Ik heb hem niet persoonlijk ontmoet, maar neequote:Op vrijdag 19 november 2010 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel sympathieke vent btw. Hij bracht vlak voor de verkiezingen een bezoek aan mijn woonplaats
Collega van mij is kerkvriendje van haar. Zo wist ik hetquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm, dat wist ik niet. Net even snel wat opgezocht op haar Wikipedia.
[..]
Bron
De vleescheters zijn onderdeel van de erfzonde!
Ik zeg ook niet dat je hem direct op moet zoeken, enkel dat het een vriendelijke Frans isquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet persoonlijk ontmoet, maar nee
Ben moe, is laat, nu in jip en janneke NL..quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:07 schreef Lamon het volgende:
Het probleem blijft dat iedereen moeite heeft om praktisch te denken, en al had ik verwacht dat Roemer daar mee zou komen, is het niet minder waar omdat Cohen dit oproept...
Want hoe moeilijk en correct Nederlands je ook praat, het gaat inderdaad om mensen, en nu er een mislukte volkspartij, zoals ze zichzelf durven te noemen als de PVV daar zogenaamd voor staat, het zou zoveel beter zijn als de politici die niet van de straat geplukt zijn dat eens zouden beseffen.
De PVV is geen onderwerp van dit debat en dat is ook slim uitgekozen, het gaat puur om er voor te zorgen dat de hoofdlijnen van dit akkoord voor de PS verkiezingen naar buiten komen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:07 schreef Lamon het volgende:
Het probleem blijft dat iedereen moeite heeft om praktisch te denken, en al had ik verwacht dat Roemer daar mee zou komen, is het niet minder waar omdat Cohen dit oproept...
Want hoe moeilijk en correct Nederlands je ook praat, het gaat inderdaad om mensen, en nu er een mislukte volkspartij, zoals ze zichzelf durven te noemen als de PVV daar zogenaamd voor staat, het zou zoveel beter zijn als de politici die niet van de straat geplukt zijn dat eens zouden beseffen.
Vriendelijke mensen zijn er wel meer op de wereld (als ik het daar al mee eens zou zijn), toch:NEEquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je hem direct op moet zoeken, enkel dat het een vriendelijke Frans is
Denk ik aan de VVD, dan denk ik direct aan Ton Elias. Zijn ballerigheid maakt mij misselijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:08 schreef Zolcon het volgende:
Rutte schijnt inderdaad een zeer aardig en intelligent persoon te zijn. Speeches uit zijn hoofd. beschaafd. Ik mag hem ook wel. Jammer dat ik de rest van zijn partij een stel ballen vind.
Wat quote je nu?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:10 schreef Lamon het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 19 november 2010 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Politici, doe wat minder moeilijk want je begrijpt je eigen economie toch niet, en kijk gewoon naar mensen en praktische gevolgen...
Ik denk: Teeven (of Wiegel).. BRRRRRRRRquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk ik aan de VVD, dan denk ik direct aan Ton Elias. Zijn ballerigheid maakt mij misselijk.
Charlie Aptroot ( en dan nog eens springend als een bal na de overwinning ). Sowieso de hele ballentent bij de verkiezingsuitslag, Witte Rijke Mensen Bijeenkomstquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk ik aan de VVD, dan denk ik direct aan Ton Elias. Zijn ballerigheid maakt mij misselijk.
Ik moet altijd aan dezequote:Op vrijdag 19 november 2010 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ok, ik moet gaan pittenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Charlie Aptroot ( en dan nog eens springend als een bal na de overwinning ). Sowieso de hele ballentent bij de verkiezingsuitslag, Witte Rijke Mensen BijeenkomstNiks volk.
Google of lees ff eea terug.. Ik ben te moe nu...quote:
Hoezo moet jij na die reactie gaan pitten?quote:
Oh, ik vond Arend Jan Boekestijn altijd wel de kroon spannen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wekt braakneigingen bij me op...quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, ik vond Arend Jan Boekestijn altijd wel de kroon spannen.
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat het te maken heeft met de komende verkiezingen....quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als je na een half jaar nog geen 0 meting kan maken, ben je nog slechter bezig dan balkenende IV
Ben moe en neem info kennelijjk minder snel op..quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hoezo moet jij na die reactie gaan pitten?
Maar dat snap ik niet, wat is er nou politiek slecht voor verkiezingen aan een nulmeting?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het te maken heeft met de komende verkiezingen....![]()
Of Helma Nepperusquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh, ik vond Arend Jan Boekestijn altijd wel de kroon spannen.Alleen die naam al. 'Arend Jan'.
[ afbeelding ]
Roemer zei het net goed: verdoezelen..quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Maar dat snap ik niet, wat is er nou politiek slecht voor verkiezingen aan een nulmeting?
Te moe van Fok!ken zeker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Google of lees ff eea terug.. Ik ben te moe nu...
Die inderdaad. Helma Nepperus. Met die uitgekouwde tyfus (excuses voor de zware bewoording maar ik stoorde me daar mateloos aan) stem....quote:
Wat wat wil je dan verdoezelen? De afrekening komt pas later, na de Statenverkiezingenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Roemer zei het net goed: verdoezelen..
ik misquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:16 schreef Zolcon het volgende:
http://www.elistmania.com/still/18_hot_female_politicians/
Maar die uit Israelquote:
Hij staat ook in mijn top van meest verwerpelijke politici.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is NIET Helma Dinges, dat is Jeanine Dingesquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:19 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die inderdaad. Helma Nepperus. Met die uitgekouwde tyfus (excuses voor de zware bewoording maar ik stoorde me daar mateloos aan) stem....
Nou moet ik zeggen dat ik ook die nummer twee van de VVD erg irritant vind. Inhoudelijk is ze ok. Maar ze werkt niet bij Lekker Live![]()
[ afbeelding ]
mwah kunnen toch niet tippen aan sabientje hoor . In de kamer nog vrij braaf maar zie haar maar ns tekeer gaan in haar rockbandjequote:
Dat zeg ik ook. Ga slapenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is NIET Helma Dinges, dat is Jeanine Dinges
De VVd wil een meerderheid in de eerste kamer, geen duidelijkheid over de hervormingen, kan de oppositie ook niet gebruiken bij de campagnes.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat wat wil je dan verdoezelen? De afrekening komt pas later, na de Statenverkiezingen
Morgen pas weer. Gezellig met Kay van de Linden. Ook al zo'n bal!quote:
Ha ha !quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:23 schreef betyar het volgende:
Ik ga ook naar mijn nest, morgen weer vroeg op.
Ik zou er niet vrijwillig heen gaan...quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Morgen pas weer. Gezellig met Kay van de Linden. Ook al zo'n bal!
Wanneer leggen ze die man een college verbod op?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Morgen pas weer. Gezellig met Kay van de Linden. Ook al zo'n bal!
Brrrrrr GA WEG!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:26 schreef Zolcon het volgende:
Weltrusten! ook names de Stef!
[ afbeelding ]
WAAAAAROOOMMMM???quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben vrij hoef pas om 12.00 bij de fysio zijn. Maar ik sta altijd om 06.00 op.
Nee, is juist interessant. Ben benieuwd wat hij te melden heeft over de affaire Lucassen etc. Volgende week Ed van Thijn. Geen zin in 2 uur over de monarchie oid...quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:25 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wanneer leggen ze die man een college verbod op?
Dat doe ik al vanaf mijn 16e.Timmerman he.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
WAAAAAROOOMMMM???
Ik hoor nu al de wekker om 6 uur bleheren
nu kan ik niet slapenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:26 schreef Zolcon het volgende:
Weltrusten! ook names de Stef!
[ afbeelding ]
Ik heb lekkere medestudentenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou er niet vrijwillig heen gaan...
En laat me niet WEER over hormoontjes moeten beginnen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik heb lekkere medestudenten![]()
![]()
Achterin zitten = 2 uur gluren
![]()
Wow, respect. Ik ben altijd doodmoe als ik om 6 uur op moet om te werken. De mens is daarvoor niet gemaakt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat doe ik al vanaf mijn 16e.Timmerman he.
Geen last van, alleen als ik vrijdag ben wezen kaarten tot een uur of 3 is het wel lastiger op zaterdag, maar dan ga ik meestal vissen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wow, respect. Ik ben altijd doodmoe als ik om 6 uur op moet om te werken. De mens is daarvoor niet gemaakt.
Wel vroeg thuis.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Blij dat ik geen timmerman ben...
Ben géén ochtendmens
Leuk!...quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen last van, alleen als ik vrijdag ben wezen kaarten tot een uur of 3 is het wel lastiger op zaterdag, maar dan ga ik meestal vissen.
Liever laat dan vroeg !quote:
Voor mij: "boeie"quote:
Ow heeft hij leren objectiveren? Meestal was het zo dat hij zichzelf wegzette als een alwetende. Met de mensen die niet naar zijn raad luisterden, daar liep het slecht mee af... Aldus hij over Verdonkquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee, is juist interessant. Ben benieuwd wat hij te melden heeft over de affaire Lucassen etc. Volgende week Ed van Thijn. Geen zin in 2 uur over de monarchie oid...
Nee. Ik ben liever om 16.00 thuis. Lekker met de kleine aap van ons in de tuin spelen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Liever laat dan vroeg !
Ik zit liever van 15:00-19:00 dan van 09:00 tot 13:00
Een college van hem kan dan nog steeds interessant zijn. zeker als er genoeg tijd is voor vragenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:33 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ow heeft hij leren objectiveren? Meestal was het zo dat hij zichzelf wegzette als een alwetende. Met de mensen die niet naar zijn raad luisterden, daar liep het slecht mee af... Aldus hij over Verdonk.
ja ok dan snap ik het. Ik heb geen aap dus ik heb niks te spelen. Ik zit als ik thuis ben op Fok!quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee. Ik ben liever om 16.00 thuis. Lekker met de kleine aap van ons in de tuin spelen.
Nu ben ik echt weg. De groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |