Die naakte man begrijp ik nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[ afbeelding ]
weet niet of deze al eerder voorbij is gekomen, vind hem wel tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij plakt zijn zakie af met een groot stuk zwart, maar op zijn rechterbeen zie je, helaas voor hem, de schaduw van de werkelijke omvang ervan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Die naakte man begrijp ik niet
Nee die gast buiten tegen het raam.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:24 schreef TMartina het volgende:
[..]
Eeh, 2 tv's boven elkaar uit 1990?
Kinderschoenje bij de gewichten. Is gewoon een papa of een smeerlapquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Die naakte man begrijp ik niet
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:15 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Edit gwichten dude:
Zie schaduw op been
Kijk eens dat paaltje rechts "het amsterdammertje" kijk of die niet een bijzondere vorm heeftquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zie alleen een vlek boven de S
idd ... verder is de brug aan reparatie toe ... zie de scheur in het rechter brug hoofd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kijk eens dat paaltje rechts "het amsterdammertje" kijk of die niet een bijzondere vorm heeft
Zo zijn alle Amsterdamse bruggen inmiddelsquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:23 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
idd ... verder is de brug aan reparatie toe ... zie de scheur in het rechter brug hoofd.
Rechtsboven, dat vage gezicht ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:20 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
en een gezellig clowntje daar rechts
helemaal linksbovenquote:
Leg eens uitquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
weet niet of deze al eerder voorbij is gekomen, vind hem wel tof
[ afbeelding ]
Nee ook dat klopt nietquote:
Er staat een fles links naast zie water trillingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je 2 naakte mensen dan heb je een dirty mind.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
En zijn benen zijn er afgehakt?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:41 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Hij plakt zijn zakie af met een groot stuk zwart, maar op zijn rechterbeen zie je, helaas voor hem, de schaduw van de werkelijke omvang ervan.
Ik zie echt geen dolfijnenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zie je 2 naakte mensen dan heb je een dirty mind.
Zie je vele dolfijnen dan ben je een maagd.
Zo iets was de (slechte) grap er achter, ik heb t niet verzonnen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |