quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Welke?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
cool knopje, had ik nog niet gebruikt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
no way dat doet ie met zijn vader
[ afbeelding ]
quote:
Mango-sinaasappelsapquote:
ze hebben geen aquarium maar ze vissen vaak saampjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En gaat ie vissen vangen voor in het aquarium?
[..]
Ze zijn niet allemaal als jou he
![]()
En wok, WAT heb je geslepen?!
Het was een plaatje van een boekje over aquariumvissenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze hebben geen aquarium maar ze vissen vaak saampjes
Succes!quote:
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:44 schreef Pien85 het volgende:
Heeft 'r iemand zin om mijn huis schoon te maken? Ik zou 't vandaag doen maar ik heb geen zin
open nieuw deelquote:
kraspenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal als jou he
![]()
En wok, WAT heb je geslepen?!
Sorryquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:44 schreef Pien85 het volgende:
Heeft 'r iemand zin om mijn huis schoon te maken? Ik zou 't vandaag doen maar ik heb geen zin
Oh een kras-pen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
open nieuw deel![]()
[..]
kraspen
[ afbeelding ]
kan je mee aftekenen op metaal
Valt wel mee toch?quote:
En kom je volgende week zaterdag dan wat eerder om bij mij te poetsen?quote:
Owquote:
quote:
Wil jij dat ferrari bij jou komtquote:
Beterquote:
Ik kom al bij jou volgende week.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil jij dat ferrari bij jou komt
Dan moet je eerst met de busquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoon lange slurf heb ik niet.
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil jij dat ferrari bij jou komt
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kom al bij jou volgende week.
Dankjequote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat was toch gewoon voor de gezelligheid?
Gewoon doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:50 schreef Graseter het volgende:
Hoe kan je het beste koffie leren drinken?
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
vanavond nog effe werken en dan weekend at last
quote:
Me threequote:
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En voor het schilderij natuurlijk
![]()
Ik wou dat ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wou dat ik kon zeggen me four
Gewoon koffie uit een koffiezetterquote:
Cafe creme dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon koffie uit een koffiezetternepkoffie
![]()
Moccaquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon koffie uit een koffiezetternepkoffie
![]()
Sorry, geen Starbucks hierquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
wie haalt er voor mij even bij Starbucks zo'n kerstkoffie? bezorgen in Rotterdam
is ook prima mevrouw!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, geen Starbucks hierZal ik zelf een lekker kopje koffie voor je maken?
Okee meneerquote:
lekker ga je nog wat doen?quote:
Zeg, vieslak, je houdt je in dan, jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kom al bij jou volgende week.
Was het maar zo'n feest he?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wou dat ik kon zeggen me four
Door het te doen. Net zoals gras eten dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:50 schreef Graseter het volgende:
Hoe kan je het beste koffie leren drinken?
Was opvouwen, stofzuigen, strijken... zoietsquote:
Nee. Gewoon, FILTERkoffie. En dan zou ik niet meteen met een hele sterke bak beginnen.quote:
Dat kan, maar niet gaan lopen janken dattie koud is tegen de tijd dat ik daar ben hequote:Op vrijdag 19 november 2010 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
wie haalt er voor mij even bij Starbucks zo'n kerstkoffie? bezorgen in Rotterdam
We hebben geen filtergedoe. Alleen bonen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Gewoon, FILTERkoffie. En dan zou ik niet meteen met een hele sterke bak beginnen.
Of je probeert eerst eens cappuccino, dat kan ook, daar zit nog heul veul melk bij.
Dan cappuccinoquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
We hebben geen filtergedoe. Alleen bonen.
dank je lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee meneer
[ afbeelding ]
ik zeur niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan, maar niet gaan lopen janken dattie koud is tegen de tijd dat ik daar ben he.
Lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:10 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Nu koffie verkeerd met taart![]()
Iemand ook een stukje?
Ik heb ook nog ontbijtkoek omdat ik even was vergeten dat ik ook nog taart hadGelukkig ist niet te laat XD
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:10 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Iemand ook een stukje?
Ik heb ook nog ontbijtkoek omdat ik even was vergeten dat ik ook nog taart hadGelukkig ist niet te laat XD
quote:
Enfermerel! Taartquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:10 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Iemand ook een stukje?
Nee, met cola.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En MPG, kom eens op msn?
[..]
Met het schoonmaken van de douche zeker
*gooit een stukje*quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En MPG, kom eens op msn?
[..]
Met het schoonmaken van de douche zeker
Ja, ik dacht, daar zijn jullie wel aan toequote:Op vrijdag 19 november 2010 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Enfermerel! Taart
Maggik, maggik, maggik?
quote:
ik heb gisteren al taart gegeten, dus ik heb voorlopig weer even genoegquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:10 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Iemand ook een stukje?
whehehe okee huishoudelijke dingentjes dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was opvouwen, stofzuigen, strijken... zoietsOh en morgen komt m'n moeder
wat voor taart?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:10 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Iemand ook een stukje?
Grapjes Liebchen, grapjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Je krijgt zo trouwens PM. Was ik gister vergeten.
Kom dan maar de kattenbak doen vandaagquote:
Ja, dat zalquote:
Ik doe geen kattenbakkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom dan maar de kattenbak doen vandaagDan is alles goed
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat zal.
Straks issie 'echt blij om me te zien....
XD Ja, ik vorige week ook alquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb gisteren al taart gegeten, dus ik heb voorlopig weer even genoeg
Kwarktaart met bastognekoekjes-bodem en zelfgemaakte jam van zwarte bessen (dat laatste is van mn moeder)quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat zal.
Straks issie 'echt blij om me te zien....
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:19 schreef Enfermera het volgende:
Kwarktaart met bastognekoekjes-bodem en zelfgemaakte jam van zwarte bessen (dat laatste is van mn moeder)
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik doe geen kattenbakken![]()
Alleen vrouwen
Poezenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een kattenbak van 2 meisjes?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja? Nou, die jam is echt door mn moeder gemaakt hoorquote:
Ik maak nooit taarten, mijn ouders overigens ook nooit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja? Nou, die jam is echt door mn moeder gemaakt hoorAls ik een taart 'from scratch' maak dan doe ik dat ook echt met goeie en lekkere producten
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Poezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Leuke seriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |