Ik ageer tegen het impliciete aanzetten dat het niet om een veroordeling zou gaan. Dat er een schikking is getroffen is evident dat er een onaanvaardbare norm is overschreden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Heb je mij dat ergens zien weerspreken dan? Het is in ieder geval geen veroordeling, dat was het enige wat ik zei. Dus ik begrijp niet goed waar je tegen ageert.
Het gaat ook niet om een veroordeling, ik dacht dat we net tot die conclusie gekomen waren?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik ageer tegen de impliciete aanzetten dat het niet om een veroordeling zou gaan. Dat er een schikking is getroffen is evident dat er een aanvaardbare norm is overschreden.
Lijkt mij duidelijk.
Daarmee is het nog steeds geen veroordeling, zoals wel gesteld is..quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik ageer tegen het impliciete aanzetten dat het niet om een veroordeling zou gaan. Dat er een schikking is getroffen is evident dat er een aanvaardbare norm is overschreden.
Lijkt mij duidelijk.
Volgens mij lees je niet. Waar ageer ik tegen? Ik heb het zojuist in het bericht gezet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om een veroordeling, ik dacht dat we net tot die conclusie gekomen waren?
Dus als jij een acceptgiro van het CJIB betaalt, heb je in feite een veroordeling te pakken? Jij hebt dus een strafblad?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik ageer tegen het impliciete aanzetten dat het niet om een veroordeling zou gaan. Dat er een schikking is getroffen is evident dat er een aanvaardbare norm is overschreden.
Lijkt mij duidelijk.
Blijft evenwel mijn bezwaar staan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarmee is het nog steeds geen veroordeling, zoals wel gesteld is..
Dat lijkt me een te gemakkelijke conclusie. Je kan wel veilig stellen dat een politicus die bij herhaling betrapt is wegens rijden onder invloed in opspraak raakt/is geraakt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus als jij een acceptgiro van het CJIB betaalt, heb je in feite een veroordeling te pakken? Jij hebt dus een strafblad?
Ga nu niet kinderachtig doen. Jij kan niet weten of ik er wel iets mee wilde impliceren. Feit blijft dat het niet om een veroordeling gaat, punt. Dat kan je niet weerspreken. De rest doet er niet echt toe. Verder is het ook niet altijd zo evident dat bij een schikking een norm is overtreden immers verplicht niets je die beschikking te accepteren en je geluk voor de rechter te wagen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet. Waar ageer ik tegen? Ik heb het zojuist in het bericht gezet.
Stel die vraag dan ook niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ga nu niet kinderachtig doen. Jij kan niet weten of ik er wel iets mee wilde impliceren. Feit blijft dat het niet om een veroordeling gaat, punt. Dat kan je niet weerspreken. De rest doet er niet echt toe. Verder is het ook niet altijd zo evident dat bij een schikking een norm is overtreden.
Dit is een non discussie, jij bent het niet oneens met mij, ik ben het niet oneens met jouw, dus het heeft geen nut.
Lees dan geen dingen die er niet zijn...quote:
Het ging helemaal niet persoonlijk over jou.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Lees dan geen dingen die er niet zijn...
Zo ken ik er nog wel een paar. Als je wil kommaneuken, doe het dan ook goed.
Jij dacht te lezen dat ik het feit aan 't bagatelliseren was. Dat is geheel voor jouw rekening. Ik weersprak enkel en alleen het feit dat het zou gaan om een veroordeling.
Blij om te horen :$ maar nu moet ik weg :wquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet persoonlijk over jou.
Dat hoeft ook niet, wie zich goed in de pvda verdiept zal de meeste misstanden vinden en niet-aan-de-wet-houdende dan welke andere partij ook. Het nu als afledingspoging op een zijspoor weer over de pvv gaan hebben in dit topic, is off-topic.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:57 schreef xandra47 het volgende:
Beste fokthesystem, je kunt hier dit soort dingen blijven spuien. Je krijgt het er echt niet mee goedgepraat.
.quote:Lucassen is een hele foute man die in onze tweede kamer zit en niet weg wil (93.0000 euro per jaar is waarschijnlijk een van de redenen)
Jij past goed bij de pvda, alleen maar in de aanval, balk in eigen ogen stelselmatig niet opmerken, draaien en goedpraten, zo pvda. Ach tja... pvda...quote:Wat anderen wel of niet hebben gedaan is hierin niet belangrijk. Bovendien zijn die meeste 'anderen' opgestapt. Wilders is een gigantische hypocriet en heeft een grote fout gemaakt in deze.
De reactie : Media grote kluif aan PvdA oud zeer provincie-lijst NH = ook op jou van toepassing koos.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
Wat vind je dan van de dubieuze lieden binnen de PVV-fractie. Je mag best ageren tegen de PvdA, maar wees op zn minst consequent.
Bron?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, wie zich goed in de pvda verdiept zal de meeste misstanden vinden en niet-aan-de-wet-houdende dan welke andere partij ook.
Bron?quote:De pvda 'bestuurders' zitten gemiddeld het kortst, minder dan 4 jaar! wel wachtgeld natuurlijk...
Wil ik ook wel eens zien idd.. Laat me graag goed informeren..quote:
Ik stem geen PvdA. Maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, wie zich goed in de pvda verdiept zal de meeste misstanden vinden en niet-aan-de-wet-houdende dan welke andere partij ook. Het nu als afledingspoging op een zijspoor weer over de pvv gaan hebben in dit topic, is off-topic.
[..]
.
De pvda 'bestuurders' zitten gemiddeld het kortst, minder dan 4 jaar! wel wachtgeld natuurlijk...
[..]
Jij past goed bij de pvda, alleen maar in de aanval, balk in eigen ogen stelselmatig niet opmerken, draaien en goedpraten, zo pvda. Ach tja... pvda...
En dat is vreemd voor je omdat...?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:57 schreef xandra47 het volgende:
Maar nogmals wat dit met de PVV te maken heeft ontgaat me.
Ik en je kan dat zelf na gaan door te doen zoals ik.quote:
Is volgens jou.... dus zo ERGquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:43 schreef Corkscrew het volgende:
De terugkeer van Elatik is volgens mij wel degelijk in het nieuws geweest. Het lijkt me echter niet meer dan logisch dat omstreden Kamerleden meer aandacht krijgen dan omstreden stadsdeelbestuurders.
Uh-uh. Zo werkt het niet. JIJ beweert, dus JIJ komt met onderbouwing. Je beweert in deze post alweer dingen. Bewijs maar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik en je kan dat zelf na gaan door te doen zoals ik.
Stel google alerts in voor de partijen naar keuze, op zaken als opstappen, financieel onfris, vrindjes politiek, subsidies, drank op (al dan niet achter stuur zittende), media terugfluitende, geweld, bruid dumpen, pedo senator, rechterlijke uitspraken negeren enz etc., dan merk je al vlot : pvda is minstens 2 x vaker 2 x erger dan de andere partijen daarin. Niet heel vreemd, men zoekt immers 'soort zoekt soort' en m.i. is dat in de politiek veel sterker nog dan in andere clubs.
Juist omdat het zo'n lage plaats op de lijst is, snap ik niet dat de PvdA Houda weer op een lijst zet. De man is in principe kansloos voor een zetel, maar de hele affaire wordt nu weer opgerakeld, en dat hadden ze kunnen weten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:25 schreef Wombcat het volgende:
Die ophef over Houda is wel een tikje overtrokken. Hij is in 1997 in opspraak geraakt, dat is dus 13 jaar geleden. Betekent dat automatisch dat hij nooit meer iets in de politiek mag doen?
Bovendien staat 'ie dan ook nog eens op de 25e plek op de lijst, wat toch redelijk onverkiesbaar is, tenzij hij voldoende voorkeursstemmen krijgt.
Nee-derland vertoont de typische symptomen van een land waarvan de mensen een beetje teveel op de pvda stemden en dus nu maar op de blaren zitten.quote:Op zondag 21 november 2010 12:42 schreef feeling_sinister het volgende:
TS vertoont de typische symptomen van iemand die een beetje teveel op de geenstijl website heeft gezeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |