quote:Op woensdag 24 november 2010 18:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, lijkt me hilarisch. Wij moeten iets ensceneren dat de dronken mainport op het station staat, terwijl thisbe alweer naar het werk gaat, en dat hij dan haar nummer gaat vragen. Ik krijg wel visioenen dat thisbe met haar naaldhakken mainport betreedt alsof het een deurmat is, en mainport die eigenlijk best gelukkig is met die gang van zaken.
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Mainport het volgende:
Geen idee want ze gaf haar nummer niet!
Een meisje wier ambitie het is om net zo goed te zijn als Mainport legt de lat wel laag. Ik schat Thisbe een stuk hoger in.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:52 schreef Gellius het volgende:
Misschien is het wel wat voor je, Mainport!
Bij jou komt eerst het zuur en daarna het zoet. Dat zijn ambtenaren niet gewend, maar het is best ok hoor!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:09 schreef zodiakk het volgende:
Ik moet morgen de trein van fucking vijf over half zeven hebben. Wat heb ik mezelf aangedaan?
Hij gaat naar de hoeren voor maar één ding. Hij wil hun poep proeven.quote:schreef Mainport het volgende:
Prima, dank u wel. Nog een beetje tussen de dozen, maar verder uitstekend.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het in huize broer? En met huize broer?
Ik doelde vooral op de engheid van die hand.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:19 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Binnenkort ga jij je ook verbazen over hoe zo'n baby meteen in Superman-stand gaat hangen als je hem zo optilt. Wacht maar.
Dus er is al verhuisd? Ik had alleen begrepen dat er een woning in de verkoop ging.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:55 schreef broer het volgende:
[..]
Prima, dank u wel. Nog een beetje tussen de dozen, maar verder uitstekend.
[..]
Ja, als mensen er niet zo handig mee zijn en ze elke keer 'o wat doet ie nu' uitstralen kan je inderdaad beter een saaie en degelijke powerpoint hebben.quote:
Ja, dat zit er allemaal niet in natuurlijk, huisstijl etc.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:19 schreef Z het volgende:
PowerPoint hoeft natuurlijk helemaal niet saai te zijn. Vooral als je de kritiek van Tufte op PowerPoint in gedachten houdt en je met een aantrekkelijke lay-out werkt.
Klopt. Mijn woning staat in de verkoop. De nieuwe woning wordt ingericht.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Dus er is al verhuisd? Ik had alleen begrepen dat er een woning in de verkoop ging.
Ik lig nog op bed en heb direct m'n gordijn opengetrokken. Wat mooi!quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:53 schreef Lienekien het volgende:
Hé, het heeft vannacht gesneeuwd! En best flink, ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |