Ja, zo'n workshop lijkt mij ook hartstikke leuk...quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ja deze taart is nog relatief makkelijk zelf te makenIk wil nog wel een keer zo'n taartworkshop doen, lijkt me echt tof
Wat een leuk cadeau van je werklekker half vrij op je verjaardag!
Wat is er mis aan dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op je omschrijving van zoutzuur na klopt het HT
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat voor pizza het is
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
[..]
feliciteren jullie nu een Zwitsers levenmiddelenbedrijf?
Hmm lekker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Er is natuurlijk ook thee
Help yourself:
[ afbeelding ]
Ja lekker. Ik moet toch nog ontbijten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm lekker.
Ik heb net saucijzenbroodjes getrakteerd hier. Iemand nog eenjte?
Ik sla even over, ik ga vanmiddag een high tea doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm lekker.
Ik heb net saucijzenbroodjes getrakteerd hier. Iemand nog eenjte?
Hoe "high" ga je het maken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sla even over, ik ga vanmiddag een high tea doen
Space cake?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik sla even over, ik ga vanmiddag een high tea doen
graag gedaan. Hier op het werk willen ze ook altijd saucijzenbroodjes.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!!
Veel beterder dan (slagroom)gebak en gefeliciteerd!!
We gaan naar Bagels & Beans, daar krijg je:quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe "high" ga je het maken?
Ah "mile high".quote:
Ik ook niet maar ik wil er altijd nog een makenquote:
Ik ook niet. Wel 1 keer een vriendin over de vloer die 2 space-muffins opat. Duurde een uurtje, ging ze ineens enorm trippenquote:
Ik heb een hele slechte ervaring met hasj in een waterpijp... dat liep niet goed afquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Alhoewel ik van wiet in de waterpijp niet zoveel merkte
Ik vind alleen de brownie lekker van dit rijtje..quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We gaan naar Bagels & Beans, daar krijg je:
brownie, cheesecake, vijgencake, dadeltaart, muffin, kaneel-rozijn-bagel met creamcheese & aardbeienjam, en natuurlijk thee
Met name de dadeltaart is goddelijk
Zo was hij ook bedoelt. Niet als snelsoemp, maar als speedsoempquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Nou dat klinkt in het licht van de afgelopen posts ook leuk
Van 1 trekje ga je ook niet het beoogde effect halenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ooit 1 trekje van een joint gehad.. verder niets. Saai eigenlijk.
Ja klopt, maar die staat er toch niet in dat rijtje bij? Ik lust trouwens nog niet zo heel lang kwarktaart, ik vind het nu wel lekker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Je was zelf toch ook kwarktaart aan het maken Diaan?![]()
Men, lustte ik maar zo weinig als jijik vind álles lekker uit dat rijtje
True..quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Van 1 trekje ga je ook niet het beoogde effect halen
Daar zijn grootouders voor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
We wilden ooit een keer een avondje Jimi Hendrix, reggaemuziek, jointje enz. doen. Maar dat was voordat we Lennon hadden. Zal nu wat lastiger worden...
PM je adres even en ik stuur je een voorraadje 'kruiden' voor je space cake...quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik wil er altijd nog een makenlijkt me erg grappig.
Alhoewel ik van wiet in de waterpijp niet zoveel merkte
In Groningen zijn aardig wat coffeeshops te vinden hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die staat er toch niet in dat rijtje bij? Ik lust trouwens nog niet zo heel lang kwarktaart, ik vind het nu wel lekker.
[..]
True..
We wilden ooit een keer een avondje Jimi Hendrix, reggaemuziek, jointje enz. doen. Maar dat was voordat we Lennon hadden. Zal nu wat lastiger worden...
Hehehe, no thanksquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PM je adres even en ik stuur je een voorraadje 'kruiden' voor je space cake...
Hendrix gekke muziek!?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie het al voor me: mam, wil je oppassen? mam: hoezo? Nou, we willen een avondje joints roken en "gekke" muziek luisteren.![]()
Cheesecake = kwarktaart? Dat wist ik dus niet.
Wat is dat nou?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie het al voor me: mam, wil je oppassen? mam: hoezo? Nou, we willen een avondje joints roken en "gekke" muziek luisteren.![]()
Daar heeft ze dan helemaal gelijk in, zonder goeie tip geen goeie jointquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat nou?
We leven in het jaar 2010 en je moeder stamt waarschijnlijk uit het hippie-tijdperk.
Wedden dat ze je tips meegeeft als je dit zegt...
Precies: Spacecake, wie is er net groot mee geworden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehehe, no thanksmijn vriend moet er sowieso niks van hebben, en de vrienden die hem wel zouden lusten hebben over het algemeen zelf ook wel een voorraadje in huis
Deze dubbelzinnigheid mijnerzijds is dus doorzien...quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Daar heeft ze dan helemaal gelijk in, zonder goeie tip geen goeie joint
In het oosten was dat niet echt het geval volgens mij. In ieder geval niet in de omgeving waarin mn moeder zich begaf. Ze had wel korte rokjes, wijde pijpen en blokhakken, maar daar hield het voor haar op volgens mij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat nou?
We leven in het jaar 2010 en je moeder stamt waarschijnlijk uit het hippie-tijdperk.
Wedden dat ze je tips meegeeft als je dit zegt...
Dus alle vooroordelen over het oosten van ons land zijn dus toch waar?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In het oosten was dat niet echt het geval volgens mij. In ieder geval niet in de omgeving waarin mn moeder zich begaf. Ze had wel korte rokjes, wijde pijpen en blokhakken, maar daar hield het voor haar op volgens mij.
Ik was je voorquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus alle vooroordelen over het oosten van ons land zijn dus toch waar?
Hoe kan het dan jullie de Peace-family zijn?
Whehehe, ik las....... Laat maar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In het oosten was dat niet echt het geval volgens mij. In ieder geval niet in de omgeving waarin mn moeder zich begaf. Ze had wel korte rokjes, wijde pijpen en blokhakken, maar daar hield het voor haar op volgens mij.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet denk ik wel wat je las....
Dat het in het oosten niet zou zijn, is ook een veronderstelling van mij. En dat heb ik verduidelijkt met dat het in de omgeving van mn moeder niet zo was.
Anyway, ik ben vrijIk ga naar huis... tot later misschien!!
Waar het hoofd van vol is, loopt de broek van over...quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Whehehe, ik las....... Laat maar.Iemand een bakkie?
Verrek zeg. Da's waar. Het is al vrijdag!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:07 schreef iamredleader het volgende:
Zo, we hebben ons reguliere vrijdagmiddag-niveau bereikt
Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed. What's newquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
Verrek zeg. Da's waar. Het is al vrijdag!
Goed dat je het zegt. Anders had ik komende nacht Nachtegiel en Ekdom in de nacht gemist.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed. What's new
dan was je moeder best jong toen je geboren werdquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet denk ik wel wat je las....
Dat het in het oosten niet zou zijn, is ook een veronderstelling van mij. En dat heb ik verduidelijkt met dat het in de omgeving van mn moeder niet zo was. Misschien was mn moeder ook wel te jong bedenk ik me net. Ze is van 1955. In 1965 was ze nog maar 10 jaar.
Anyway, ik ben vrijIk ga naar huis... tot later misschien!!
Ja, ik kan het maar beter eerlijk zeggenquote:
nietsquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed. What's new
Vast sterkte voor het bezoek.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, ik kan het maar beter eerlijk zeggen
Heb de afgelopen nachten best aardig geslapen (7+ uur), maar merk wel dat de combinatie van allemaal factoren erg veel van me vergten dus pak ik 'savonds m'n rust, moet dit weekend heel hard studeren (maandag examen), verder morgenavond pokeravond (dus dat wordt laat), en nog een bezoekje aan m'n grootvader (emotioneel heel intens, omdat hij niet lang meer heeft).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |