Jeutje, ik heb er nooit iets van gemerkt. 't Barst altijd van de biertjes op straat. Nog nooit een agent over gehoord, nog nooit postbus 51 over gehoord, etc.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1800 ofzoMaar meestal is het niet iets dat gehandhaaft wordt.
Altijd fijn...quote:Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef Causa het volgende:
Dat besef van m'n schoonfamilie komt eigenlijk pas sinds gisteravond, toen onze zwager hier zat te praten, in de sfeer van Isegrims topiconderwerp dat LHO toevallig hier ergens linkte.
Isegrim, ik leef met je mee. Gegarandeerd feest e-lu-ku-dag en toch moet je om de ene of om de andere reden de relatie gezond proberen te houden. Het is moeilijk. Ik krijg er wel eens vluchtneigingen van, maarja, dat kan zomaar niet.
Haha nope! Heb nu de vergunning voor de sector naast mijn sector gekregen en sta op nummer 8 voor mijn sector. Hopelijk gaat het een beetje snel.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dan woon je in elk geval niet in een complex met parkeervoorziening![]()
Mag ik als nieuwe Rotterdammer weten waarom je er toch naar toe gaat?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef junkiexp het volgende:
Zo naar de Spangesekade, ik neem mijn radio en telefoon maar niet mee
Ik moet even een trui ophalenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mag ik als nieuwe Rotterdammer weten waarom je er toch naar toe gaat?
Ik ben allochtoon en uitkeringstrekker, ik zit hier om de vooroordelen te bevestgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:27 schreef SingleCoil het volgende:
Jezus zeg, wat zijn jullie luie varkens. Waar is je VOC-mentaliteit gebleven?
Niet te hard zeggen, straks heb je half Fok over je heen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon en uitkeringstrekker, ik zit hier om de vooroordelen te bevestgen
Zou ik ook eens moeten doen. Ben een beetje uitgekeken op het kale beton.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:52 schreef Chav het volgende:
Vandaag weer verder klussen aan het huisje
Lekker tochquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen, straks heb je half Fok over je heen.
Was dat maar waar, dan bleef mijn bankrekening gespaardquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:02 schreef Isegrim het volgende:
En die cursussen doe je van MIJN belastinggeld???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |