abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88910258
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:43 schreef Lamon het volgende:

[..]

Het zou hem sieren als hij dat niet zou doen, al is het maar als statement.
Waarom? Hij is geen politicus meer voor de PVV, maar een Kamerlid die ontslag heeft genomen en nu gebruik mag maken van een bestaande regeling.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_88910269
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:46 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Maar je doet nu alsof de PVV de enige partij is die hangjongeren en overlast tegen gaat. Daarmee doe je onrecht aan andere partijen. Alle partijen hebben oplossingen voor de overlast. Dat je het soms daar niet mee eens kan zijn is prima, maar dat betekend niet dat ze geen oplossingen hebben.
Ik ben van mening dat je dat soort overlast tegen gaat door het verbeteren van de leefomgeving. Je moet het preventief aanpakken en niet met repressie zoals de PVV dat graag ziet.
(Daarmee beweer ik niet dat mensen die overlast veroorzaken vrij uit gaan, voordat je dat gaat roepen)
de pvda wil de problemen met hangjongeren NIET oplossen, dat kost ze geld en stemmen....
GL wil het ook niet.

en ik wil gewoon nu een keiharde oplossing zien en het maakt mij niet uit of dat de pvv, vvd of een andere partij is.
Als er een partij komt die zegt dat die dat tuig op het vliegtuig zet dan stem ik erop!
pi_88910275
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:46 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Maar je doet nu alsof de PVV de enige partij is die hangjongeren en overlast tegen gaat. Daarmee doe je onrecht aan andere partijen. Alle partijen hebben oplossingen voor de overlast. Dat je het soms daar niet mee eens kan zijn is prima, maar dat betekend niet dat ze geen oplossingen hebben.
Ik ben van mening dat je dat soort overlast tegen gaat door het verbeteren van de leefomgeving. Je moet het preventief aanpakken en niet met repressie zoals de PVV dat graag ziet.
(Daarmee beweer ik niet dat mensen die overlast veroorzaken vrij uit gaan, voordat je dat gaat roepen)
Als het hele Tokkie gebeuren iets bewezen heeft, is het wel dat er in iedere groep binnen de samenleving tuig bestaat, en de immigratie mogelijkheden zijn door bijna iedere partij al aangescherpt.
Gewoon harder aanpakken over de gehele linie, tot aan de top van het zakenleven toe.
Overtredingen zijn overtredingen klaar, het hele met 2 maten meten is compleet zinloos.
pi_88910314
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Je kunt wel voor meerdere PVV'ers spreken die voor het geld gaan mocht Sharpe gebruik maken van het wachtgeld. Lucassen zit er echt niet omdat hij inhoudelijk nog zo interessant is. Die man denkt ook: ik kan nu stoppen en 2 jaar wachtgeld vangen of nog 4 jaar uitzitten met een riant salaris en daar bovenop nog eens 4 jaar wachtgeld ontvangen.
Onzin. Je weet niet wat Lucassen denkt. Of ben je paragnost of gebruik je drugs?
pi_88910319
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Waarom? Hij is geen politicus meer voor de PVV, maar een Kamerlid die ontslag heeft genomen en nu gebruik mag maken van een bestaande regeling.
Het geeft wel weer dat PVV kamerleden weinig principes hebben aangezien ze die overboord gooien als ze dat uitkomt.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88910336
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:48 schreef Zolcon het volgende:

[..]

nee dat is geen feit. Men is overlast zat. dat je nu de islam erbij haalt is weer ergs typisch. Ik zie nergens in de Islam dat het verantwoord is om overlast te veroorzaken. Misschien moet je kijken naar de oorzaken van het gedrag. Waarom vertonen bepaalde mensen meer overlast dan andere mensen.

Ik weet dat dit een hopeloze discussie maar toch blijf ik het proberen.
We hebben net een gigantisch strijd met de kerk achter de rug, de ontzuiling en nu nog...
en weer die ellende met de islam...

ik denkd at veel mensen hetzelfde als mij denken : "flikker lekker op met je barbaarse geloof en cultuur"
pi_88910349
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:51 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Onzin. Je weet niet wat Lucassen denkt. Of ben je paragnost of gebruik je drugs?
Dus wat is volgens jou de reden dat Lucassen niet is opgestapt (aangezien Wilders hem er niet uit kan werken)
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88910353
quote:

[..]

Je zegt zelf net dat dat nog niet bewezen is? Wat voor discussie ben je nu aan het voeren?
Het zou hem sieren omdat hij weet dat een dergelijk bedrag niet in lijn staat met zijn prestaties op politiek gebied. Dat heet fatsoen.
pi_88910373
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:51 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Het geeft wel weer dat PVV kamerleden weinig principes hebben aangezien ze die overboord gooien als ze dat uitkomt.
Je zou volgens mij iets tastbaars ophouden waaruit onomwonden moet blijken dat Sharpe gebruik gaat maken van deze regeling.
pi_88910398
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:52 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Dus wat is volgens jou de reden dat Lucassen niet is opgestapt (aangezien Wilders hem er niet uit kan werken)
De precieze reden is niet bekend, maar wat wel duidelijk is, is dat hij zijn eigenbelang boven dat van de PVV stelt.
pi_88910431
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef plintentrap het volgende:

[..]

de pvda wil de problemen met hangjongeren NIET oplossen, dat kost ze geld en stemmen....
GL wil het ook niet.

en ik wil gewoon nu een keiharde oplossing zien en het maakt mij niet uit of dat de pvv, vvd of een andere partij is.
Als er een partij komt die zegt dat die dat tuig op het vliegtuig zet dan stem ik erop!
PvdA
quote:
# We spreken ouders aan op hun eigen verantwoordelijkheid. Ze krijgen zo nodig begeleiding van gezinscoaches. Veroorzaken hun kinderen schade, dan stellen we de ouders aansprakelijk. Wij binden de strijd aan met de harde straatcultuur.
# Behalve voor extra wijkagenten en straatcoaches is de PvdA voor intelligenter straffen. Heel gericht kan een straatverbod of meldingsplicht worden opgelegd. Er moet steeds onderscheid worden gemaakt tussen de meelopers en de harde kern die tegen de georganiseerde criminaliteit aanzit. Rechters kunnen tegenwoordig naast celstraf bijzondere maatregelen opleggen zoals verplichte deelname aan onderwijs of werk. Op die manier houden we jongeren langer onder toezicht.
# Tenslotte is de PvdA voor het versterken van de schoolcultuur, met nieuwe vormen van onderwijs waarin het leren van een vak gepaard gaat met structuur en goede begeleiding. Maar ook door een radicale aanpak van lesuitval en schoolverzuim
Je kunt het hier mee oneens zijn maar dat doet er niet aan af dat ze niet de problemen willen oplossen. PvdA wil dit op een andere, minder simpele, manier oplossen dat de VVD/PVV dat is waar.
pi_88910440
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:52 schreef Lamon het volgende:

[..]

Je zegt zelf net dat dat nog niet bewezen is? Wat voor discussie ben je nu aan het voeren?
Het zou hem sieren omdat hij weet dat een dergelijk bedrag niet in lijn staat met zijn prestaties op politiek gebied. Dat heet fatsoen.
Het is helemaal niet een voldongen feit dat Sarpe van de wachtgeldregeling gebruik gaat maken. Denk jij alleen maar in termen van zwart en wit, want dan begrijp ik deze wat onnozele vragen.
pi_88910446
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De precieze reden is niet bekend, maar wat wel duidelijk is, is dat hij zijn eigenbelang boven dat van de PVV stelt.
Daardoor kun je redelijk veilig stellen dat de beste man heel erg graag voor het geld kiest.
pi_88910476
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je zou volgens mij iets tastbaars ophouden waaruit onomwonden moet blijken dat Sharpe gebruik gaat maken van deze regeling.
Ik zeg dan ook, ALS (na jou terechte kritiek op mijn post)
pi_88910544
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef plintentrap het volgende:

[..]

GL wil het ook niet.

Hier ook nog groenlinks voor je:

quote:
Jongeren en overlast

Overlast van jongeren doet voor veel mensen afbreuk aan hun gevoel van van veiligheid in hun eigen buurt. GroenLinks wil dat de politie méér op straat is om overlastgevende jongeren snel in hun kraag te grijpen. Maar niet iedere jongere die op een pleintje staat is meteen verdacht.

GroenLinks wil dat mensen zich in hun eigen buurt veilig voelen. Veel mensen hebben last van jongeren die op straat hangen. Winkeliers hebben genoeg van jongeren die hen bestelen. Meisjes willen niet worden nagesist. Speelpleintjes zijn bedoeld voor kinderen, niet voor adolescenten.

Maar GroenLinks doet niet mee aan de trend om jongeren alleen maar als een probleem te zien. Niet alle jongeren die op een pleintje hangen zorgen voor overlast of zijn crimineel. Naar schatting heeft vijf tot tien procent van de jongeren problemen of veroorzaken problemen. Dat komt vaak door een combinatie van weinig kansen op school en op werk, conflicten thuis of op school.

Wanneer sprake is van overlast moeten jongeren snel in hun kraag worden gegrepen. De afgeschafte jeugdpolitie moet opnieuw worden ingesteld. GroenLinks wil overlast en criminaliteit tegengaan met meer agenten op straat. Nu brengen agenten teveel tijd door achter hun bureau. GroenLinks bezuinigt niet op de politie. Wanneer mensen uit de buurt worden weggepest, moeten niet de slachtoffers de klos zijn door te verhuizen, maar moeten de daders op de blaren zitten.

Ook de ouders spelen een belangrijke rol. GroenLinks vindt dat zij moeten worden aangesproken wanneer zij hun verantwoordelijkheid niet nemen. Desnoods met gedwongen opvoedondersteuning.
pi_88910556
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:55 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Daardoor kun je redelijk veilig stellen dat de beste man heel erg graag voor het geld kiest.
Men kan ook redelijk veilig stellen dat deze man nauwelijks aan de bak zal komen wanneer hij ontslag zou nemen.
pi_88910560
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:54 schreef Zolcon het volgende:

[..]

PvdA

[..]

Je kunt het hier mee oneens zijn maar dat doet er niet aan af dat ze niet de problemen willen oplossen. PvdA wil dit op een andere, minder simpele, manier oplossen dat de VVD/PVV dat is waar.
denk eens verder zolcon....

hun verkiezingsprogramma en hun gehele optreden in de media is allochtoonvriendelijk...
het is ook niet echt verbazingwekkend dat het merendeel van de allochtonen van noord-afrikaanse afkomst of met islamgeloof op de pvda stemmen.
(ze gaan wel zeiken als dezelfde marokkanen hun zetels overnemen in de gemeenteraad :'))

daarnaast is de "integratiemarkt" een ontzettende lucratief wereldje met de overheid als opdrachtgever.
die markt word gedomineerd door pvda sympathisanten.
ze willen niet dat marokkanen integreren want dat kost ze geld...
pi_88910562
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:55 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat is het ook niet. Denk jij alleen maar in termen van zwart en wit, want dan begrijp ik deze wat onnozele vragen.
Speel nou niet op de man, ik neem aan dat je niet dom bent. Je zegt het is nog niet bewezen dat hij dat van plan is, maar je zou het compleet terecht vinden als hij dat doet. Waarom ga je tegen een user in, die beweert dat hij dat waarschijnlijk wel gaat doen als je het toch volkomen terecht vindt?
Die regelingen mogen gewoon wel eens aangepast worden, en iedere politicus die er geen gebruik van maakt, geeft aan dat hij daar niet voor staat, dat is juist grijs, en zeker niet zwart/wit.
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:00:32 #144
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_88910590
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:52 schreef plintentrap het volgende:

[..]

We hebben net een gigantisch strijd met de kerk achter de rug, de ontzuiling en nu nog...
en weer die ellende met de islam...

ik denkd at veel mensen hetzelfde als mij denken : "flikker lekker op met je barbaarse geloof en cultuur"
En dan ga je als partij gedoogsteun verlenen aan een kabinet met het CDA die er de belangrijkste reden voor zijn dat er niks aan de vrijheid van geloof danwel onderwijs gedaan word.
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:00:47 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88910600
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:45 schreef plintentrap het volgende:

[..]

richt er een partij voor op....

feit is dat het volk marokkaans/islamtisch tuig zat is, dat is gewoon een feit.

en of het nu jan maat, fortuyn, wilders, etc is, het probleem en onvrede verdwijnt niet met de dood of van een persoon of een partij.
Goh, ik ben ieder tuig zat.. Altijd al eigenlijk.. ;)

Rare redenen zie jij trouwens om een partij op te richten: je focussen op deelproblemen ("straatterreur") en dan ook nog moeten variëren naar soort tuig..

PS de man heette Hans Janmaat en geen Jan Maat.. Niet bijster slim van je..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88910614
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:59 schreef plintentrap het volgende:

[..]

denk eens verder zolcon....

hun verkiezingsprogramma en hun gehele optreden in de media is allochtoonvriendelijk...
het is ook niet echt verbazingwekkend dat het merendeel van de allochtonen van noord-afrikaanse afkomst of met islamgeloof op de pvda stemmen.
(ze gaan wel zeiken als dezelfde marokkanen hun zetels overnemen in de gemeenteraad :'))

daarnaast is de "integratiemarkt" een ontzettende lucratief wereldje met de overheid als opdrachtgever.
die markt word gedomineerd door pvda sympathisanten.
ze willen niet dat marokkanen integreren want dat kost ze geld...
Dus de PvdA komt met oplossingen maar omdat er veel allochtonen op de PvdA stemmen doen ze dat ineens niet meer? Allochtoonvriendelijk is ook iets anders dan het accepteren van overlast.
Meer woorden ga ik niet vuil maken hieraan
pi_88910616
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:59 schreef Lamon het volgende:

[..]

Speel nou niet op de man, ik neem aan dat je niet dom bent. Je zegt het is nog niet bewezen dat hij dat van plan is, maar je zou het compleet terecht vinden als hij dat doet. Waarom ga je tegen een user in, die beweert dat hij dat waarschijnlijk wel gaat doen als je het toch volkomen terecht vindt?
Die regelingen mogen gewoon wel eens aangepast worden, en iedere politicus die er geen gebruik van maakt, geeft aan dat hij daar niet voor staat, dat is juist grijs, en zeker niet zwart/wit.
Ik speel niet op de man. Ik heb het over het karakter van de vragen. Misschien kun je zelf wat minder alles persoonlijk opvatten.
Dit is slechts een suggestie; ik zeg het er ten overvloede bij, want jouw tenen zijn evident wat lang.

[ Bericht 0% gewijzigd door damian5700 op 19-11-2010 18:59:19 ]
pi_88910675
Het is opvallend hoeveel de Partij voor de Vrijheid geeft om vrijheid. Ze vinden dat iedereen vrij mag zijn maar je bent alleen vrij als je je volledig aanpast aan hun normen. Wat is daar vrij aan? in mijn ogen ben je niet vrij als je niet zelf mag kiezen wat je vindt.
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:03:39 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88910692
quote:

[..]

Omdat het sowieso raar is dat je een uitkering krijgt als je zelf ontslag neemt???
Desalniettemin bestaat de regeling inderdaad en heeft hij het volste recht daar gebruik van te maken als hij wil..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88910763
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik speel niet op de man. Ik heb het over het karakter van de vragen. Misschien kun je zelf wat minder alles persoonlijk opvatten.
Dit is slechts een suggestie; ik zeg het er ten overvloede erbij, want jouw tenen zijn evident wat lang.
ten overvloede...evident wat lang...

Je geeft geen antwoord, wees eens duidelijk, wat je nou precies bedoelt.
Denk je dat hij er geen gebruik van gaat maken, vind je het vanzelfsprekend dat hij het wel zal doen, en ben je het eens met de regelingen die er zijn, en waar met name de PVV zo tegen was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')