Gewoon koffie uit een koffiezetterquote:
Cafe creme dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon koffie uit een koffiezetternepkoffie
![]()
Moccaquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon koffie uit een koffiezetternepkoffie
![]()
Sorry, geen Starbucks hierquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
wie haalt er voor mij even bij Starbucks zo'n kerstkoffie? bezorgen in Rotterdam
is ook prima mevrouw!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, geen Starbucks hierZal ik zelf een lekker kopje koffie voor je maken?
Okee meneerquote:
lekker ga je nog wat doen?quote:
Zeg, vieslak, je houdt je in dan, jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kom al bij jou volgende week.
Was het maar zo'n feest he?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wou dat ik kon zeggen me four
Door het te doen. Net zoals gras eten dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:50 schreef Graseter het volgende:
Hoe kan je het beste koffie leren drinken?
Was opvouwen, stofzuigen, strijken... zoietsquote:
Nee. Gewoon, FILTERkoffie. En dan zou ik niet meteen met een hele sterke bak beginnen.quote:
Dat kan, maar niet gaan lopen janken dattie koud is tegen de tijd dat ik daar ben hequote:Op vrijdag 19 november 2010 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
wie haalt er voor mij even bij Starbucks zo'n kerstkoffie? bezorgen in Rotterdam
We hebben geen filtergedoe. Alleen bonen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Gewoon, FILTERkoffie. En dan zou ik niet meteen met een hele sterke bak beginnen.
Of je probeert eerst eens cappuccino, dat kan ook, daar zit nog heul veul melk bij.
Dan cappuccinoquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
We hebben geen filtergedoe. Alleen bonen.
dank je lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee meneer
[ afbeelding ]
ik zeur niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan, maar niet gaan lopen janken dattie koud is tegen de tijd dat ik daar ben he.
Lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:10 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Nu koffie verkeerd met taart![]()
Iemand ook een stukje?
Ik heb ook nog ontbijtkoek omdat ik even was vergeten dat ik ook nog taart hadGelukkig ist niet te laat XD
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:10 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Iemand ook een stukje?
Ik heb ook nog ontbijtkoek omdat ik even was vergeten dat ik ook nog taart hadGelukkig ist niet te laat XD
quote:
Enfermerel! Taartquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:10 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Iemand ook een stukje?
Nee, met cola.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En MPG, kom eens op msn?
[..]
Met het schoonmaken van de douche zeker
*gooit een stukje*quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En MPG, kom eens op msn?
[..]
Met het schoonmaken van de douche zeker
Ja, ik dacht, daar zijn jullie wel aan toequote:Op vrijdag 19 november 2010 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Enfermerel! Taart
Maggik, maggik, maggik?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |