Vet..quote:Op donderdag 18 november 2010 17:55 schreef Dalando het volgende:
Duurde langMeer dan 10 sec!
[ afbeelding ]
1seconde hierquote:Op donderdag 18 november 2010 17:55 schreef Dalando het volgende:
Duurde langMeer dan 10 sec!
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kleuter achter dat raamquote:Op donderdag 18 november 2010 18:00 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
* Dalando shitting brix
ligt er nou een oog in die schaal?quote:
wat is daar zo baksteenschijtendaan?quote:
ik zie 'm nietquote:Op donderdag 18 november 2010 18:02 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je uiteindelijk wel.
geniaalquote:
2 hints:quote:
Je moet toch wat beter zoeken!quote:
Geen bankquote:
Voor de hand liggendquote:Op donderdag 18 november 2010 18:19 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet waar een kind bij is...
voor de hand liggendquote:
Er staat ''hidden'' in het strepen patroonquote:Op donderdag 18 november 2010 18:23 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
En nou heb ik geen zin meer.
Niet alleen hidden, er staat 'The hidden tiger' helemaal dus.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:24 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Er staat ''hidden'' in het strepen patroon
ja datquote:Op donderdag 18 november 2010 18:26 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Niet alleen hidden, er staat 'The hidden tiger' helemaal dus.
wat een lieve pedobearquote:Op donderdag 18 november 2010 18:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze zie ik niet, of is dat juist de clue, dat ze bang is
Die is wel heel duidelijk.quote:
die is niet zupah ofzow...quote:
ik had verwacht dat ik zou schrikken achteraf, maar ik schrok nietquote:
Snap 'm nog steeds niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:02 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je uiteindelijk wel.
ah, godver, nu zie ik 'm pasquote:
dat dusquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:37 schreef bularax het volgende:
[..]
Snap 'm nog steeds niet.
Die met die clown is wel heel eng
Ik dacht eerst dat het om die beer ging
Ik was bang dat er weer wat te voorschijn kwam.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:37 schreef bularax het volgende:
[..]
Snap 'm nog steeds niet.
Die met die clown is wel heel eng
Ik dacht eerst dat het om die beer ging
Kijk eens een klein stukje boven de 's' van het woord 'shit'.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:15 schreef apij4125 het volgende:
Die eerste uit de OP Wat is daar mee?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef Weaut het volgende:
Ik zie nog steeds niet wat mis is met het paard![]()
Wat een griezelig dun armpjequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:39 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En kijk nu nog eens naar het paard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:16 schreef Dalando het volgende:
Gezien.En daar naast nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Ik snap hem ook niet maar het is wel Amsterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Doe jij wel mee? Die is al 4x langsgekomen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:25 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
laatste voor vandaag
ik trapte erin, terwijl ik echt al een maand of langer er niet aan heb gedachtquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:23 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
deze is wel heel flauw
sorry, ben bij #5 ingesprongenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe jij wel mee? Die is al 4x langsgekomen.
ik zie alleen een vlek boven de Squote:
en een gezellig clowntje daar rechtsquote:
Die met dat zwembad?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
de meeste zijn toch wel duidelijk? Heeft weinig zin om bij iedere mindfuck de oplossing te geven lijkt me..
Kind rechts achter?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:00 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
* Dalando shitting brix
Geen idee?quote:
Pbear links achter.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:02 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je uiteindelijk wel.
Iemand voor het raam?quote:
Die naakte man begrijp ik nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[ afbeelding ]
weet niet of deze al eerder voorbij is gekomen, vind hem wel tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij plakt zijn zakie af met een groot stuk zwart, maar op zijn rechterbeen zie je, helaas voor hem, de schaduw van de werkelijke omvang ervan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Die naakte man begrijp ik niet
Nee die gast buiten tegen het raam.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:24 schreef TMartina het volgende:
[..]
Eeh, 2 tv's boven elkaar uit 1990?
Kinderschoenje bij de gewichten. Is gewoon een papa of een smeerlapquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Die naakte man begrijp ik niet
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:15 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Edit gwichten dude:
Zie schaduw op been
Kijk eens dat paaltje rechts "het amsterdammertje" kijk of die niet een bijzondere vorm heeftquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zie alleen een vlek boven de S
idd ... verder is de brug aan reparatie toe ... zie de scheur in het rechter brug hoofd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kijk eens dat paaltje rechts "het amsterdammertje" kijk of die niet een bijzondere vorm heeft
Zo zijn alle Amsterdamse bruggen inmiddelsquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:23 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
idd ... verder is de brug aan reparatie toe ... zie de scheur in het rechter brug hoofd.
Rechtsboven, dat vage gezicht ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
en een gezellig clowntje daar rechts
helemaal linksbovenquote:
Leg eens uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
weet niet of deze al eerder voorbij is gekomen, vind hem wel tof
[ afbeelding ]
Nee ook dat klopt nietquote:
Er staat een fles links naast zie water trillingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je 2 naakte mensen dan heb je een dirty mind.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
En zijn benen zijn er afgehakt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:41 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Hij plakt zijn zakie af met een groot stuk zwart, maar op zijn rechterbeen zie je, helaas voor hem, de schaduw van de werkelijke omvang ervan.
Ik zie echt geen dolfijnenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zie je 2 naakte mensen dan heb je een dirty mind.
Zie je vele dolfijnen dan ben je een maagd.
Zo iets was de (slechte) grap er achter, ik heb t niet verzonnen :p
Da's niet goed.quote:
My mind is corruptedquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Da's niet goed.
[ afbeelding ]
Binnen 3 minuten nog geen 1 dolfijn gezienquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Da's niet goed.
[ afbeelding ]
Ik heb met hulp van iemand anders ze wel gezienquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:15 schreef bularax het volgende:
[..]
Binnen 3 minuten nog geen 1 dolfijn gezien
Je bent gecorrupteert..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:56 schreef bularax het volgende:
Ik zat maar te zoeken in het witte gedeelte
Oke.quote:
Wie?quote:
Gezicht in de openhaard (of iets dergelijks) onder dat jongentjequote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef ACJazzz het volgende:
Deze heb ik nog niet door.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef ACJazzz het volgende:
Deze heb ik nog niet door.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
quote:Op maandag 22 november 2010 19:10 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest ook zoeken
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
Ach ja.....quote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Gezicht in de openhaard (of iets dergelijks) onder dat jongentje
als ik beter kijk zie ik de dolfijnen jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Da's niet goed.
[ afbeelding ]
itü sözlük?quote:Op maandag 22 november 2010 20:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijf ik leuk vinden
Sowieso.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 22 november 2010 21:19 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Halp ik snap nogsteeds nie
quote:Op maandag 22 november 2010 21:19 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zie hem gewoon nog steeds niet.. The bricks have yet to be shatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
quote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
veel duidelijker kan het toch niet gezegd worden hoor..
Oh hahaha, ik zat hele tijd het plaatje te bestuderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
veel duidelijker kan het toch niet gezegd worden hoor..
Ik moest serieus de instellingen van mijn monitor veranderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
iets te duidelijkquote:
Ja niet moeilijk te vinden maar toch wel een WTF waardquote:Op maandag 22 november 2010 21:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
iets te duidelijk
maar toch best geniaal
zekersquote:Op maandag 22 november 2010 21:40 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Ja niet moeilijk te vinden maar toch wel een WTF waard
Kijk een rechts boven buiten het kaderquote:Op maandag 22 november 2010 21:19 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Die is awesomequote:Op maandag 22 november 2010 21:19 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Waarom?quote:Op maandag 22 november 2010 20:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijf ik leuk vinden
quote:
ik zocht al gelijk een negroïde verschijningquote:
Wie zoekt, zal vindenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zocht al gelijk een negroïde verschijning
hij is een baas.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef fotostarter het volgende:
Zeikerd
Wat is er met die van Chuck?
Ik zie wel dat daar iets staat, maar ik kan totaal niet zien wat het isquote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Kijk een rechts boven buiten het kader
wtfquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:16 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Wie zoekt, zal vinden![]()
Nog eentje dan:
[ afbeelding ]
ik zie em nietquote:
2 mensen op de chatroulette. Maar als je goed naar de cambeelden kijkt zie je dat ze in dezelfde kamer zitten. Kon bij mij niet echt brix naar buiten werken, maar goed.quote:
Draai de foto eens een kwartslag naar rechts. Zie je dan niet iets met twee mensen?quote:
linksquote:Op zondag 28 november 2010 11:05 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Draai de foto eens een kwartslag naar rechts. Zie je dan niet iets met twee mensen?
Jaja, oud, een dolfijn.quote:
quote:
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
Rechts.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 15:26 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Je moet het plaatje toch echt met de klok mee (Rechts) draaien hoorquote:![]()
Of je hoofd naar linksquote:Op zondag 28 november 2010 15:46 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Je moet het plaatje toch echt met de klok mee (Rechts) draaien hoor
Rechts dus. Sla het plaatje voor de grap eens op, rechtermuisknop en dan op afbeelding 90 graden naar rechts draaien.quote:
[..]
SlangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Wat dacht je van die 2 mannen rechts?quote:
Bij die Einstein zit Monroe er achter als et goed is, alleen ik weet niet hoe ik dat zie.quote:
Een slang in je nekquote:Op zondag 28 november 2010 16:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die 2 mannen rechts?
Ik denk helemaal niks.quote:Op zondag 28 november 2010 16:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die 2 mannen rechts?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarschijnlijk een repost, maar deze blijft geweldig
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
quote:Op zondag 28 november 2010 17:31 schreef appeltjap het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
quote:Op zondag 28 november 2010 17:22 schreef Baabzor het volgende:
[..]..uh...neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd een repost maar blijft toch leuk. Verbaas me er elke keer over.quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is echt mega goed en laat weer zien dat je hersenen plaatjes voor je invult.quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik zie het nietquote:Op zondag 28 november 2010 18:29 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Dit is echt mega goed en laat weer zien dat je hersenen plaatjes voor je invult.
Mijn vriendin zegt dat als je dit gelijk ziet dat je een echte kunstenaar(schilder) bent.
![]()
![]()
![]()
![]()
<== 5 vlagetjes voor je post
Het zijn 6 vlaggetjes!quote:Op zondag 28 november 2010 18:29 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Dit is echt mega goed en laat weer zien dat je hersenen plaatjes voor je invult.
Mijn vriendin zegt dat als je dit gelijk ziet dat je een echte kunstenaar(schilder) bent.
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Het zijn 6 vlaggetjes!Ik telde ineens 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het eindelijk. Probeer je hoofd wat te draaien.quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
linksquote:Op zondag 28 november 2010 15:46 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
wat
[..]
Je moet het plaatje toch echt met de klok mee (Rechts) draaien hoor
Ik zie echt niks!!quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind 'm goedquote:Op maandag 29 november 2010 11:26 schreef Dalando het volgende:
Kijk hier mijn eigen shitbrix zelf gemaakt![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 29 november 2010 14:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind 'm goedHet is dat je het verklapt had, anders zag ik hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., resolutie van dit beeldscherm is kut :/
Typefouten, ik maak ze met trots.
en als je hem na 10 minuten staren ziet...?quote:Op zondag 28 november 2010 18:29 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moest ook even kijkenquote:Op maandag 29 november 2010 14:38 schreef Teal het volgende:
[..]
Het is dat je het verklapt had, anders zag ik hem niet, resolutie van dit beeldscherm is kut :/
ik dacht bij deze dat dat kind zelf Brick Shitte xD kijk dat vuur (lampje)quote:Op donderdag 18 november 2010 18:02 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je uiteindelijk wel.
clown op twee uur.quote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ik zie er echt geen clown/beer in
en beer boven haar (voor ons gezien) linkerschouderquote:
Fout.quote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef rangesparkey het volgende:
[..]
ik dacht bij deze dat dat kind zelf Brick Shitte xD kijk dat vuur (lampje)
[..]
Die 2 mannen rechtsboven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Brinky, de nieuwe BMW
Moet kunnen vind ik, op een drunksexorgyquote:
Kan iemand hem omcirkelen want ik zie hem echt nietquote:
standaard brix niet echt leukquote:Op maandag 29 november 2010 11:26 schreef Dalando het volgende:
Kijk hier mijn eigen shitbrix zelf gemaakt![]()
[ link | afbeelding ]
ER IS GEEN MEER. WAT JE DENKT DAT EEN MEER IS, IS EEN MUUR EEN WITTE MUUR DIE IN EEN BOCHT LOOPT!!! EINZ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GNU Terry Pratchett
Waarvan? Ik zie het nietquote:
Volgens de titel van de tekening zijn er 9 mensen in verborgen!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Geerd het volgende:
Man en een vrouw hond en vrouwen hoofd rechts
quote:
Ik zie er maar zes...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Volgens de titel van de tekening zijn er 9 mensen in verborgen!
-Oude manquote:
stelletje mafkezen dat is toch duidelijk een camera!quote:
ik ook acht, tenzij ik die pilaar links dubbel mag tellen (aan beide kanten een gezicht) dan heb ik er 9quote:
Nu heb ik er ook 9!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ook acht, tenzij ik die pilaar links dubbel mag tellen (aan beide kanten een gezicht) dan heb ik er 9
Zou je ze willen omcirkelen?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ook acht, tenzij ik die pilaar links dubbel mag tellen (aan beide kanten een gezicht) dan heb ik er 9
wat een vette arm heeft dat wijf zeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:46 schreef ACJazzz het volgende:
Zoek de neger!!!
[ link | afbeelding ]
Het is net of die ene naakt is.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:46 schreef ACJazzz het volgende:
Zoek de neger!!!
[ link | afbeelding ]
Rick Astleyquote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef Magic-IRC het volgende:
En voor deze alvast mijn excuses:
[ afbeelding ]
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef Magic-IRC het volgende:
En voor deze alvast mijn excuses:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |