Nog jong he, dan kan dat nogquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Schat, van dat NOOP is het woord noob ook afgeleid
Whehehehe......quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, was een collega die een beetje buiten de boot viel en dat vond ik sip dus ik kletste heel veel met em... En toen was ie dus verliefd op me blijkbaar (had wel zo'n vermoeden, maar het was nooit uitgesproken). En nu werkt ie in een winkel, ziet ie me staan, zegt ie (in het bijzijn van 4 collega's) " he, jou ken ik, volgens mij was er wel meer tussen ons dan een vriendschap he?" Dus ik![]()
om vervolgens stamelend " nou ehm, niet van mijn kant....maar ik vond je wel aardig hoor!"
OMG
En die is dus recentelijk uit de kast gekomen, dus het ligt aan mij
![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt!
Maar wat is noop dan?
![]()
sneu verhaal wel....quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, was een collega die een beetje buiten de boot viel en dat vond ik sip dus ik kletste heel veel met em... En toen was ie dus verliefd op me blijkbaar (had wel zo'n vermoeden, maar het was nooit uitgesproken). En nu werkt ie in een winkel, ziet ie me staan, zegt ie (in het bijzijn van 4 collega's) " he, jou ken ik, volgens mij was er wel meer tussen ons dan een vriendschap he?" Dus ik![]()
om vervolgens stamelend " nou ehm, niet van mijn kant....maar ik vond je wel aardig hoor!"
OMG
En die is dus recentelijk uit de kast gekomen, dus het ligt aan mij
![]()
Ik was zo vreselijk dat ie nu op mannen valtquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe......
Maar waarom ligt dat aan jou?
no operation; een instructie in machinetaal om een processor even niks te laten doen, om te wachten op een andere berekening of input.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt!
Maar wat is noop dan?
![]()
Ik liep die winkel uit: OMG OMG OMG, heb m'n telefoon gepakt en een vriendin luid lachend gebeldquote:
Ik ben geen nietsnut in wow!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
no operation; een instructie in machinetaal om een processor even niks te laten doen, om te wachten op een andere berekening of input.
Een noob is dus een nietsnut.
ONMOGELIJK.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was zo vreselijk dat ie nu op mannen valt
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
ONMOGELIJK.
Jij bent Marijkje en jij bent lief en jij bent nooit vreselijk![]()
...
Ik komquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
ONMOGELIJK.
Jij bent Marijkje en jij bent lief en jij bent nooit vreselijk![]()
...
Jawel, want ik zeg datquote:
Verman jezelfquote:
Ja maar, hij dus nietquote:
Maar ik welquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, hij dus nietEn het was een grapje
Het is nu een running gag van mij en bianca
En zorg dat er genoeg tissues zijnquote:
En condooms, kindjes lijkt me niet wenselijkquote:
Kindjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En condooms, kindjes lijkt me niet wenselijk
Ja precies....quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En condooms, kindjes lijkt me niet wenselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |