Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik maak nooit taarten, mijn ouders overigens ook nooit.
Ik vond het alleen een grappige zin
Daar geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dus ik stoot mannen zo af dat ze homo worden
Dat hoop ik toch nietquote:en mannen worden door jou spontaan homo omdat je zo leuk bent?Verschil moet er zijn
Ah, het is weer tijd voor kapsalonquote:
quote:
geluktquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuke serie
Maar ik gok dat het je gelukt is?
weer die noop maar ach, het staat eropquote:stor ********
125 storing data set *********
250 transfer completed successfully
NOOP
200 ok
quit
Boh ik krijg trek in döner of turkse pizza ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, het is weer tijd voor kapsalon?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van![]()
...
Want MArijke![]()
![]()
...
[..]
Dat hoop ik toch niet...
Het niveau is weer dalendequote:Op vrijdag 19 november 2010 11:29 schreef pgrferrari het volgende:
Trev heb jij een pomp?
Hihi ik zei pomp
Stuur je pic nou maar via PMquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Het niveau is weer dalende
Vraag maar aan een ex-collega die nu homo is en eerst verliefd was op mijquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van![]()
...
Want MArijke![]()
![]()
...
[..]
Dat hoop ik toch niet...
Bijna vrijdagmiddag, he schatquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Ik lees steeds noobquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
gelukt![]()
zoals ik al zei, ik zal wel iets over het hoofd zien.
een mainframe snapt geen bestands extenties.
dus eindelijk had ik:
[..]
weer die noop maar ach, het staat erop
Je zei krikkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna vrijdagmiddag, he schat![]()
Maar speciaal voor jou kunnen we jhet wel wat op-krikken...
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
WTF ZOMGquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vraag maar aan een ex-collega die nu homo is en eerst verliefd was op mijEn dat dus vertelde in een Vodafonewinkel
![]()
Is toch een compliment
Schat, van dat NOOP is het woord noob ook afgeleidquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lees steeds noob![]()
Maar jeuj
![]()
![]()
Neehoor, hoeft niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna vrijdagmiddag, he schat![]()
Maar speciaal voor jou kunnen we jhet wel wat op-krikken...
Ja, was een collega die een beetje buiten de boot viel en dat vond ik sip dus ik kletste heel veel met em... En toen was ie dus verliefd op me blijkbaar (had wel zo'n vermoeden, maar het was nooit uitgesproken). En nu werkt ie in een winkel, ziet ie me staan, zegt ie (in het bijzijn van 4 collega's) " he, jou ken ik, volgens mij was er wel meer tussen ons dan een vriendschap he?" Dus ikquote:
Alweer?quote:
Nog jong he, dan kan dat nogquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Schat, van dat NOOP is het woord noob ook afgeleid
Whehehehe......quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, was een collega die een beetje buiten de boot viel en dat vond ik sip dus ik kletste heel veel met em... En toen was ie dus verliefd op me blijkbaar (had wel zo'n vermoeden, maar het was nooit uitgesproken). En nu werkt ie in een winkel, ziet ie me staan, zegt ie (in het bijzijn van 4 collega's) " he, jou ken ik, volgens mij was er wel meer tussen ons dan een vriendschap he?" Dus ik![]()
om vervolgens stamelend " nou ehm, niet van mijn kant....maar ik vond je wel aardig hoor!"
OMG
En die is dus recentelijk uit de kast gekomen, dus het ligt aan mij
![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt!
Maar wat is noop dan?
![]()
sneu verhaal wel....quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, was een collega die een beetje buiten de boot viel en dat vond ik sip dus ik kletste heel veel met em... En toen was ie dus verliefd op me blijkbaar (had wel zo'n vermoeden, maar het was nooit uitgesproken). En nu werkt ie in een winkel, ziet ie me staan, zegt ie (in het bijzijn van 4 collega's) " he, jou ken ik, volgens mij was er wel meer tussen ons dan een vriendschap he?" Dus ik![]()
om vervolgens stamelend " nou ehm, niet van mijn kant....maar ik vond je wel aardig hoor!"
OMG
En die is dus recentelijk uit de kast gekomen, dus het ligt aan mij
![]()
Ik was zo vreselijk dat ie nu op mannen valtquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe......
Maar waarom ligt dat aan jou?
no operation; een instructie in machinetaal om een processor even niks te laten doen, om te wachten op een andere berekening of input.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt!
Maar wat is noop dan?
![]()
Ik liep die winkel uit: OMG OMG OMG, heb m'n telefoon gepakt en een vriendin luid lachend gebeldquote:
Ik ben geen nietsnut in wow!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
no operation; een instructie in machinetaal om een processor even niks te laten doen, om te wachten op een andere berekening of input.
Een noob is dus een nietsnut.
ONMOGELIJK.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was zo vreselijk dat ie nu op mannen valt
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
ONMOGELIJK.
Jij bent Marijkje en jij bent lief en jij bent nooit vreselijk![]()
...
Ik komquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
ONMOGELIJK.
Jij bent Marijkje en jij bent lief en jij bent nooit vreselijk![]()
...
Jawel, want ik zeg datquote:
Verman jezelfquote:
Ja maar, hij dus nietquote:
Maar ik welquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, hij dus nietEn het was een grapje
Het is nu een running gag van mij en bianca
En zorg dat er genoeg tissues zijnquote:
En condooms, kindjes lijkt me niet wenselijkquote:
Kindjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En condooms, kindjes lijkt me niet wenselijk
Ja precies....quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En condooms, kindjes lijkt me niet wenselijk
He bah, wat zijn we het weer eensquote:
In ieder stadje een ander schatje zekerquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In ieder stadje een ander schatje zekerIk weet hoe jullie zeemannen zijn
Nou echt hoorquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet alleen zeemannen. Truckers ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen trucker of een zeeman voor mij dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet alleen zeemannen. Truckers ook.
Dat wordt ik toch nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen trucker of een zeeman voor mij dus
Jaaa, maar ik zit op school dan doet msn het op een of ander manier niet, dus als ik thuis ben kunnen we msnenquote:
Stuur je een PM?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa, maar ik zit op school dan doet msn het op een of ander manier niet, dus als ik thuis ben kunnen we msnen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb iets verschrikkelijks gedaan
OHNOES!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kun jequote:Op vrijdag 19 november 2010 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de knuffels van Koen in de wasmachien gedaan, en nu istie boos
mij geen koffie gebrachtquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
het zijn 2 eendjes die kunnen zwemmen... ze zitten in de droger nu... zodat ze vanavond iig weer fijn kunnen slapenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kun je?
Jij jij knuffelmoordenares!
Die arme beestjes zijn nu verdronken.
ik snap niet dat je dat grappig vind....quote:
Zou ik ook zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de knuffels van Koen in de wasmachien gedaan, en nu istie boos
JA precies.quote:
ja ik ook maar het moest echtquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
JA precies.
Ik was vroeger ook woest als de knuffels in de was moesten.
* Enfermera legt een koffie infuus aanquote:
Heb je ook een bierinfuus?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera legt een koffie infuus aan
Alles binnen handbereikquote:
Omgquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
Collectieve verzekering.... juist
mijn vriend kan bij zijn bedrijf een collectieve verzekering afsluiten... bij Unive
nu kreeg ik van mijn zorgverzekeraar Unive het premie overzicht van aankomend jaar... het zelfde pakket... 5 euro goedkoper
collectief is dus niet altijd goedkoper dus
Omdat het nu eerst frikandellen & Schnitzeltijd isquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:25 schreef Trevland het volgende:
Zo eindelijk weer pauze, net maar 15 min
Waarom is het nog geen 6 uur later?
Niet frikamdellen maar frikadellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het nu eerst frikandellen & Schnitzeltijd is
Ja maar dat kan toch nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alles binnen handbereikXD
[..]
OmgWat een afzetters
Oh ik heb trek in een kroketquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het nu eerst frikandellen & Schnitzeltijd is
Gehaktballen dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet frikamdellen maar frikadellen
Wat? Het koffieinfuus? Of het afzetten? XDquote:
En wat is er mis met wat vrolijke muziekquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef cablegunmaster het volgende:
zolang er maar geen famfare langskomt
Jawel. collectief is niet per definitie goedkoper.quote:
Ik heb toensjus een frikandel opquote:
Famfare, wat een pareltje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef cablegunmaster het volgende:
zolang er maar geen famfare langskomt
Echt vandaag ben ik van de random momenten.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef MPG het volgende:
En wat is er mis met wat vrolijke muziek?
quote:
Ja watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |