Dit dus.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:07 schreef Morton_Koopa het volgende:
.
Ik lig met mezelf in de knoop en dat is kut.
Dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
same here. die druk kan ik gewoon maar op 1 manier krijgen en dat schijnt er niet meer in te zitten.... Dus ja.. dat staat me bij alles in de weg.....quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:08 schreef francis998 het volgende:
Voel me druk en depressief, en probeer rust te krijgen in mijn hoofd..maar kan de rust niet vinden![]()
Oh ja, jij zou niet meer drinken en zo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:48 schreef skippy22 het volgende:
Gisteravond zo stronken als een toeter
Ohjaquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh ja, jij zou niet meer drinken en zo.
Was ik nog maar student, lekker op woensdag en donderdag uitgaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef fairytalessuck het volgende:
Nog steeds brak van het vele drinken donderdag & gisteren, maarjaaa.
Verder gaat het prima, straks weer een feestje!
Nee man, wie gaat er nou op woensdag uit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Was ik nog maar student, lekker op woensdag en donderdag uitgaan
Bij mij dus ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:43 schreef Under_Score het volgende:
woensdag was altijd studentenvereniging avond in onze plaatselijke kroegdat was altijd super gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |