ja ik ook maar het moest echtquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
JA precies.
Ik was vroeger ook woest als de knuffels in de was moesten.
* Enfermera legt een koffie infuus aanquote:
Heb je ook een bierinfuus?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera legt een koffie infuus aan
Alles binnen handbereikquote:
Omgquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
Collectieve verzekering.... juist
mijn vriend kan bij zijn bedrijf een collectieve verzekering afsluiten... bij Unive
nu kreeg ik van mijn zorgverzekeraar Unive het premie overzicht van aankomend jaar... het zelfde pakket... 5 euro goedkoper
collectief is dus niet altijd goedkoper dus
Omdat het nu eerst frikandellen & Schnitzeltijd isquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:25 schreef Trevland het volgende:
Zo eindelijk weer pauze, net maar 15 min
Waarom is het nog geen 6 uur later?
Niet frikamdellen maar frikadellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het nu eerst frikandellen & Schnitzeltijd is
Ja maar dat kan toch nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alles binnen handbereikXD
[..]
OmgWat een afzetters
Oh ik heb trek in een kroketquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het nu eerst frikandellen & Schnitzeltijd is
Gehaktballen dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet frikamdellen maar frikadellen
Wat? Het koffieinfuus? Of het afzetten? XDquote:
En wat is er mis met wat vrolijke muziekquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef cablegunmaster het volgende:
zolang er maar geen famfare langskomt
Jawel. collectief is niet per definitie goedkoper.quote:
Ik heb toensjus een frikandel opquote:
Famfare, wat een pareltje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef cablegunmaster het volgende:
zolang er maar geen famfare langskomt
Echt vandaag ben ik van de random momenten.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef MPG het volgende:
En wat is er mis met wat vrolijke muziek?
quote:
Ja watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |