Haha, ja je hebt gelijkquote:Met een hoer is toch juist niet platonisch?
Er zijn toch andere hulporganisaties voor mensen met geldproblemen? Je moet toch toegeven dat TS een beetje getikt is?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij gaat ook vaak naar andere hoeren hoor.
En dat meisje....ik geloof niet dat ze hem scamt na al die e-mails van haar te hebben gelezen. Ze heeft zelf ook gewoon veel problemen en vanuit dat opzicht is het logisch om het geld aan te nemen, maar ze zit ook niet in de positie om het terug te betalen.
Doe ik dat niet dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat TS een beetje getikt is?
Misschien, maar kennelijk ken jij TS en als t geen trol is dan zou ik toch maar eens werk maken van dit soort verhalen. Minimale is dit topic uitprinten en anoniem naar zn ouders sturen ofzo, Heb je ballen dan stap je zelf naar zn ouders of welke instantie dan ook, want dit hele topic is 1 groot WTF?-momentjequote:
Dat ga ik ook eens doen bij mijn vriendin! Kijken wat ze zegtquote:PM mij het adres van zijn ouders en dan stuur ik dit topic wel. En zeggen dat TS getikt is is een understatement, zeker als je na de seks handjes gaat schudden___!
Holy crap, wel echt dus. Ik weet niet of ik dit nu grappig moet vinden of gewoon ronduit pissig dat iemand met een Wajon uitkering op zo'n manier z'n geld verpist.quote:Op maandag 29 november 2010 14:12 schreef Catbert het volgende:
Maar, ik heb pagina 4-9 niet gelezen, dit is dus geen troll en echt gebeurd?
nee.quote:
Jij vindt elk meisje dat jou aandacht geeft leuk....quote:Op woensdag 1 december 2010 16:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
en die komen heus nog wel als er wat gebeurd
ik vind haar echt een heel leuk meisje, ik had dit eigenlijk niet moeten doen
ja dan is het vast een aardig iemand(in eerste indruk).quote:Op woensdag 1 december 2010 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vindt elk meisje dat jou aandacht geeft leuk....
en jij moet geen tijd in dingen stoppen waar je geen verstand van heb.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vindt elk meisje dat jou aandacht geeft leuk....
iemand is op z'n pik getraptquote:Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dan is het vast een aardig iemand(in eerste indruk).
maar zij deed alsof ze mij ook HEEL erg luek vond terug ofzo(al is het nu minder en meer vriendschappelijk).
en dat maakt dat ik haar HEEL erg leuk vind, en mijn potentieele redder al kan ik ooit gered worden, en verliefd enzo.
[..]
en jij moet geen tijd in dingen stoppen waar je geen verstand van heb.
ik ben veel volwassener dan jij(jij bent wat mij betreft jailbait). toen ik 16 was en nederlandse literatuur las, en kwa relaties kijhard op me hart ben getrapt, zat jij nog op de basisschool te huppelen. ik ben veel ouder dan jou.
je kan vogens mijn volwassenere en betere inzicht hier beter geen tijd in gaan stoppen, en beter geen dingen gaan doen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dan is het vast een aardig iemand(in eerste indruk).
maar zij deed alsof ze mij ook HEEL erg luek vond terug ofzo(al is het nu minder en meer vriendschappelijk).
en dat maakt dat ik haar HEEL erg leuk vind, en mijn potentieele redder al kan ik ooit gered worden, en verliefd enzo.
[..]
ik ben veel volwassener dan jij(jij bent wat mij betreft jailbait). toen ik 16 was en literatuur las, en kwa een relatie kijhard op me hart was getrapt, zat jij nog op de basisschool te huppelen. ik ben veel ouder dan jou.
je kan volgens mijn volwassenere en betere inzicht hier beter geen tijd in gaan stoppen, en beter geen dingen gaan doen.
Hier brak mijn klomp; literatuur, kijhard, zat te huppelen.....quote:Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben veel volwassener dan jij(jij bent wat mij betreft jailbait). toen ik 16 was en literatuur las, en kwa een relatie kijhard op me hart was getrapt, zat jij nog op de basisschool te huppelen. ik ben veel ouder dan jou.
je kan volgens mijn volwassenere en betere inzicht hier beter geen tijd in gaan stoppen, en beter geen dingen gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |