Holy crap, wel echt dus. Ik weet niet of ik dit nu grappig moet vinden of gewoon ronduit pissig dat iemand met een Wajon uitkering op zo'n manier z'n geld verpist.quote:Op maandag 29 november 2010 14:12 schreef Catbert het volgende:
Maar, ik heb pagina 4-9 niet gelezen, dit is dus geen troll en echt gebeurd?
nee.quote:
Jij vindt elk meisje dat jou aandacht geeft leuk....quote:Op woensdag 1 december 2010 16:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
en die komen heus nog wel als er wat gebeurd
ik vind haar echt een heel leuk meisje, ik had dit eigenlijk niet moeten doen
ja dan is het vast een aardig iemand(in eerste indruk).quote:Op woensdag 1 december 2010 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vindt elk meisje dat jou aandacht geeft leuk....
en jij moet geen tijd in dingen stoppen waar je geen verstand van heb.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vindt elk meisje dat jou aandacht geeft leuk....
iemand is op z'n pik getraptquote:Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dan is het vast een aardig iemand(in eerste indruk).
maar zij deed alsof ze mij ook HEEL erg luek vond terug ofzo(al is het nu minder en meer vriendschappelijk).
en dat maakt dat ik haar HEEL erg leuk vind, en mijn potentieele redder al kan ik ooit gered worden, en verliefd enzo.
[..]
en jij moet geen tijd in dingen stoppen waar je geen verstand van heb.
ik ben veel volwassener dan jij(jij bent wat mij betreft jailbait). toen ik 16 was en nederlandse literatuur las, en kwa relaties kijhard op me hart ben getrapt, zat jij nog op de basisschool te huppelen. ik ben veel ouder dan jou.
je kan vogens mijn volwassenere en betere inzicht hier beter geen tijd in gaan stoppen, en beter geen dingen gaan doen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dan is het vast een aardig iemand(in eerste indruk).
maar zij deed alsof ze mij ook HEEL erg luek vond terug ofzo(al is het nu minder en meer vriendschappelijk).
en dat maakt dat ik haar HEEL erg leuk vind, en mijn potentieele redder al kan ik ooit gered worden, en verliefd enzo.
[..]
ik ben veel volwassener dan jij(jij bent wat mij betreft jailbait). toen ik 16 was en literatuur las, en kwa een relatie kijhard op me hart was getrapt, zat jij nog op de basisschool te huppelen. ik ben veel ouder dan jou.
je kan volgens mijn volwassenere en betere inzicht hier beter geen tijd in gaan stoppen, en beter geen dingen gaan doen.
Hier brak mijn klomp; literatuur, kijhard, zat te huppelen.....quote:Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben veel volwassener dan jij(jij bent wat mij betreft jailbait). toen ik 16 was en literatuur las, en kwa een relatie kijhard op me hart was getrapt, zat jij nog op de basisschool te huppelen. ik ben veel ouder dan jou.
je kan volgens mijn volwassenere en betere inzicht hier beter geen tijd in gaan stoppen, en beter geen dingen gaan doen.
Wattan?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:51 schreef Supersoep het volgende:
Goed topic wel.
En ik koop morgen een kerstcadeautje voor je, Strawberry.
Ik heb geen idee wat je leuk vindt, dus ik zal wel zien.quote:
Opsturen?...quote:Op donderdag 2 december 2010 00:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je leuk vindt, dus ik zal wel zien.
Ik stuur het wel echt op hé, dat je het maar weet!
Zonder adres gaat dat nog moeilijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Opsturen?...
Nou, ik ben benieuwd hoe je dat gaat doen, ik wacht het af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |