Die heeft idd wel een paar dikke tracks gemaakt.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:20 schreef beeer het volgende:
Hebben jullie het daar nog steeds over. Krijg een leven
Ik zit na lange tijd weer eens naar de Werken van Drexciya te luisteren. Daar heb ik wel wat superlatieven voor over.
In één woord; mieters.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:31 schreef Z het volgende:
[..]
Die hebben idd wel een paar dikke tracks gemaakt.
Ik ken het zelfs via FOK!, ik weet alleen niet meer van wie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:40 schreef zodiakk het volgende:
Frollo, beeer en Z kennen Drexciya? Ik ben benieuwd wat Doctor Blowfin daarvan zal vinden. nerds!
Ja, je moet goed opletten want weer verdwenen voordat je het goed en wel beseft.quote:
Natuurlijk? Helaas! Wet noch moraal staat je in de weg, heur.quote:Op zondag 21 november 2010 15:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb Vrijheid bijna uit en was een nacht met hedendaagse studenten weg. Meisjes uit '91 die geslachtsrijp zijn, kan je het je voorstellen? Maar ik ben er natuurlijk netjes van af gebleven.
Geweldig idee, ik zal het er eens met mijn baas over hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 04:16 schreef Mainport het volgende:
Ik heb eindelijk een relaxt ritme gevonden. 12.00 uur naar bed; 18.00 uur weer op. Na zes uur slaap voel je je lekker fit. Ik heb zeeën van tijd opeens!
Nee.quote:Op maandag 22 november 2010 14:19 schreef Gellius het volgende:
Vooral met de wijn is het erg. Hou je van wijn, Liene?
Ik heb er zelf nog nooit gegeten, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar moeite mee hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef Ringo het volgende:
Tamelijk high end, maar dat kan natuurlijk. Heb je daar nog een beetje een culinaire ervaring als je geen vlees eet?
Het is niet zo dat een vegetariër iets exotisch is tegenwoordig Ringo. Een beetje fatsoenlijk restaurant heeft uitstekend eten zonder beesten erin.quote:Op maandag 22 november 2010 20:29 schreef Ringo het volgende:
Zijn er hier lui die zich wel eens in Maastricht vertonen? Waar kan je daar een beetje lekker eten? (In gezelschap van, ik heb het ook niet zelf verzonnen, een vegetariër?)
Ja, nee, weet ik, nou, dat valt soms toch best tegen. Voor degene die niet per se vegetarisch moet kiezen, lijkt het misschien zo. Maar een uitgebreide vlees- en viskaart en dan een vegetarische afdeling met alleen de keuze tussen Quiche of Mixed Vegetables is nog best vaak het geval.quote:Op maandag 22 november 2010 21:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een vegetariër iets exotisch is tegenwoordig Ringo. Een beetje fatsoenlijk restaurant heeft uitstekend eten zonder beesten erin.
Dat is ook één van de redeeming qualities van het land, naast de Turkse sulfurbaden in Tbilisi en in colaflessen gegoten brandewijn.quote:Op maandag 22 november 2010 21:56 schreef Thisbe het volgende:
Eigenlijk ken ik alleen de grondwet van Georgië. Het is dan ook een fantastische grondwet!
Hij lijkt democratisch, maar is dat eigenlijk niet. Oh, wacht. Dat is niet zo bijzonder.quote:Op maandag 22 november 2010 22:12 schreef beeer het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de georgiaanse/georgische grondwet
Daar moet je toch mee uitkijken, demee piest ie recht in je bakkes.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef Gellius het volgende:
WG update dan maar? We werken aan de spiergroepen.
[ afbeelding ].
Ik neem aan een trotse deelnemer aan het jaarlijkse babykegelconcours in de Sarphatistraat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ].
Leuke kindjes. Dat is op jullie buiten in de provincie, neem ik aan?quote:
Op vakantie in Duitsland idd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:51 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Leuke kindjes. Dat is op jullie buiten in de provincie, neem ik aan?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef ShadyLane het volgende:
WG: techniek 9 houding 8 souplesse 4 uitstraling 7. Jammer van de slappe houding van de handen.
IM: techniek 8 houding 6 souplesse 6 uitstraling 7. Mooi stevige handhouding, jammer van de asymmetrie bij de voeten.
Die wilde ik ook noemen, inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:23 schreef Lienekien het volgende:
Heb ook wel eens besteld bij Proxis.
Ja, 5 december nadert snel!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef k_man het volgende:
Ik kom een beetje in de knoei met de levertijden bij Bol
Binnenkort ga jij je ook verbazen over hoe zo'n baby meteen in Superman-stand gaat hangen als je hem zo optilt. Wacht maar.quote:
Wat oogt die boekenkast trouwens rommelig. Sorry, het valt gewoon op.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ].
Ik was dus niet de enige.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ook meer naar de boekenkast gekeken dan naar het kind.
Ringo, ik begin me zorgen te maken. De laatste tijd is vegetarische restaurantjes opzoeken in Maastricht voor je vriendinnetje, 'sappy' youtubefilmpje van Jacques Brel plaatsen en nu weer een nagelmanicure.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Ringo het volgende:
Hoe raar is het om als man een nagelstudio binnen te stappen voor een manicure? Na vijfentwintig jaar verwoed vingerbijten, nu ik eindelijk scherpe klauwtjes begin te ontwikkelen, wou ik mezelf eens onderwerpen aan een experiment.
Ze hebben ook een spulletje voor je cuticles: Lemony Flutter.quote:
De laatste stand was rond de 35%.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef Ringo het volgende:
Ha, die zaak wandel ik wel es voorbij.
Maar ik wil dus wel graag dat er een of andere geparfumeerde dame met een vijltje etc. aan mijn nagels gaat frutten. Ik vroeg me vooral af of zoiets sociaal geaccepteerd is.
Sociaal geaccepteerd door wie? Over sociale acceptatie (van de RTL4-massa) gesproken. Ik ben zelf groot voorstander van schoenenpoetsers op straat die op een kistje mijn schoeisel oppoetsen totdat mijn gezicht erin reflecteert.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef Ringo het volgende:
Maar ik wil dus wel graag dat er een of andere geparfumeerde dame met een vijltje etc. aan mijn nagels gaat frutten. Ik vroeg me vooral af of zoiets sociaal geaccepteerd is.
Door degenen die ik hier de vraag stelde. Ik ben vooral nieuwsgierig.quote:
Ja, die zouden inderdaad een sieraad voor de stad zijn. Ik zou vaste klant worden. In Rotterdam heb je er eentje gehad, op het oude CS. Maar die zal wel last hebben gekregen met zijn vergunningen, weet ik veel. Of men vond zijn werk mensonterend en durfde niet in zijn stoel plaatsnemen. Waardoor ie alsnog failliet ging.quote:Over sociale acceptatie (van de RTL4-massa) gesproken. Ik ben zelf groot voorstander van schoenenpoetsers op straat die op een kistje mijn schoeisel oppoetsen totdat mijn gezicht erin reflecteert.
Oh, lekker doen, dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Door degenen die ik hier de vraag stelde. Ik ben vooral nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:02 schreef DO2 het volgende:
Ah, ik vond het al zo out of character van je, die hele rij smileys.
Ach man, ga toch je nagelriemen masseren.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:06 schreef Ringo het volgende:
Je hebt toch wel de goede plug-ins? Anders zou ik je primary exec-files nog es autorunnen, daarmee moet het probleem verholpen zijn.
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Whee, het heeft me veel tijd gekost, maar vanaf 1 december ben ik Projectleider Semi-Openbare Oplaadpunten Elektrisch Vervoer.
Vettog!
Moet je dan nu ook veel afweten van Semi-Openbare Oplaadpunten? En de Projectleider Volledig Openbare Oplaadpunten Elektrisch Vervoer? Of die met jouw naam maar dan van Dieselbussen? Hebben die wat te doen?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Whee, het heeft me veel tijd gekost, maar vanaf 1 december ben ik Projectleider Semi-Openbare Oplaadpunten Elektrisch Vervoer.
Vettog!
Nee, die had ik al (en ook een plastic drumstel), maar ik heb nu ook een plastic keyboard erbij.quote:Is dat stoer doen op zo'n plastic gitaar?
Gefeliciteerd! Wij hier in Den Haag hebben vorige week al goedkeurend gereageerd op het voornemen om jou projectleider te maken.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vettog!
Ben ik nu officieel een HiPo die het risico loopt om weggerecruteerd te worden om Den Haag te redden?quote:Gefeliciteerd! Wij hier in Den Haag hebben vorige week al goedkeurend gereageerd op het voornemen om jou projectleider te maken.
Het Koninkrijk bestaat zelfs uit meerdere landen.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:40 schreef Gellius het volgende:
Het Land redden, IR. Het Koninkrijk.
Ik wist dat je het in je had. Wat ga je verdienen? En kan jij zorgen dat ik een van gemeentewege zwaar gesubsidieerde elektrische (bedrijfs)scooter kan bemachtigen inclusief (liefst niet- maar desnoods semi-openbaar) oplaadpunt?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vettog!
Zal wel weer zo'n Ajax-dingetje zijn.quote:
Wat kan jou het schelen wat de massa ervan vindt?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef Ringo het volgende:
quote:‘Eén trek van zijn [de massamens] wezen is de vrije ontplooiing van zijn begeerten en driften, met andere woorden van zichzelf, en een tweede kenmerkende eigenschap is zijn ingeboren ondankbaarheid ten opzichte van al hetgeen dat zijn bestaan zo heeft vergemakkelijkt. De beide trekken zijn de bekende eigenschappen van het verwende kind. Inderdaad, de ziel van de horden heeft zeer veel gemeen met die van een verwend kind… Verwennen is geen paal en perk aan iemands wensen stellen, iemand de indruk geven dat alles hem geoorloofd is en hij tot niets is
verplicht.’
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, lijkt me hilarisch. Wij moeten iets ensceneren dat de dronken mainport op het station staat, terwijl thisbe alweer naar het werk gaat, en dat hij dan haar nummer gaat vragen. Ik krijg wel visioenen dat thisbe met haar naaldhakken mainport betreedt alsof het een deurmat is, en mainport die eigenlijk best gelukkig is met die gang van zaken.
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Mainport het volgende:
Geen idee want ze gaf haar nummer niet!
Een meisje wier ambitie het is om net zo goed te zijn als Mainport legt de lat wel laag. Ik schat Thisbe een stuk hoger in.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:52 schreef Gellius het volgende:
Misschien is het wel wat voor je, Mainport!
Bij jou komt eerst het zuur en daarna het zoet. Dat zijn ambtenaren niet gewend, maar het is best ok hoor!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:09 schreef zodiakk het volgende:
Ik moet morgen de trein van fucking vijf over half zeven hebben. Wat heb ik mezelf aangedaan?
Hij gaat naar de hoeren voor maar één ding. Hij wil hun poep proeven.quote:schreef Mainport het volgende:
Prima, dank u wel. Nog een beetje tussen de dozen, maar verder uitstekend.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het in huize broer? En met huize broer?
Ik doelde vooral op de engheid van die hand.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:19 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Binnenkort ga jij je ook verbazen over hoe zo'n baby meteen in Superman-stand gaat hangen als je hem zo optilt. Wacht maar.
Dus er is al verhuisd? Ik had alleen begrepen dat er een woning in de verkoop ging.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:55 schreef broer het volgende:
[..]
Prima, dank u wel. Nog een beetje tussen de dozen, maar verder uitstekend.
[..]
Ja, als mensen er niet zo handig mee zijn en ze elke keer 'o wat doet ie nu' uitstralen kan je inderdaad beter een saaie en degelijke powerpoint hebben.quote:
Ja, dat zit er allemaal niet in natuurlijk, huisstijl etc.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:19 schreef Z het volgende:
PowerPoint hoeft natuurlijk helemaal niet saai te zijn. Vooral als je de kritiek van Tufte op PowerPoint in gedachten houdt en je met een aantrekkelijke lay-out werkt.
Klopt. Mijn woning staat in de verkoop. De nieuwe woning wordt ingericht.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Dus er is al verhuisd? Ik had alleen begrepen dat er een woning in de verkoop ging.
Ik lig nog op bed en heb direct m'n gordijn opengetrokken. Wat mooi!quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:53 schreef Lienekien het volgende:
Hé, het heeft vannacht gesneeuwd! En best flink, ook!
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:06 schreef Z het volgende:
Hé, een man met een baard met een Canadees op z'n schouders.
+1 voor de southparkcanadeesherkenning.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:06 schreef Z het volgende:
Hé, een man met een baard met een Canadees op z'n schouders.
Ja, het is nog steeds erg leuk en goed. Je kunt nieuwe afleveringen gratis online bekijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:45 schreef Frollo het volgende:
Het schijnt zelfs dat South Park nog steeds bestaat.
Is het nog wat tegenwoordig?
Doe ze de groeten!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:00 schreef Gellius het volgende:
Wij kijken overigens geen South Park, want wij moeten zo naar het consultatiebureau.
Wij zijn inmiddels klaar met Mad Men en zijn bij met Dexter. Binnenkort eens een nieuwe serie proberen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:00 schreef Gellius het volgende:
Wij kijken overigens geen South Park, want wij moeten zo naar het consultatiebureau.
Gellius: als ik je broer zo zie dan lijkt je John Hurt-affectie eigenlijk een soort verkapte broederliefde. Lief hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef Gellius het volgende:
Dan moet ik één dezer dagen even de scanner erbij pakken. Maar in navolging van de... hmz... opmerkenswaardige fauteuil uit de vroege dagen van Batuwu wil ik nog best even een staaltje hi-fashion uit de seventies met je delen:
[ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Ringo het volgende:
Het hele South Park grapje ontgaat mij volledig maar ik lach vrolijk mee!
Ik móet bij deze vrouw altijd naar haar tieten kijken.quote:
Mij is het net nog gelukt. Niet dat ik per se wil maar ik erger me aan dat de mogelijkheid er niet is omdat het uitverkocht is. Vooral ook omdat ik een trouwe bezoeker was in de pre 3FM jaren dat het nog niet zo druk was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom hoor ik jullie er niet over dat lowlands binnen 3 uur uitverkocht was? En waarom was ik mijn creditcard vanmorgen vergeten mee te nemen?
Dan denk ik dat ik je nog even in mijn netwerk hou.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:47 schreef Z het volgende:
[..]
Mij is het net nog gelukt. Niet dat ik per se wil maar ik erger me aan dat de mogelijkheid er niet is omdat het uitverkocht is. Vooral ook omdat ik een trouwe bezoeker was in de pre 3FM jaren dat het nog niet zo druk was.
Ik dacht dat je doelde op de kinderboekenwinkel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:35 schreef DO2 het volgende:
Dank voor die heldere uitleg, G.
Maar ik doelde eigenlijk op de door naar de volgende ronde...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |