Dit dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:07 schreef Morton_Koopa het volgende:
.
Ik lig met mezelf in de knoop en dat is kut.
Dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
same here. die druk kan ik gewoon maar op 1 manier krijgen en dat schijnt er niet meer in te zitten.... Dus ja.. dat staat me bij alles in de weg.....quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:08 schreef francis998 het volgende:
Voel me druk en depressief, en probeer rust te krijgen in mijn hoofd..maar kan de rust niet vinden![]()
Oh ja, jij zou niet meer drinken en zo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:48 schreef skippy22 het volgende:
Gisteravond zo stronken als een toeter
Ohjaquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh ja, jij zou niet meer drinken en zo.
Was ik nog maar student, lekker op woensdag en donderdag uitgaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef fairytalessuck het volgende:
Nog steeds brak van het vele drinken donderdag & gisteren, maarjaaa.
Verder gaat het prima, straks weer een feestje!
Nee man, wie gaat er nou op woensdag uit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Was ik nog maar student, lekker op woensdag en donderdag uitgaan
Bij mij dus ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:43 schreef Under_Score het volgende:
woensdag was altijd studentenvereniging avond in onze plaatselijke kroegdat was altijd super gezellig.
Spreek je er buiten dit topic wel eens met iemand over? Zo nee, doen! Helpt echtquote:Op zondag 21 november 2010 10:25 schreef Xantalien het volgende:
Gevoel dat ik alles wil opgeven. Niet zo best dus.
Zeker ja. Als je met dingen zit als alles willen opgeven heb je opluchting nodig en eventueel tips/begrip voor je problemen. Praat met iemand die dicht bij je staat en lucht je hart. Dat zal je goed doen.quote:Op zondag 21 november 2010 10:32 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Spreek je er buiten dit topic wel eens met iemand over? Zo nee, doen! Helpt echt
Jup, heel vaak, maar helpt niet zo heel veel nu dus.quote:Op zondag 21 november 2010 10:32 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Spreek je er buiten dit topic wel eens met iemand over? Zo nee, doen! Helpt echt
Als je er echt serieus last van hebt bied professionele hulp dan geen uitkomst? Die zal je waarschijnlijk beter kunnen helpen met de onderliggende problemen en hoe deze op te lossen/te verwerken/mee om te gaan.quote:Op zondag 21 november 2010 11:01 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Jup, heel vaak, maar helpt niet zo heel veel nu dus.
Nope, ouders weten het niet, en die krijgen het ook niet te weten.quote:Op zondag 21 november 2010 11:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je er echt serieus last van hebt bied professionele hulp dan geen uitkomst? Die zal je waarschijnlijk beter kunnen helpen met de onderliggende problemen en hoe deze op te lossen/te verwerken/mee om te gaan.
Ok, je hoeft in principe je ouders niet in te lichten als je naar een psychiater/psycholoog gaat. Je arts kan je gewoon doorverwijzen.quote:Op zondag 21 november 2010 11:09 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nope, ouders weten het niet, en die krijgen het ook niet te weten.En hoogstwaarschijnlijk is het maar tijdelijk, ik bedoel, alles zit nu zo'n maandje of 2 tegen. Ik kom er vast wel weer uit.
Wat ook komt omdat het een groene dag is.quote:Op zondag 21 november 2010 11:14 schreef Kally het volgende:
Ik ben vandaag in mijn happy mood, voel me erg zen.
Dank je.quote:Op zondag 21 november 2010 11:48 schreef francis998 het volgende:
Voel me nog slaperig, teveel gedroomd vannachten aardig klote
![]()
[..]
Beterschap
offline weergeven is nog gemakkelijkerquote:Op zondag 21 november 2010 12:23 schreef formerjellybean het volgende:
Verkoudheid gaat eindelijk een beetje over.
Verder eindelijk even wat mensen in vriendenlijst op hyves even op blocklist voor de chat gezet, sommige schijnen nogal dol om als ze me online zien te willen chatten en dat vind ik een beetje irritant, gelukkig kan ik nu dus de chatlist blocken en zien ze me niet online.
Toch wel even handig.
Ik ook, wat een geweldige dag dit. Echt fantastisch.quote:Op zondag 21 november 2010 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
Moe maar nog net zo blij als vanochtend![]()
Lighten up people
quote:
Neequote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
de kerk heeft dus niet veel geholpen!
Hihi, in je vinger vinger?quote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef skippy22 het volgende:
Godverdomme godverdomme godverdomme ik heb net in m'n vinger gesneden
quote:
Ik kan me jouw topic nog herinneren over je maagklachten, heb je daar nog steeds geen oplossing voor gevonden?quote:Op zondag 21 november 2010 22:05 schreef DeBassist het volgende:
heel goed, maar ook weer heel slecht....
en sommige zou ik in koele bloede kunnen neerschietenquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef Xantalien het volgende:
Sommige mensen mogen van mij echt heel diep in de stront zakken en in de bende stikken.
jij ookquote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Over... haar keuze
Ene jankbui na de ander...
Ik ga zo maar eens slapen
PS. sterkte aan de mensen die het ook moeilijk hebben
Komt goed! Echt! En het wordt heel erg leukquote:
Ik weet precies wat je voelt.quote:Op zondag 21 november 2010 23:45 schreef candygirl het volgende:
zoveel mensen die van je houden en je toch zo alleen kunnen voelen![]()
[..]
en sommige zou ik in koele bloede kunnen neerschieten
[..]
jij ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |