Die heeft idd wel een paar dikke tracks gemaakt.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:20 schreef beeer het volgende:
Hebben jullie het daar nog steeds over. Krijg een leven
Ik zit na lange tijd weer eens naar de Werken van Drexciya te luisteren. Daar heb ik wel wat superlatieven voor over.
In één woord; mieters.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:31 schreef Z het volgende:
[..]
Die hebben idd wel een paar dikke tracks gemaakt.
Ik ken het zelfs via FOK!, ik weet alleen niet meer van wie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:40 schreef zodiakk het volgende:
Frollo, beeer en Z kennen Drexciya? Ik ben benieuwd wat Doctor Blowfin daarvan zal vinden. nerds!
Ja, je moet goed opletten want weer verdwenen voordat je het goed en wel beseft.quote:
Natuurlijk? Helaas! Wet noch moraal staat je in de weg, heur.quote:Op zondag 21 november 2010 15:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb Vrijheid bijna uit en was een nacht met hedendaagse studenten weg. Meisjes uit '91 die geslachtsrijp zijn, kan je het je voorstellen? Maar ik ben er natuurlijk netjes van af gebleven.
Geweldig idee, ik zal het er eens met mijn baas over hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 04:16 schreef Mainport het volgende:
Ik heb eindelijk een relaxt ritme gevonden. 12.00 uur naar bed; 18.00 uur weer op. Na zes uur slaap voel je je lekker fit. Ik heb zeeën van tijd opeens!
Nee.quote:Op maandag 22 november 2010 14:19 schreef Gellius het volgende:
Vooral met de wijn is het erg. Hou je van wijn, Liene?
Ik heb er zelf nog nooit gegeten, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar moeite mee hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef Ringo het volgende:
Tamelijk high end, maar dat kan natuurlijk. Heb je daar nog een beetje een culinaire ervaring als je geen vlees eet?
Het is niet zo dat een vegetariër iets exotisch is tegenwoordig Ringo. Een beetje fatsoenlijk restaurant heeft uitstekend eten zonder beesten erin.quote:Op maandag 22 november 2010 20:29 schreef Ringo het volgende:
Zijn er hier lui die zich wel eens in Maastricht vertonen? Waar kan je daar een beetje lekker eten? (In gezelschap van, ik heb het ook niet zelf verzonnen, een vegetariër?)
Ja, nee, weet ik, nou, dat valt soms toch best tegen. Voor degene die niet per se vegetarisch moet kiezen, lijkt het misschien zo. Maar een uitgebreide vlees- en viskaart en dan een vegetarische afdeling met alleen de keuze tussen Quiche of Mixed Vegetables is nog best vaak het geval.quote:Op maandag 22 november 2010 21:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een vegetariër iets exotisch is tegenwoordig Ringo. Een beetje fatsoenlijk restaurant heeft uitstekend eten zonder beesten erin.
Dat is ook één van de redeeming qualities van het land, naast de Turkse sulfurbaden in Tbilisi en in colaflessen gegoten brandewijn.quote:Op maandag 22 november 2010 21:56 schreef Thisbe het volgende:
Eigenlijk ken ik alleen de grondwet van Georgië. Het is dan ook een fantastische grondwet!
Hij lijkt democratisch, maar is dat eigenlijk niet. Oh, wacht. Dat is niet zo bijzonder.quote:Op maandag 22 november 2010 22:12 schreef beeer het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de georgiaanse/georgische grondwet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |