hij is een baas.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef fotostarter het volgende:
Zeikerd
Wat is er met die van Chuck?
Ik zie wel dat daar iets staat, maar ik kan totaal niet zien wat het isquote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Kijk een rechts boven buiten het kader
wtfquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:16 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Wie zoekt, zal vinden![]()
Nog eentje dan:
[ afbeelding ]
ik zie em nietquote:
2 mensen op de chatroulette. Maar als je goed naar de cambeelden kijkt zie je dat ze in dezelfde kamer zitten. Kon bij mij niet echt brix naar buiten werken, maar goed.quote:
Draai de foto eens een kwartslag naar rechts. Zie je dan niet iets met twee mensen?quote:
linksquote:Op zondag 28 november 2010 11:05 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Draai de foto eens een kwartslag naar rechts. Zie je dan niet iets met twee mensen?
Jaja, oud, een dolfijn.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
Rechts.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 15:26 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Je moet het plaatje toch echt met de klok mee (Rechts) draaien hoorquote:![]()
Of je hoofd naar linksquote:Op zondag 28 november 2010 15:46 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Je moet het plaatje toch echt met de klok mee (Rechts) draaien hoor
Rechts dus. Sla het plaatje voor de grap eens op, rechtermuisknop en dan op afbeelding 90 graden naar rechts draaien.quote:
[..]
SlangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Wat dacht je van die 2 mannen rechts?quote:
Bij die Einstein zit Monroe er achter als et goed is, alleen ik weet niet hoe ik dat zie.quote:
Een slang in je nekquote:Op zondag 28 november 2010 16:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die 2 mannen rechts?
Ik denk helemaal niks.quote:Op zondag 28 november 2010 16:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die 2 mannen rechts?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarschijnlijk een repost, maar deze blijft geweldig
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
quote:Op zondag 28 november 2010 17:31 schreef appeltjap het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
quote:Op zondag 28 november 2010 17:22 schreef Baabzor het volgende:
[..]..uh...neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd een repost maar blijft toch leuk. Verbaas me er elke keer over.quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is echt mega goed en laat weer zien dat je hersenen plaatjes voor je invult.quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik zie het nietquote:Op zondag 28 november 2010 18:29 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Dit is echt mega goed en laat weer zien dat je hersenen plaatjes voor je invult.
Mijn vriendin zegt dat als je dit gelijk ziet dat je een echte kunstenaar(schilder) bent.
![]()
![]()
![]()
![]()
<== 5 vlagetjes voor je post
Het zijn 6 vlaggetjes!quote:Op zondag 28 november 2010 18:29 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Dit is echt mega goed en laat weer zien dat je hersenen plaatjes voor je invult.
Mijn vriendin zegt dat als je dit gelijk ziet dat je een echte kunstenaar(schilder) bent.
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Het zijn 6 vlaggetjes!Ik telde ineens 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het eindelijk. Probeer je hoofd wat te draaien.quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
linksquote:Op zondag 28 november 2010 15:46 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
wat
[..]
Je moet het plaatje toch echt met de klok mee (Rechts) draaien hoor
Ik zie echt niks!!quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind 'm goedquote:Op maandag 29 november 2010 11:26 schreef Dalando het volgende:
Kijk hier mijn eigen shitbrix zelf gemaakt![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 29 november 2010 14:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind 'm goedHet is dat je het verklapt had, anders zag ik hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., resolutie van dit beeldscherm is kut :/
Typefouten, ik maak ze met trots.
en als je hem na 10 minuten staren ziet...?quote:Op zondag 28 november 2010 18:29 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moest ook even kijkenquote:Op maandag 29 november 2010 14:38 schreef Teal het volgende:
[..]
Het is dat je het verklapt had, anders zag ik hem niet, resolutie van dit beeldscherm is kut :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |