Ik denk/vrees van niet... Ik denk dat vooral beginnende artiesten het geld hard nodig hebben.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De vraag is eigenlijk nu of artiesten de tarieven verlagen om te compenseren voor de BTW
Ik denk dat grote/bekende bands sowieso wel uitverkopen... ook als de prijzen wat duurder zijn/worden.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar bekende bands vragen tegenwoordig de hoofdprijs, voor hen is het een sommetje wat meer opbrengt, prijzen op hetzelfde niveau handhaven en evenveel kaarten verkopen of prijzen verhogen en minder kaarten....
Zoutzuur bestaat uit H3O +-ionen en CL- ionen. Gootsteenontstopper bestaat uit Na+ en OH- ionen. De H3O +-ionen kunnen met de OH- mooi reageren tot 2 H2O, waarna je nog Na+ en Cl- overhoudt, wat feitelijk neer komt op zout water. Niets aan de hand dusquote:Op donderdag 18 november 2010 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ach ja, het zwart-op-wit in potjes is ook gewoon een chemische reactie van zoutzuur met ammoniakzal met dat zoutzuur + gootsteenontstopper ook wel zo werken, samen is het niet schadelijk blijkbaar.
Ik weet precies hoe je je nu voelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik weet precies hoe je je nu voelt.
Je hebt VVD gestemd, je had gehoopt op een Sinterklaascadeau in je schoen, maar in plaats daarvan krijg je Scheißdreck.Volgende keer stem ik maar CU of SGP. Die staan tenminste achter Defensie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Die hebben stiekem zelf ook wel door dat god minder bescherming biedt vergeleken met een gepantserd voertuigquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgende keer stem ik maar CU of SGP. Die staan tenminste achter Defensie.
Nog nooit zo'n jonge premier meegemaakt die zich gedraagt als een premier die dubbel zo oud is als hij...quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgende keer stem ik maar CU of SGP. Die staan tenminste achter Defensie.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:50 schreef iamredleader het volgende:
ik denk niet dat we dat mogen vragen, maar mijn gok is dat diaan73 niet het bouwjaar 1985 heeft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ja, zo'n workshop lijkt mij ook hartstikke leuk...quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ja deze taart is nog relatief makkelijk zelf te makenIk wil nog wel een keer zo'n taartworkshop doen, lijkt me echt tof
Wat een leuk cadeau van je werklekker half vrij op je verjaardag!
Wat is er mis aan dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op je omschrijving van zoutzuur na klopt het HT
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat voor pizza het is
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
[..]
feliciteren jullie nu een Zwitsers levenmiddelenbedrijf?
Hmm lekker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Er is natuurlijk ook thee
Help yourself:
[ afbeelding ]
Ja lekker. Ik moet toch nog ontbijten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm lekker.
Ik heb net saucijzenbroodjes getrakteerd hier. Iemand nog eenjte?
Ik sla even over, ik ga vanmiddag een high tea doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm lekker.
Ik heb net saucijzenbroodjes getrakteerd hier. Iemand nog eenjte?
Hoe "high" ga je het maken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sla even over, ik ga vanmiddag een high tea doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |