van Sinterklaas
Moet je ze eens proberen te beantwoordenquote:Op maandag 22 november 2010 10:47 schreef Blogman het volgende:
Nieuwe vragen bedenken vind ik maar lastig..
Ghehe..quote:Moet je ze eens proberen te beantwoorden
Sterker nog: het is de smile van LA !quote:Hij heeft een ontzettende Louis Armstrong smile + neus vind ik
quote:Op maandag 22 november 2010 10:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Moet je ze eens proberen op tijd te beantwoorden
Welk nummer?quote:Behind the shelter in the middle of a roundabout
A pretty nurse is selling poppies from a tray
And though she feels as if she's in a play
She is anyway
Geen X-Factor gekeken.quote:Op maandag 22 november 2010 13:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ook Xfactor gekeken? Beatlesmania? Penny Lane.
gehenna +1quote:Op maandag 22 november 2010 13:36 schreef Gehenna het volgende:
1 yellow submarine
2 dear prudence
3 Back in the USSR
4 get Back
5 Lucy in the sky with diamonds
6 Day in the life
7 I wan't to hold your hand
8 help
9 something
10 Dizzy miss lizzy
11 Taxman
12 Tomorrow never knows![]()
13 I'm only sleeping
14 Strawberry field forever
15 Hey Jude
tadaah
Pete Best en Stu Sutcliffe.quote:Op maandag 22 november 2010 13:48 schreef Gehenna het volgende:
nou ik durf wel te stellen dat ik het goed heb
hoe heten de orginele drummer en bassist van The Beatles?
diegene die de 2e naam goed heeft krijgt het punt
Dat verhaal ken ik dan wel weer... Wam bam, ofzow?quote:Op maandag 22 november 2010 15:13 schreef Litpho het volgende:
Het was oorspronkelijk geschreven voor Ringo, maar die vond de toonsoort te lastig om te zingen. Tevens Harrison's grootste hit tussen Give me love (Give me peace on earth) (1973) en Got my mind set on you (1989).
Nee, niet direkt. Parkeer anders maar, heb niet veel tijd om te checken.quote:Op maandag 22 november 2010 15:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik dan wel weer... Wam bam, ofzow?
quote:
quote:
Alle drie goed, toch maar één punt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |