ER IS GEEN MEER. WAT JE DENKT DAT EEN MEER IS, IS EEN MUUR EEN WITTE MUUR DIE IN EEN BOCHT LOOPT!!! EINZ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GNU Terry Pratchett
Waarvan? Ik zie het nietquote:
Volgens de titel van de tekening zijn er 9 mensen in verborgen!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Geerd het volgende:
Man en een vrouw hond en vrouwen hoofd rechts
quote:
Ik zie er maar zes...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Volgens de titel van de tekening zijn er 9 mensen in verborgen!
-Oude manquote:
stelletje mafkezen dat is toch duidelijk een camera!quote:
ik ook acht, tenzij ik die pilaar links dubbel mag tellen (aan beide kanten een gezicht) dan heb ik er 9quote:
Nu heb ik er ook 9!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ook acht, tenzij ik die pilaar links dubbel mag tellen (aan beide kanten een gezicht) dan heb ik er 9
Zou je ze willen omcirkelen?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ook acht, tenzij ik die pilaar links dubbel mag tellen (aan beide kanten een gezicht) dan heb ik er 9
wat een vette arm heeft dat wijf zeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:46 schreef ACJazzz het volgende:
Zoek de neger!!!
[ link | afbeelding ]
Het is net of die ene naakt is.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:46 schreef ACJazzz het volgende:
Zoek de neger!!!
[ link | afbeelding ]
Rick Astleyquote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef Magic-IRC het volgende:
En voor deze alvast mijn excuses:
[ afbeelding ]
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef Magic-IRC het volgende:
En voor deze alvast mijn excuses:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |