abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89041057
Ken je nog contact met haar krijgen "ZONDER DAT JE OVER GELD PRAAT" met haar krijgen? Gewoon leuke smsjes sturen?
  dinsdag 23 november 2010 @ 03:49:38 #227
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89041299
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 02:33 schreef wekky het volgende:
Ken je nog contact met haar krijgen "ZONDER DAT JE OVER GELD PRAAT" met haar krijgen? Gewoon leuke smsjes sturen?
moet ik wat sturen dan? ik weet niets leuks te smsen
en ik voel me ook te psychotisch nog erover, en erbij dat ik geen goede skills heb met meisjes....
spul wat ik heb gestuurd per mail/sms getelefoneerd is echt het slechtste van het slechtste, en doe ik neit goed.

quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar als dit hetzelfde meisje is als toen, dan is het geen oplichting.

Al denk ik, gezien haar problemen, dat je wel naar je geld kan fluiten.
maar ze zegt dat dit echt lenen is, want ze krijgt dus nog een schadevergoeding van die straatroof
  dinsdag 23 november 2010 @ 06:53:57 #228
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89041550
TS, je weet natuurlijk dondersgoed dat je dat geld niet terugkrijgt maar je bent zo'n vereenzaamde narcist dat je dat geld graag overmaakt voor wat avontuur in je hoofd met jou in de hoordrol. Dat kan, maar het is te hopen voor je dat er een moment komt waarop je gewoon geen geld meer hebt om te eten omdat zoiets ingrijpends de enige manier zal zijn om een verandering(etje) te bewerkstelligen in de manier waarop je naar je leven kijkt.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  dinsdag 23 november 2010 @ 07:46:11 #229
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_89041770
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2010 06:53 schreef keesjeislief het volgende:
TS, je weet natuurlijk dondersgoed dat je dat geld niet terugkrijgt maar je bent zo'n vereenzaamde narcist dat je dat geld graag overmaakt voor wat avontuur in je hoofd met jou in de hoordrol. Dat kan, maar het is te hopen voor je dat er een moment komt waarop je gewoon geen geld meer hebt om te eten omdat zoiets ingrijpends de enige manier zal zijn om een verandering(etje) te bewerkstelligen in de manier waarop je naar je leven kijkt.
ik ben nogal kapitalistisch ingesteld vergeleken met een hippie.
  dinsdag 23 november 2010 @ 08:02:23 #230
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89041950
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Het is goed met je, er is al talloze keren door allerlei mensen advies aangedragen voor al je problemen maar dat negeer je gewoon. Je geniet als een klein kind intens van het medelijden en de aandacht. Een veel typischer voorbeeld van "zachte heelmeesters maken stinkende wonden" bestaat niet. Ik hoop voor je dat het moment waarop je wakker wordt uit je sprookje niet te lang meer duurt, dat is alles wat er imo nog te zeggen valt tegen je.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_89047475
Enorme oen die je bent. Ik heb al veel gezien, maar een zieliger stukje mens dan jij heb ik nog niet meegemaakt.

Verlos ons alsjeblieft van je waanzin.
Ron Paul 2012
pi_89047701
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 02:33 schreef wekky het volgende:
Lijkt me geen slim plan. Als zij al een vriendje in haar leven kan gebruiken op het moment, dan toch wel een stabieler iemand. Zij is zelf ook niet al te stabiel.
pi_89049478
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 07:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Een beetje hippie kan aan jouw goedgelovigheid niet tippen. ^O^
pi_89049911
Ik lees al heel lang mee op fok en verbaas me echt elke keer weer over wat mensen schrijven/vragen/vertellen.

Ik heb een paar keer op het punt gestaan om te posten maar uiteindelijk toch nooit gedaan.
Dit is mijn eerste post dus ook in een reeks van waarschijnlijk vele...

Jongen, ik heb gewoon echt medelijden met jou... Ik heb het hele topic gelezen en al wat meer van je topics doorgenomen.

Wat ik hier uit opmaak is dat je een "probleem" hebt. Een hele grote en dat zou ik dus ook gaan aankaarten bij je ouders. Die zijn er om jou te helpen neem ik aan. En ik denk ook dat die je best willen helpen.

Verder heb je met dat meisje 1x 20 minuten seks gehad en als dat niet was gebeurd was je nog maagd geweest... (so what)??? Kan me inbeelden dat het kut is en dat je je daar onzeker door zou voelen, maar ga dan in godsnaam naar de hoeren!

Je bent nu gewoon getrapt in een soort van typische "russische love scam". Alleen heb je hier 1 keer seks gehad... Was je bij de hoeren geweest en je had er 50 euro voor betaald, dan had je afgelopen half jaar voor het geld wat je kwijt bent elke dag seks gehad.

En even on-topic... die 400 euro! Die zul je nooit meer terug zien.
En zie je het wel terug, dan doet ze het om je vertrouwen te winnen en om je uiteindelijk nog meer te belazeren.

Hoop dat je beseft dat je wat aan jezelf moet gaan doen en dat je zorgt dat je leven weer op de rails krijgt...
pi_89050285
Hij gaat ook vaak naar andere hoeren hoor.

En dat meisje....ik geloof niet dat ze hem scamt na al die e-mails van haar te hebben gelezen. Ze heeft zelf ook gewoon veel problemen en vanuit dat opzicht is het logisch om het geld aan te nemen, maar ze zit ook niet in de positie om het terug te betalen.
pi_89050768
Ok, nou dat is al een meevaller dan. Maar kom op een meisje een dikke 8000 euro geven.

Kijk is het een hele goede vriendin(dan heel misschien), maar hij heeft haar 1 keer gezien.

Sorry om het zo te zeggen, TS is niet echt heel stabiel en dat meisje waarschijnlijk ook niet. Dit gaat dan sowieso niet werken.

En ook TS kan een leuke vriendin krijgen, ja het zal misschien wat moeite kosten maar het kan echt.

Ook kan hij wat al aangegeven is het via een datingsite doen, en ja meeste zijn nep en er zijn zat fakers. Maar er zijn er ook een aantal gratis(waar je dus echt niks hoeft te betalen) en daar zitten ook leuke dames. Ook vrouwen waar je het niet van verwacht dat ze daar lid van zouden zijn.
pi_89050884
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:53 schreef DaRealDeal het volgende:
Sorry om het zo te zeggen, TS is niet echt heel stabiel en dat meisje waarschijnlijk ook niet. Dit gaat dan sowieso niet werken.
Klopt, maar daar trekt hij zich niets van aan....dat roep ik al weken, wat, maanden. :P

quote:
En ook TS kan een leuke vriendin krijgen, ja het zal misschien wat moeite kosten maar het kan echt.
Mwah, niet zoals hij nu is. En het niet hebben van een vriendin is zijn minste probleem. :) Maar dat gelooft hij ook niet. Een vriendin zal alles beter maken en oplossen, denk hij. Seks hebben met hoeren heeft niet in zijn voordeel gewerkt omdat hij er HEEL veel geld aan kwijt is en hij weet nu niet meer hoe hij zich moet gedragen bij een normaal meisje, enkel hoe seks met hoeren werkt (en dat is toch anders).
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:07:26 #238
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89051250
Jesus, wat een verhaal. :{
pi_89051468
quote:
Mwah, niet zoals hij nu is. En het niet hebben van een vriendin is zijn minste probleem. :) Maar dat gelooft hij ook niet. Een vriendin zal alles beter maken en oplossen, denk hij. Seks hebben met hoeren heeft niet in zijn voordeel gewerkt omdat hij er HEEL veel geld aan kwijt is en hij weet nu niet meer hoe hij zich moet gedragen bij een normaal meisje, enkel hoe seks met hoeren werkt (en dat is toch anders).
Nee, daar heb je inderdaad gelijk in, hij moet eerst een beetje alles op de rails krijgen. Eigenwaarde en zelfrespect ontwikkelen, wat idd ook heel moeilijk kan zijn. En een enkele keer naar de hoeren gaan kan niet zo veel kwaad, maar als je idd constant gaat. Veranderd dat je kijk op een "normale" vrouw en dat is idd ook niet goed voor een toekomstige relatie.

Seks met een hoer is eigenlijk alleen maar platonisch en seks met iemand waar je een relatie mee hebt is iets wat je voornamelijk uit liefde en met gevoel doet.
pi_89051837
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:13 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Nee, daar heb je inderdaad gelijk in, hij moet eerst een beetje alles op de rails krijgen. Eigenwaarde en zelfrespect ontwikkelen, wat idd ook heel moeilijk kan zijn. En een enkele keer naar de hoeren gaan kan niet zo veel kwaad, maar als je idd constant gaat. Veranderd dat je kijk op een "normale" vrouw en dat is idd ook niet goed voor een toekomstige relatie.
Precies. :Y En ik ben van mening dat hij dat niet alleen kan. Hij heeft wel gehaald, toen was die angst om buiten te komen dus nog lang niet zo erg als nu.

quote:
Seks met een hoer is eigenlijk alleen maar platonisch en seks met iemand waar je een relatie mee hebt is iets wat je voornamelijk uit liefde en met gevoel doet.
Met een hoer is toch juist niet platonisch? :P
pi_89052208
quote:
Met een hoer is toch juist niet platonisch? :P
Haha, ja je hebt gelijk :P Ik bedoelde eigenlijk gewoon platte seks...

Maar verder is het wel verstandig voor hem om hulp te zoeken, want zo kan een mens niet zijn hele leven leven. Hoe langer dit zo doorgaat hoe erger/moeilijker dit voor hem wordt.
pi_89052437
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij gaat ook vaak naar andere hoeren hoor.

En dat meisje....ik geloof niet dat ze hem scamt na al die e-mails van haar te hebben gelezen. Ze heeft zelf ook gewoon veel problemen en vanuit dat opzicht is het logisch om het geld aan te nemen, maar ze zit ook niet in de positie om het terug te betalen.
Er zijn toch andere hulporganisaties voor mensen met geldproblemen? Je moet toch toegeven dat TS een beetje getikt is?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_89053222
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Je moet toch toegeven dat TS een beetje getikt is?
Doe ik dat niet dan?
pi_89089253
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doe ik dat niet dan?
Misschien, maar kennelijk ken jij TS en als t geen trol is dan zou ik toch maar eens werk maken van dit soort verhalen. Minimale is dit topic uitprinten en anoniem naar zn ouders sturen ofzo, Heb je ballen dan stap je zelf naar zn ouders of welke instantie dan ook, want dit hele topic is 1 groot WTF?-momentje
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_89094326
PM mij het adres van zijn ouders en dan stuur ik dit topic wel. En zeggen dat TS getikt is is een understatement, zeker als je na de seks handjes gaat schudden :') ___!
pi_89097981
quote:
PM mij het adres van zijn ouders en dan stuur ik dit topic wel. En zeggen dat TS getikt is is een understatement, zeker als je na de seks handjes gaat schudden :') ___!
Dat ga ik ook eens doen bij mijn vriendin! Kijken wat ze zegt :)
pi_89101355
Wie zegt dat ik het adres van zijn ouders heb?

Als ik dat had gehad, of contactgegevens of zo, was dit topic er niet eens geweest want dan had ik er maanden terug al wat mee gedaan.
pi_89133102
Goed een tweetje tussen ts en strawberry.. complimenten
pi_89219542
die zie je niet meer terug
  maandag 29 november 2010 @ 14:12:21 #250
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89296581
Maar, ik heb pagina 4-9 niet gelezen, dit is dus geen troll en echt gebeurd?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')