moet ik wat sturen dan? ik weet niets leuks te smsenquote:Op dinsdag 23 november 2010 02:33 schreef wekky het volgende:
Ken je nog contact met haar krijgen "ZONDER DAT JE OVER GELD PRAAT" met haar krijgen? Gewoon leuke smsjes sturen?
maar ze zegt dat dit echt lenen is, want ze krijgt dus nog een schadevergoeding van die straatroofquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar als dit hetzelfde meisje is als toen, dan is het geen oplichting.
Al denk ik, gezien haar problemen, dat je wel naar je geld kan fluiten.
ik ben nogal kapitalistisch ingesteld vergeleken met een hippie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 06:53 schreef keesjeislief het volgende:
TS, je weet natuurlijk dondersgoed dat je dat geld niet terugkrijgt maar je bent zo'n vereenzaamde narcist dat je dat geld graag overmaakt voor wat avontuur in je hoofd met jou in de hoordrol. Dat kan, maar het is te hopen voor je dat er een moment komt waarop je gewoon geen geld meer hebt om te eten omdat zoiets ingrijpends de enige manier zal zijn om een verandering(etje) te bewerkstelligen in de manier waarop je naar je leven kijkt.
Het is goed met je, er is al talloze keren door allerlei mensen advies aangedragen voor al je problemen maar dat negeer je gewoon. Je geniet als een klein kind intens van het medelijden en de aandacht. Een veel typischer voorbeeld van "zachte heelmeesters maken stinkende wonden" bestaat niet. Ik hoop voor je dat het moment waarop je wakker wordt uit je sprookje niet te lang meer duurt, dat is alles wat er imo nog te zeggen valt tegen je.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben nogal kapitalistisch ingesteld vergeleken met een hippie.
Lijkt me geen slim plan. Als zij al een vriendje in haar leven kan gebruiken op het moment, dan toch wel een stabieler iemand. Zij is zelf ook niet al te stabiel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:33 schreef wekky het volgende:
Ken je nog contact met haar krijgen "ZONDER DAT JE OVER GELD PRAAT" met haar krijgen? Gewoon leuke smsjes sturen?
Een beetje hippie kan aan jouw goedgelovigheid niet tippen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben nogal kapitalistisch ingesteld vergeleken met een hippie.
Klopt, maar daar trekt hij zich niets van aan....dat roep ik al weken, wat, maanden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:53 schreef DaRealDeal het volgende:
Sorry om het zo te zeggen, TS is niet echt heel stabiel en dat meisje waarschijnlijk ook niet. Dit gaat dan sowieso niet werken.
Mwah, niet zoals hij nu is. En het niet hebben van een vriendin is zijn minste probleem.quote:En ook TS kan een leuke vriendin krijgen, ja het zal misschien wat moeite kosten maar het kan echt.
Nee, daar heb je inderdaad gelijk in, hij moet eerst een beetje alles op de rails krijgen. Eigenwaarde en zelfrespect ontwikkelen, wat idd ook heel moeilijk kan zijn. En een enkele keer naar de hoeren gaan kan niet zo veel kwaad, maar als je idd constant gaat. Veranderd dat je kijk op een "normale" vrouw en dat is idd ook niet goed voor een toekomstige relatie.quote:Mwah, niet zoals hij nu is. En het niet hebben van een vriendin is zijn minste probleem.Maar dat gelooft hij ook niet. Een vriendin zal alles beter maken en oplossen, denk hij. Seks hebben met hoeren heeft niet in zijn voordeel gewerkt omdat hij er HEEL veel geld aan kwijt is en hij weet nu niet meer hoe hij zich moet gedragen bij een normaal meisje, enkel hoe seks met hoeren werkt (en dat is toch anders).
Precies.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:13 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Nee, daar heb je inderdaad gelijk in, hij moet eerst een beetje alles op de rails krijgen. Eigenwaarde en zelfrespect ontwikkelen, wat idd ook heel moeilijk kan zijn. En een enkele keer naar de hoeren gaan kan niet zo veel kwaad, maar als je idd constant gaat. Veranderd dat je kijk op een "normale" vrouw en dat is idd ook niet goed voor een toekomstige relatie.
Met een hoer is toch juist niet platonisch?quote:Seks met een hoer is eigenlijk alleen maar platonisch en seks met iemand waar je een relatie mee hebt is iets wat je voornamelijk uit liefde en met gevoel doet.
Haha, ja je hebt gelijkquote:Met een hoer is toch juist niet platonisch?
Er zijn toch andere hulporganisaties voor mensen met geldproblemen? Je moet toch toegeven dat TS een beetje getikt is?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij gaat ook vaak naar andere hoeren hoor.
En dat meisje....ik geloof niet dat ze hem scamt na al die e-mails van haar te hebben gelezen. Ze heeft zelf ook gewoon veel problemen en vanuit dat opzicht is het logisch om het geld aan te nemen, maar ze zit ook niet in de positie om het terug te betalen.
Doe ik dat niet dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat TS een beetje getikt is?
Misschien, maar kennelijk ken jij TS en als t geen trol is dan zou ik toch maar eens werk maken van dit soort verhalen. Minimale is dit topic uitprinten en anoniem naar zn ouders sturen ofzo, Heb je ballen dan stap je zelf naar zn ouders of welke instantie dan ook, want dit hele topic is 1 groot WTF?-momentjequote:
Dat ga ik ook eens doen bij mijn vriendin! Kijken wat ze zegtquote:PM mij het adres van zijn ouders en dan stuur ik dit topic wel. En zeggen dat TS getikt is is een understatement, zeker als je na de seks handjes gaat schudden___!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |