van gelderenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef m.k het volgende:
Yuri van Gelderen zijn banden met defensie zijn verbroken omdat hij coke gebruikte wat onder het kopje anabolen valt . het is dus niet toegestaan
quote:
Dus als een burgerambtenaar door de poort komt om te werken zijn alle sporen plotsklaps uit het bloed verdwenen? Wauw.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:17 schreef romski het volgende:
Een burgerambtenaar bij defensie is geen militair en neemt dat spul dus niet mee naar het werk.
sinds wanneer is coke een anabool? Denk eerder dat de banden zijn verbroken omdat coke onbder het kopje DRUGS valt...quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef m.k het volgende:
Yuri van Gelderen zijn banden met defensie zijn verbroken omdat hij coke gebruikte wat onder het kopje anabolen valt . het is dus niet toegestaan
AAS; anabole/androgene steroiden. Anabolen. Zo worden deze genoemd in de volksmond.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:12 schreef ukga het volgende:
Ze zijn sowieso in Nederland verboden, dus ook bij defensie dan lijkt me.
Tevens bedoel je anabole steroiden neem ik aan? anabool is simpel weg "spieropbouwend"
Drugs gebruik is ook verboden voor agenten, toch gebruiken genoeg agenten soft/harddrugs. Zodra ze aankomen kakken met bloed / urine testen zijn ze de lul. Maarja, volgens mij gebeurt dat toch nooit.
coke is een oppepper, maar je hebt waarschijnlijk gelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 23:30 schreef ukga het volgende:
[..]
sinds wanneer is coke een anabool? Denk eerder dat de banden zijn verbroken omdat coke onbder het kopje DRIGS valt...
Coke is harddrugs! Oprotten met die troep. Dat is niet te vergelijken met een medicijn als testosteron, wat volgens mij niet eens op de opiumlijsten staat.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:31 schreef m.k het volgende:
[..]
coke is een oppepper, maar je hebt waarschijnlijk gelijk
Lijkt mij correct en tevens juist.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:41 schreef murp het volgende:
Ik denk dat TS zich er zo in verdiept heeft dat ie andere dingen niet wil horen?
Precies, ik weet er veel van, ik werk er zelf ook, heb het uitgezocht daar op intranet, niks te vinden, er word alleen maar geschreven over drugs als wiet en als voorbeeld nemen ze een militair. Te onduidelijk allemaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:41 schreef murp het volgende:
Ik denk dat TS zich er zo in verdiept heeft dat ie andere dingen niet wil horen?
Eigen gebruik wordt gedoogt door de wet. Handel is verboden.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:47 schreef ukga het volgende:
Ja maar het is verboden volgens de wet, dus kun je wel gaan spuiten buiten werktijd, dat maakt het niet minder illegaal.
Militairen die beter presteren is eigenlijk toch alleen maar een voordeel?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef Clan het volgende:
Annabole steroiden zijn prestatieverhogende middelen, en die zijn bij defensie verboden ( Oud MGD-er )
wiet ook, al zul je als agent een ander ebaan kunnen gaan zoken als ze er achter komenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef romski het volgende:
[..]
Eigen gebruik wordt gedoogt door de wet. Handel is verboden.
Bedrijfsarts houd zich afzijdig van de regels. Voor mij persoonlijk zou die het afraden, maar ik doe het toch niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef murp het volgende:
Bel je bedrijfsarts op en stel m die vraag.
Ik ken wel militairen, maar vrienden onder die categorie doen niet aan trainen of drugs.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
Jij werkt als burger bij Defensie maar kent geen militairen? En wilt hen waarschuwen als er controles komen op dat soort spul?
Onder oorlogsomstandigheden mag alles. Speed voor jachtvliegers, anabolen voor zandhazen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Militairen die beter presteren is eigenlijk toch alleen maar een voordeel?
Ik heb meegemaakt in Bosnië dat een soldaat wiet zat te verhandelen, die was zo opgepakt door de Marechaussee en gerepatrieerd naar Nederland.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onder oorlogsomstandigheden mag alles. Speed voor jachtvliegers, anabolen voor zandhazen.
Ja tuurlijk. Zelfmedicatie is niet toegestaan, zeker niet als het drugs zijn waar je niet sterk en agressief van wordt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:27 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb meegemaakt in Bosnië dat een soldaat wiet zat te verhandelen, die was zo opgepakt door de Marechaussee en gerepatrieerd naar Nederland.
Bij ons zijn dr de laatste 2,5 jaar verschillende mensen uitgetrapt omdat ze drugs gebruikten. En die zaten niet allemaal aan de pillen. een aantal blowde alleenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:51 schreef romski het volgende:
[..]
Precies, ik weet er veel van, ik werk er zelf ook, heb het uitgezocht daar op intranet, niks te vinden, er word alleen maar geschreven over drugs als wiet en als voorbeeld nemen ze een militair. Te onduidelijk allemaal.
Maar wil info zodat ik anderen kan waarschuwen als ze eventueel wat van plan zijn. Degenen die ik ken zijn allemaal geen militair bij defensie.
In het verleden zijn er wel ontslagen gevallen, maar dat ging om dealers die echt actief bezig waren om winst te maken.
Als ze iedereen willen ontslaan die 'iets' in hun bloed hebben, kunnen ze de schepen wel aan de kant knopen, omdat teveel mensen met kennis van het onderhoud ontbreken.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef m.k het volgende:
Misschien is het beter dat jij iets zinnigs zegt!quote:Op vrijdag 19 november 2010 02:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Zelfmedicatie is niet toegestaan, zeker niet als het drugs zijn waar je niet sterk en agressief van wordt.
Bron? of sta je nu de 'linkse wereld' te speigelen op defensie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 03:59 schreef Seamonkey- het volgende:
Drugs verboden bij defensie?
Vandaar dat het halve leger eraan zit
Wat snap je hier niet aan:quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:21 schreef Clan het volgende:
[..]
Misschien is het beter dat jij iets zinnigs zegt!
Ik. Ik heb ook geblowd in het leger en heb genoeg mensen een snuifje zien nemen voor de hindernisbaan.quote:
In de jaren negentig werd onder dienstplichtigen idd veel geblowd, maar dat werd gedoogd omdat er tegen het einde van de dienstplicht weinig activiteiten waren voor de rekruten. Bij beroeps heb ik dat nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik. Ik heb ook geblowd in het leger en heb genoeg mensen een snuifje zien nemen voor de hindernisbaan.
Gedogen is toch heel wat anders dan mogen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:41 schreef ukga het volgende:
ik lees net in het gedoogboek van justitie, dat gebruik van steroiden is toegestaaan
Het mag dus gewoon.
Ik wel. En harddrugs. En we hadden onze kapitein gevraagd een collega thuis te laten wegens alcoholisme. Op uitzending niets meegemaakt, alleen wat geruchten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:30 schreef Clan het volgende:
[..]
In de jaren negentig werd onder dienstplichtigen idd veel geblowd, maar dat werd gedoogd omdat er tegen het einde van de dienstplicht weinig activiteiten waren voor de rekruten. Bij beroeps heb ik dat nooit meegemaakt.
Je kan er op rekenen dat dat verandert als de nood hoog genoeg is.quote:maar in het Nederlandse leger is dit nooit aan de orde geweest,
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Clan het volgende:
Precies!, dus gewoon niet doen! Je kan met drugs niet alleen jezelf, maar ook je collega's in gevaar brengen, dat geld ook voor alcohol, dus een dag voor je werk een stuk in de kraag zuipen is ook gevaarlijk. Een biertje op zijn tijd niet.
Ik heb zelf nooit drugs gebruikt en zeg daarom ook; gewoon niet doen!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:50 schreef Clan het volgende:
Ik ben een half jaar geleden abrupt gestopt na zo'n 20 jaar roken en blowen, twee weken nicotinepleisters geplakt en nergens last van gehad, ben wel wat meer gaan eten.
En vervelen doe ik sowieso nooit.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:37 schreef gerco94 het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen bericht van mij afkomstig, want ik rook al meer dan 40 jaar
in mijn vorige reactie wou ik eigenlijk zeggen dat anabolen geen 'drugs' zijn. Ik bedoel dus in de volksmond.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:35 schreef Esses het volgende:
Ze staan op de gedooglijst gaf je zelf al aan. Dit is niet per definitie niet strafbaar en ook niet per definitie geen reden om je baan te verliezen.
raar, want het komt toch echt van het zelfde account.quote:
Ik heb ook nog nooit een rode of een gele sticker op een zakje wiet gezien. Catch my drift?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:50 schreef romski het volgende:
[..]
in mijn vorige reactie wou ik eigenlijk zeggen dat anabolen geen 'drugs' zijn. Ik bedoel dus in de volksmond.
Anders is een paracetamolletje ook nog drugs.
Nog een voorbeeld; met wiet op mag je niet rijden. Met anabolen wel, want er zit geen rode- of zelfs geen gele sticker op.
Klopt, dit was het account van mijn zoon.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:33 schreef gerco94 het volgende:
[..]
raar, want het komt toch echt van het zelfde account.
Ja dat je de discussie op wil zoeken of uit wil lokken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een rode of een gele sticker op een zakje wiet gezien. Catch my drift?
Nee, jij snapt het niet. Een paracetamolletje is niet per direct een reden om iemand te bekeuren voor art. 8 WVW maar bijvoorbeeld 20 paracetamolletjes wel. Dit beïnvloed zijn rijstijl en dat heeft tot gevolg dat hij onder invloed van een stof is. Zelfde geld voor anabolen. Misschien dat er geen sticker op zit, maar het ligt er maar net aan wat voor effect het type op je heeft, en hoeveel je gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef romski het volgende:
[..]
Ja dat je de discussie op wil zoeken of uit wil lokken.
Ik zou zeggen; denk na.
Kan, maar dat is gissen.quote:Op zondag 21 november 2010 07:35 schreef Kampfkartoffel het volgende:
en wat als je nou anabolen gebruikt om jezelf klaar te stomen voor de training en ze komen er achter bij de keuring dat je dat hebt gedaan (ook al heb je het niet meer in je bloed) weigeren ze je dan als nog?
Coke anabool?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef m.k het volgende:
Idioot. Veel anabolengebruikers overdoseren in dusdanige mate dat ze er onberekenbaar en agressief van worden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:41 schreef ukga het volgende:
ik lees net in het gedoogboek van justitie, dat gebruik van steroiden is toegestaaan
Het mag dus gewoon.
En je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Clan het volgende:
Precies!, dus gewoon niet doen! Je kan met drugs niet alleen jezelf, maar ook je collega's in gevaar brengen, dat geld ook voor alcohol, dus een dag voor je werk een stuk in de kraag zuipen is ook gevaarlijk. Een biertje op zijn tijd niet.
Ik heb zelf nooit drugs gebruikt en zeg daarom ook; gewoon niet doen!
Een ''roidrage'' inderdaad, probeer zo iemand maar eens tegen de grond te krijgen.quote:Op zondag 21 november 2010 10:45 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
Idioot. Veel anabolengebruikers overdoseren in dusdanige mate dat ze er onberekenbaar en agressief van worden.
Mensen ontkennen dit graag, maar het is een feit dat iedereen die er mee te maken heeft gehad bekend in de oren zal klinken
Wou je anabolen gebruiken voor je conditie dan?? Zal weinig toegevoegde waarde hebben. Lekker makkelijk. Doe maar niet. Het zijn geen middelen die je zomaar effe neemt. Iedereen zou eigenlijk eerst een studie hierover moeten doen voordat ze zomaar wat nemen. Ik heb zoveel gasten meegemaakt die wat aanklooiden met AAS en het lijkt steeds erger te worden. Elke bimbo in de sportschool kan er tegenwoordig zo aankomen. Die lezen wat op een forum en ze spuiten zich vol. Maar dan.. na de kuur.. dan komen de nadelen. Ze stoppen met trainen en ze eten niet meer, want ze hebben geen zin meer.quote:Op zondag 21 november 2010 07:35 schreef Kampfkartoffel het volgende:
en wat als je nou anabolen gebruikt om jezelf klaar te stomen voor de training en ze komen er achter bij de keuring dat je dat hebt gedaan (ook al heb je het niet meer in je bloed) weigeren ze je dan als nog?
waar lees jij dat ik het van plan ben? ik vroeg het me gewoon af.quote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef romski het volgende:
[..]
Wou je anabolen gebruiken voor je conditie dan?? Zal weinig toegevoegde waarde hebben. Lekker makkelijk. Doe maar niet. Het zijn geen middelen die je zomaar effe neemt. Iedereen zou eigenlijk eerst een studie hierover moeten doen voordat ze zomaar wat nemen. Ik heb zoveel gasten meegemaakt die wat aanklooiden met AAS en het lijkt steeds erger te worden. Elke bimbo in de sportschool kan er tegenwoordig zo aankomen. Die lezen wat op een forum en ze spuiten zich vol. Maar dan.. na de kuur.. dan komen de nadelen. Ze stoppen met trainen en ze eten niet meer, want ze hebben geen zin meer.
Zelf vind ik dat er tegenwoordig genoeg goeie legale supplementen zijn, die werken zeer goed merkbaar plus dat ze een stuk minder ongezond zijn voor je.
Maar een bloedtest voor zo'n keuring... Er zijn meer manieren om erachter te komen hoor. Als ze echt willen dan.
Een verhaal wat ik vaker gehoord heb:
Er is ooit een tijd geweest dat bodybuilders strenger gecontroleerd werden op doping.
Zo rond de wedstrijden waren ze 'clean'. Niks in het bloed dus
Maar wat deden de experts; die trokken gewoon een paar haren uit de kop van de deelnemers en konden zo mooi bepalen in welke periode en in welke frequentie ze bepaalde middelen hadden gebruikt. Toen viel een heel groot deel door de mand.
De wedstrijden daarna hadden de deelnemers hun kop kaalgeschoren...
Trouwens, ik bedenk me nu dat wielrenners in de Tour de France ook nooit zulk lang haar hebben..
Ja ik snap het wel, ik heb geen zin in een eindeloze discussie. Daarom zei ik, denk na.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het niet. Een paracetamolletje is niet per direct een reden om iemand te bekeuren voor art. 8 WVW maar bijvoorbeeld 20 paracetamolletjes wel. Dit beïnvloed zijn rijstijl en dat heeft tot gevolg dat hij onder invloed van een stof is. Zelfde geld voor anabolen. Misschien dat er geen sticker op zit, maar het ligt er maar net aan wat voor effect het type op je heeft, en hoeveel je gebruikt heeft.
Je conclusie was ontzettend kortzichtig.
Zeg ik toch niet, ik vroeg het al in mijn eerste zin.quote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef Kampfkartoffel het volgende:
[..]
waar lees jij dat ik het van plan ben? ik vroeg het me gewoon af.
Het is niet strafbaar conform opiumwet en valt dus niet onder de speciale behandeling die def ervoor kent. Valt wel onder andere wetgeving, en durf te wedden dat 't dan ook dag is.quote:
Nee, maar veel hallucinogenen staan ook niet op die lijsten, maar als je die gebruikt krijg je nog oneervol ontslag. Bij keuringen, voor de AMO, werd echt gericht gezocht naar alle soorten van middelen, en Steroiden vielen onder peppers, en die werden niet toegestaan, Opiumwet of niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Staat niet op de lijst (1 of 2) "verdovende middelen".
Lees het nu ook! Tja wat die doen moeten ze zelf weten, zolang ze maar werk verichten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef romski het volgende:
Ik bedoelde burger-ambtenaren bij defensie..
Dat zijn ook geen Anabolen Steroïden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:54 schreef Tallywhacker het volgende:
Wat je maar verstaat onder anabolen.. Wij gebruikten onderhand een hele voorraad aan M-stak en Creatine.. Zelfs een bejaard slikt nog minder pillen
Toch lullig als je je sporttest haalt en 3 maanden later je amo niet haalt en 2x zo smal bent. Denk dat er toch wat belletjes gaan rinkelenquote:Op zondag 21 november 2010 07:35 schreef Kampfkartoffel het volgende:
Ik verdiep me er ook in...(sowieso alles wat met de fitnessultuur te maken heeft).quote:Op zondag 12 december 2010 00:01 schreef Vronsky het volgende:
Ligt er allemaal aan tot in hoeverre je het gebruikt.
(Nee, gebruik het zelf niet, maar wel eens in verdiept.)
Er zitten eerlijk gezegd heel erg veel nadelen aanvast, het is geen wondermiddel en zou er zelf ook niet aan beginnen.
(NOG MEER eten is een van de vereisten, en je kan inderdaad meer agressie vertonen en kleiner gereedschap krijgen als je het te vaak gaat gebruiken.)
En dan komen we nog geen eens bij de mentale verslaving die je van het resultaat kunt krijgen.
Met andere woorden:
Gewoon ervan af blijven en wees een vent en train gewoon puur natuur.
(Buiten dat, lekker groot worden heb je zo weinig aan bij defensie als je conditie 0,0 is)
Jep duurt wat langer...maar dan heb je ook wat!quote:Op zondag 12 december 2010 00:15 schreef Vronsky het volgende:
Och, je hebt ze rondlopen die rond de 100 wegen en dan nog vrolijk doorgaan.
Maar hardlopen valt allemaal goed te trainen, ook al heb je dus een "verkeerde" bouw of een "verkeerd gewicht".
Alleen je moet wel echt een hardcore-conditie hebben om het op te vangen.
En je kan inderdaad een kleiner zaakje krijgen, en tieten, maar dat is meer als je het te veel gaat gebruiken, dit zie je dus heel erg veel met professionele bodybuilders. (Sowieso smerig.)
Hier in de sportschool liepen er ook een paar rond.. altijd stoer kijken, zwaar opgepompt: Maar konden geen ruk optillen of hielden het voor geen meter uit.
Een echte vent doet het zelf zonder AAS.
Een bepaald fysiek kan je niet eens halen zonder AAS.quote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep duurt wat langer...maar dan heb je ook wat!
Sterker of niet, voor een granaat ren ik liever weg dan dat ik daar met mijn stalen ASS body blijf stoan...quote:Op zondag 12 december 2010 13:04 schreef Lolque het volgende:
[..]
Een bepaald fysiek kan je niet eens halen zonder AAS.
Op een zeker moment kan je gewoon niet meer verder groeien.
Een kleiner zaakje krijg je wel, maar dat is tijdelijk, bij sommige mensen die pech hebben kan het wel een jaar aanhouden voordat de test huishouding weer normaal is.
En Vronsky, mensen die AAS gebruiken of gebruikt hebben groeien niet alleen, maar worden ook sterker.
Dus ik weet niet waar dat argument vandaan komt.
Tijdens de kuur ben je wel wat sterker dan erna, akkoord... maar daar is ook alles mee gezegd.
Oja, ik ben ook gewoon naturel, maar ik heb meer dan genoeg vrienden die wel naar AAS gegrepen hebben.
Ik denk dat wij en ander idee hebben van krachtquote:Op zondag 12 december 2010 13:04 schreef Lolque het volgende:
[..]
Een bepaald fysiek kan je niet eens halen zonder AAS.
Op een zeker moment kan je gewoon niet meer verder groeien.
Een kleiner zaakje krijg je wel, maar dat is tijdelijk, bij sommige mensen die pech hebben kan het wel een jaar aanhouden voordat de test huishouding weer normaal is.
En Vronsky, mensen die AAS gebruiken of gebruikt hebben groeien niet alleen, maar worden ook sterker.
Dus ik weet niet waar dat argument vandaan komt.
Tijdens de kuur ben je wel wat sterker dan erna, akkoord... maar daar is ook alles mee gezegd.
Oja, ik ben ook gewoon naturel, maar ik heb meer dan genoeg vrienden die wel naar AAS gegrepen hebben.
Waar haal jij het vandaan dat mensen met goede spiermassa langzaam zijn?quote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sterker of niet, voor een granaat ren ik liever weg dan dat ik daar met mijn stalen ASS body blijf stoan...
Verschil tussen Bodybuilders en Powerlifters is niet zo heel groot.quote:Op zondag 12 december 2010 16:56 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik denk dat wij en ander idee hebben van kracht.
En heb het voornamelijk gebaseerd op dat volk det hier in de gym rondloopt, allemaal groot en kunnen ook wel dom wat gewicht omhoog krijgen (En dan nog stelde het niet extreem veel voor, maar je hebt ze wel die rasechte powerlifters zijn)
Maar houden het dus voor geen meter uit.
Echte kracht is een mix van sterk zijn en het ook nog uit kunnen houden naar mijn mening, daar heb je dus echt geen AAS voor nodig :p.
(En in een omgeving zoals bij bijvoorbeeld defensie of de brandweer is het zelfs nadelig.)
Dankzij spiermassa word je zwaarder, als je zwaarder wordt verlies je snelheid.quote:Op zondag 12 december 2010 18:31 schreef Lolque het volgende:
[..]
Waar haal jij het vandaan dat mensen met goede spiermassa langzaam zijn?
Ik ben 1.79 bij 93kg en ik ren 80% van mijn leeftijdsgenoten eruit, zelfs de meeste die aan voetbal doen.
En je kan nog altijd die ene klootzak die je niet mag oppakken en op de granaat pleuren.
Dus een BMW is langzamer dan een Daihatsu omdat die zwaarder is?quote:Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dankzij spiermassa word je zwaarder, als je zwaarder wordt verlies je snelheid.
Das niet te vergelijken schat..auto's werken op motoren.quote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dus een BMW is langzamer dan een Daihatsu omdat die zwaarder is?
Daarom moet je dat ook goed opvangen door gewoon harder te gaan rennen. (Zit allemaal in je hoofd.)quote:Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dankzij spiermassa word je zwaarder, als je zwaarder wordt verlies je snelheid.
En een lichaam loopt op spieren, laat je die nou net kunnen trainen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Das niet te vergelijken schat..auto's werken op motoren.
Maar een BMW had nog sneller kunnen zijn als hij lichter was.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:10 schreef Lolque het volgende:
[..]
En een lichaam loopt op spieren, laat je die nou net kunnen trainen.
Dus ik vind het zeker wel een geldige vergelijking.
Vronsky was me trouwens al voor.
Zie het zo: Ze houden het minder lang uit dus op het lange termijn win je nog steeds :d.quote:
Nu nie meer.quote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zie het zo: Ze houden het minder lang uit dus op het lange termijn win je nog steeds :d.
(En je inbox is vol)
Krachtsporters hebben lang niet allemaal een slechte conditie.quote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zie het zo: Ze houden het minder lang uit dus op het lange termijn win je nog steeds :d.
(En je inbox is vol)
Als je mij een dag geen eten geeft word ik knap chaggi en uitgeput ja.quote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef AchJa het volgende:
Al dat gelul over trainen en spiermassa... Ik ken er genoeg die uren en dagen in het stiekem sterk hok zitten en maar dom doen met ijzer. Todat je die knapen meeneemt het veld in en daar een dag geen eten instopt, dan kun je lachen.
Heftige bijwerkingen met gekke middelen misschien.. Anabolen pillen zijn sowieso heel veel slechter dan prikken. Verhoogde bloeddruk kan je in de gaten houden en op je voeding letten. Impotentie is tijdelijk als je niet teveel onderdrukkende middelen neemt.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef jeremy073 het volgende:
Bij defensie is iedere vorm van drugs/oppepende middelen verboden. mazzel voor jou is dat als je een urine test moet doen dat ze die in de meeste gevallen tog niet terugvinden.
zowiezo bij gebruik van anabolen krijg je ook meteen een mooie waslijst met bijwerkingen. denk bijvoorbeeld aan verhoogde vloeddruk, nierziektes, impotentie.
dus ook al ben je van plan om anabole steroiden te doen dan moet je even goed stilstaan bij de consequenties, het is beter als je je lichaam zelf gewoon oppompt door veel krachttrainingen te doen !
Helemaal waar!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:22 schreef romski het volgende:
[..]
Heftige bijwerkingen met gekke middelen misschien.. Anabolen pillen zijn sowieso heel veel slechter dan prikken. Verhoogde bloeddruk kan je in de gaten houden en op je voeding letten. Impotentie is tijdelijk als je niet teveel onderdrukkende middelen neemt.
Testosteron is juist goed voor je nieren.
Het zal denk ik meer slecht voor hart en bloedvaten zijn.
Ik ken gasten die idioot hoog doseren.. Ja dan heb je meer bijwerkingen.
Wat ik me ook goed kan voorstellen is dat iemand zonder aanleg eerder gaat gebruiken, omdat zijn vrienden allemaal wel dikken spieren krijgen naturel.
Aan de andere kant, als iemand juist veel aanleg hebt om te groeien, dan zegt iedereen toch dat je aan de anabolen zit. Want iemand met spieren wordt daar meteen aan gelinkt, ongetrainde mensen tonen nogal wat afgunst tov. gespierde mensen. Zo'n persoon die altijd naturel traint kan dan teleurgesteld zijn en denken; wat een gezeik, ze denken toch allemaal dat ik gebruik, dus ik trap er echt een spuit in!
Laat ze maar lullen. Het is jouw lichaam. Als je ze wel gaat gebruiken zal het zeker gaan opvallen.. Dan moet je de keuze maken. Over mij zeggen ze ook al 10 jaar dat ik aan de AS zit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:02 schreef Lolque het volgende:
[..]
Helemaal waar!
Ik ben Mesomorph dus ik zet makkelijk spiermassa aan, ik word nu door collega's verdacht van steroïden gebruik, ze vinden het schijnbaar maar spannend gezien ze het d'r altijd over hebben.
welke urine test? die bij de keuring? Daar testen ze alleen of je suikerspiegel ok is. Het is een fabeltje dat ze je op drugs testen. Sterker nog, dat mag niet eens zonder jouw toestemming.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef jeremy073 het volgende:
Bij defensie is iedere vorm van drugs/oppepende middelen verboden. mazzel voor jou is dat als je een urine test moet doen dat ze die in de meeste gevallen tog niet terugvinden.
zowiezo bij gebruik van anabolen krijg je ook meteen een mooie waslijst met bijwerkingen. denk bijvoorbeeld aan verhoogde vloeddruk, nierziektes, impotentie.
dus ook al ben je van plan om anabole steroiden te doen dan moet je even goed stilstaan bij de consequenties, het is beter als je je lichaam zelf gewoon oppompt door veel krachttrainingen te doen !
Alles wat niet mag, doet onze fijne overheid lekker toch. Zie het als 'legale' criminaliteit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:22 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
welke urine test? die bij de keuring? Daar testen ze alleen of je suikerspiegel ok is. Het is een fabeltje dat ze je op drugs testen. Sterker nog, dat mag niet eens zonder jouw toestemming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |