abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:52:27 #251
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_88957133
:').
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:52:51 #252
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_88957146
Goh wat een verrassing eerst TAL dood _O-
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_88957167
Gaan we trouwens het volgende spel een sintmaffiaspel doen? Dan wil ik wel een SL ontgroening hebben, want ik houd van gedichten schrijven.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_88957260
;(
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_88957415
-Hier lag ze; zijn lieve moeder. Zijn dode, vrij asociale en onderontwikkelde moeder.
-Jasses! dacht de indringer, terwijl hij zijn vingers in zijn oren deed. Wat een intense grafherrie! Hoe kan een mens naar dit agressieopwekkende stemmetje luisteren?!
-En hoe! Hij bevond zich in bed en woonde daar 4 heerlijke vrouwen uit, van onder tot boven en voor tot achter en weer terug. CaLeX nam alle hoeken en gaten die hij maar kon vinden. De hele nacht lag hij zich al te vermaken met deze dames, en het eind was nog niet in zicht. CaLeX was een beest.

_O- :') :D :'( _O- _O-
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  One tough cookie zaterdag 20 november 2010 @ 22:01:54 #256
169210 liesje1979
pi_88957481
En nog niet één maffia dood. :')
pi_88957506
liesje, kan je even de OP aanpassen?
  zaterdag 20 november 2010 @ 22:03:25 #258
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_88957544
Succes! ^O^
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_88957667
Wrom pakt altijd de NW mij :')
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_88957794
Het was vroeg in de nacht en Zeroku bracht nog een bezoekje aan het kerkhof. De wind waaide hard en Zeroku dook wat dieper weg in zijn warme jas. Hij liep het kerkhof over en bleef op een afgelegen plek staan bij een grafsteen waar behalve een naam maar weinig op stond. Hier lag ze; zijn lieve moeder. Zijn dode, vrij asociale en onderontwikkelde moeder. Zeroku zakte bij het graf neer en begon te snikken. Uit het bos vlak naast het kerkhof, kwam een duister figuur gelopen. Zeroku ging zo op in zijn verdriet dat hij niks merkte. Het maffialid liep zachtjes maar vastberaden richting Zeroku. Hij maakte zich niet druk, hij voelde zich eigenlijk helemaal thuis tussen de dorpelingen. Zeker de afgelopen middag had hij het goed met hen kunnen vinden. De mob ging achter Zeroku staan. Zeroku had nog steeds niks door en zat op zijn knieën te snikken bij het graf. Met een vastberaden beweging haalde de mob een broodmes met een enorm lemmet uit zijn binnenzak, richtte even en stak toen in één keer het hele mes van bovenaf in het hoofd van Zeroku. Zeroku (hond) was direct dood.

Potentiële hints stuk 1

Het was zaterdagavond, de favoriete dag van de week van Beach. Hij trakteerde zichzelf op een heerlijk avondje onder de zonnebank, zoals hij elke week deed. Straks zou hij nog even lekker gaan douchen, een maskertje nemen en dan heerlijk in bed gaan liggen. Beach had zijn oordopjes in en zijn favoriete cd keihard aan staan, zodat het door de hele kamer nog te horen was. Zachtjes in zichzelf meezingend merkte Beach niet dat de deur van zijn zonnebankkamer ineens openging, en er iemand binnenkwam. Beach begon harder te zingen en het duurde slechts een paar minuten voor hij als een malle mee aan het bulderen was. Jasses! dacht de indringer, terwijl hij zijn vingers in zijn oren deed. Wat een intense grafherrie! Hoe kan een mens naar dit agressieopwekkende stemmetje luisteren?! Maar eigenlijk kwam al het geluid de mob maar al te goed uit. Want zonder dat Beach ook maar iets merkte, maakte de mob een paar stevige klemmen vast aan de buitenkant van de zonnebank, en sneakte, nadat hij de temperatuur van de zonnebank op de hoogste stand had gezet, even snel als hij gekomen was, de kamer weer uit. Zijn plan was fantastisch; het werk zou vanzelf gebeuren. Dat gebeurde ook; na een paar minuten vond Beach het toch wel erg warm worden en wilde hij de temperatuur controleren. Maar hoe Beach ook wrikte of duwde, hij kreeg de zonnebank niet open. Steeds warmer werd het, en met de temperatuur steeg ook de paniek bij Beach. Beach schreeuwde om hulp, maar hij wist dat niemand hem kon horen. Beach (dorpsbewoner) werd geroosterd als een tosti.

Potentiële hints stuk 2

Veel later in de nacht, het liep al bijna tegen de ochtend, bevond zich nog een lid van de maffia buiten. Hij voelde zich sterker dan ooit; niets leek hem en zijn familie te kunnen deren. Die domme dorpelingen hadden helemaal niks door! Een gemene glimlach krulde de mondhoeken van de mob, terwijl hij een rondje maakte om het huis van Kally, om eens goed alle in- en uitgangen te bekijken. Hij wist precies hoe hij moest inbreken en ander kattekwaad moest uithalen; vroegah, toen hij nog een klein menneke was, deed hij niet anders. In de stad waar hij opgegroeid was, was het a way of life. Die ervaring kon hij nu mooi gebruiken. In zijn hand droeg de mob een tas; de inhoud had hij eerder die dag uit de zee verderop gevist. Toen al verheugde de mob zich op zijn plan van deze avond, en kon niet wachten het uit te voeren. De mob klom via de regenpijp omhoog, tikte een ruitje in en begaf zich zo in de slaapkamer van Kally, die ver weg in dromenland was. Voorzichtig tilde de mob de dekens op, en gooide toen de inhoud van zijn tas uit over het bed van Kally. Deze schrok wakker van het koude water, en merkte toen pas dat er piranhas in de tas hadden gezeten. De vissen lagen nu overal; op Kally, naast Kally, op haar kussen en in haar bed. Kally schreeuwde het uit terwijl ze werd aangevreten door de vissen. Verstijfd van angst bleef ze zitten terwijl de mob sadistisch toekeek. Trusten Kal! riep hij zachtjes, en het duurde niet lang voor Kally (rechercheur) dood en tussen de inmiddels ook overleden piranhas in haar bed lag.

Potentiële hints stuk 3

Aanvullingen zijn welkom
  One tough cookie zaterdag 20 november 2010 @ 22:29:17 #261
169210 liesje1979
pi_88958448
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
liesje, kan je even de OP aanpassen?
Ik heb alleen doorgestreept, niet de dag en nacht enzo erbij gezet.
Maar die staan toch allemaal in dit topic dus erg veel zoeken zal het niet zijn. :')
pi_88958867
2. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
4. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. Goratj Profiel | History | Fotoboek
13. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
15. JJH Profiel | History | Fotoboek
16. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
17. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
19. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
23. Graseter Profiel | History | Fotoboek
24. 08gnoT Profiel | History | Fotoboek
26. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek

Dus dit is nog over, 12 mensen, met TV als hoofdverdachte, met alle maffia nog levend. Hoeveel maffia is er nog?
pi_88959030
Ik vind de verhaaltjes hilarisch telkens maar ik moet wel zeggen dat ik heel nieuwsgierig ben ondertussen op welke manier ze nu aan de daders te linken zijn... als ik al ver doordenk en 8 hints zie die klaarblijkelijk gewoon dorpsbewoners zijn.... het is nu gewoon niet leuk meer om hints te zoeken want ze kunnen werkelijk op iedereen slaan :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_88959083
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
2. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
4. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. Goratj Profiel | History | Fotoboek
13. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
15. JJH Profiel | History | Fotoboek
16. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
17. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
19. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
23. Graseter Profiel | History | Fotoboek
24. 08gnoT Profiel | History | Fotoboek
26. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek

Dus dit is nog over, 12 mensen, met TV als hoofdverdachte, met alle maffia nog levend. Hoeveel maffia is er nog?
Bedankt om mij als verdachte neer te zetten zonder enige aanwijsbare reden... ik ben de enige die de vorige ronde zijn best heeft gedaan om hints te zoeken... de rest loopt er klakkeloos achteraan zonder zelf enige moeite te doen en de maffia loopt er lachend mee weg...
pi_88959156
Laat ik dan nog maar een vermoeden uiten... de burgemeester schuift de eerste moordnacht handig richting Liesje en is er vanmorgen als de kippen bij om een dubbele lynch uit te schrijven op basis van enkel mijn hints... Ik vermoed dat zij wist dat het dorpelingen waren en mijn tunnelvisie kwam ineens aardig van pas...

Vooralsnog ## Charmed Angel

Charmed Angel (1) TheVulture
pi_88959178
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Bedankt om mij als verdachte neer te zetten zonder enige aanwijsbare reden... ik ben de enige die de vorige ronde zijn best heeft gedaan om hints te zoeken... de rest loopt er klakkeloos achteraan zonder zelf enige moeite te doen en de maffia loopt er lachend mee weg...
True, das wel zo, maar je wordt wel als grootste verdachte gezien, ik zal waarschijnlijk ook niet voor jou gaan bij de lynch
pi_88959199
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Laat ik dan nog maar een vermoeden uiten... de burgemeester schuift de eerste moordnacht handig richting Liesje en is er vanmorgen als de kippen bij om een dubbele lynch uit te schrijven op basis van enkel mijn hints... Ik vermoed dat zij wist dat het dorpelingen waren en mijn tunnelvisie kwam ineens aardig van pas...

## Charmed Angel

Charmed Angel (1) TheVulture
Je hebt wel een punt ;) Vind c_a ook niet bijzonder veel toevoegen als BM.
pi_88959212
ik had trouwens via pm nog meer verzoeken gekregen om een dubbele lynch te doen :')

En jij bent de enige maffia hier ;) EN nu gaan we iemand beschuldigen zonder hints te zoeken _O-
pi_88959225
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:48 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je hebt wel een punt ;) Vind c_a ook niet bijzonder veel toevoegen als BM.
Ik heb alleen vandaag geen hints gezocht ;)
pi_88959243
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb alleen vandaag geen hints gezocht ;)
Zal wel aan mij liggen dan. Druk geweest afgelopen dagen.
pi_88959262
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
ik had trouwens via pm nog meer verzoeken gekregen om een dubbele lynch te doen :')

En jij bent de enige maffia hier ;) EN nu gaan we iemand beschuldigen zonder hints te zoeken _O-
De stukjes zijn leuk geschreven maar zoals gezegd... als je gaat zoeken kunnen ze echt op iedereen slaan is gebleken... dus ik ga me nu maar eens op het gedrag van bepaalde mensen richten...
pi_88959313
Beetje raar om mij opeens te verdenken.... :')

Jij heb aanleiding gegeven tot de dubbele lynch, waarop ik veel pm's kreeg van ja doen!
Dus ik doe dat _O-

En jij bent niet dood gegaan vannacht? Waarop ik jou verdenk maffia te zijn ;) Als je geen maffia was geweest, dan was je misschien wel dood gegaan vannacht?

Of ben ik nu dom?
pi_88959329
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:50 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Zal wel aan mij liggen dan. Druk geweest afgelopen dagen.
Of geen zin om al te veel op te vallen omdat je maffia bent
pi_88959367
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
Beetje raar om mij opeens te verdenken.... :')

Jij heb aanleiding gegeven tot de dubbele lynch, waarop ik veel pm's kreeg van ja doen!
Dus ik doe dat _O-

En jij bent niet dood gegaan vannacht? Waarop ik jou verdenk maffia te zijn ;) Als je geen maffia was geweest, dan was je misschien wel dood gegaan vannacht?

Of ben ik nu dom?
Denk je dat de maffia mij nu zou gaan afmaken? ik heb ze onbedoeld aan twee dorpslynches geholpen en ik ben verdachte nummer 1... dat is voor hen een ideaal scenario om mij te laten leven en ondertussen lekker verder te gaan
pi_88959395
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Of geen zin om al te veel op te vallen omdat je maffia bent
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')